czwartek, 24 marca 2011

Kwiaty i skórka

Do mojej wiosennej szafy dołączyły dwie nowe "gwiazdy" ;-)


Kurtka skórzana to wg. mnie must have każdej dziewczyny. To rzecz która posłuży nam lata, jest uniwersalna i nada się na każdą okazję. To moja druga skóra, pierwsza również była z Bershki, swoje posłużyła i poszła dalej w świat ;)  Ta jest już bardziej "prosta", klasyczna, bez ściągaczy których ostatnio nie cierpię ;P



Bluzka natomiast jest z H&M, ze względu na swój luźny krój i kwiaty jest wprost idealna na wiosnę, moje oko cieszy, nie mogę się napatrzeć na ten optymistyczny wzór :)


Ehh no i nie wiem jak u Was ale u mnie pogoda się zepsuła :( co prawda nie pada ale o słoneczku można pomarzyć..

7 komentarzy:

  1. ale ładna bluzeczka! <3 kurtka też, ale o tym już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy, zwłaszcza kurteczka ;)
    mam nadzieję, ze się w niej pokażesz!

    dodaję do obserwowanych,
    Soph.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, kurteczka śliczna! z czym ją będziesz zestawiać?

    Pozdrawiam i dodaję do obs.!

    idaalia.blogspot.com

    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kurtka:)

    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:)
    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny :)
    Kurteczkę na sobie niedługo postaram się pokazać ;)

    Idalia z czym będę zestawiać? hmm ze wszystkim :) to jest na tyle uniwersalny ciuch że pasuje zarówno do letniej zwiewnej sukienki jak i t-shirt-u z dżinsami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna kurtka to juz mowilam...a bluzeczka jaki ma rozmiar???
    bo bardzo mi sie podoba ..
    CASKADA

    OdpowiedzUsuń
  7. Caskada to jest XS jednak krój ma luźniejszy jak widać :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)