niedziela, 27 marca 2011

Niedziela

Jak zwykle przebiega na błogim lenistwie ;) A, że pogoda dopisuje udało mi się wyciągnąć mojego S. razem z Monką na dłuuugi spacer. Mogłoby być tylko ciut cieplej.. No ale mam nadzieję, że już niedługo :)

Wczorajsze popołudnie tak mnie wynudziło, że postanowiłam przejść się do H&M. Chodziłam węsząc po sklepie i wynalazłam tyle pięknych rzeczy które chciałabym mieć ;D Ale na ten miesiąc limit mam niestety wyczerpany. Trzeba ciułać pieniążki na 16 kwietnia narodowy dzień Glamour i duuuużo zniżek :)

Skusiłam się wczoraj jednak na kolejną zwiewną bluzeczkę, żal było nie wziąć za 30zł ;-) Jest w cieniutkie pudrowe paseczki i ma fajną falbanę, która optycznie powiększa biust <jupi> ;D


A tak wygląda już na mnie ;)




Mam nadzieję, że weekend spędziliście miło i pogoda dopisała ;)

14 komentarzy:

  1. prześliczna bluzeczka! i zdecydowanym walorem jest (prócz wyglądu i ceny) powiększanie tego i owego, przydałoby mi się :P hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jest pięęęęęęęęęęęęęękna :) i pięęęęęęęęęęęęęknie Ci w niej :)
    były jeszcze? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog :) zapraszam do siebie http://sandifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka elegancka ..;ciekawe czy u mnie takie sa..zazwyczaj nie chodze do h&m bo nie moge sobie nic tam znalezc ciekawego...maja troszke inna kolekcje niz w pl...i pewnie dlatego:(
    ale ta bluzka bardzo mi sie podoba bo lubie takie eleganckie rzeczy:)poszukam u siebie hihi
    CASKADA

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny blog zapraszam do mnie ;)
    madziamakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wielbię ten tusz <3
    pozytywnego masz bloga ;-)
    Pozdrawiam ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka strasznie mi się podoba sama mogłabym taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no cóż... nie ma już jej w sklepie to przyjdę i Ci ją zwyczajnie ukradnę... tą ramoneskę też zostaw gdzieś na widoku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, jestem z centrum. a Ty?:)


    fajny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna, faktycznie żal by było nie wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie :) może kiedys sie jeszcze przypadkowo spotkamy:D:)

    OdpowiedzUsuń
  12. i dobrze ze ja kupilas nie dosc ze napewno poprawila humor to rewelacyjnie w nie wygladasz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)