sobota, 26 marca 2011

NYX

Dziś chciałam Wam przedstawić cudeńko bez którego nie wyobrażam już sobie codziennego makijażu :)

Kredka jumbo Nyx'a


Dla mnie jest to multi-kosmetyk ;) Świetnie sprawdza się jako kredka, rozświetlacz a nawet baza pod cienie.
Ma fajną gęstą konsystencję, jest miękka, świetnie się nią operuje. Poza tym jest bardzo mocno napigmentowana! Jak widać na zdj poniżej, wystarczy delikatne pociągnięcie "od niechcenia" a efekt piorunujący.




Używam jej już od ponad 3 mies. praktycznie codziennie a jeszcze nie było potrzeby temperowania jej. Fakt nie używam jej jako bazy pod cienie (próbowałam tylko raz i świetnie się spisała) ale zazwyczaj jedak traktuję ją jako rozświetlacz. Na linii wodnej także świetnie i długo się trzyma.


Na poniższym zdj zaznaczyłam miejsca na które jej najczęściej używam, w tej roli jest po prostu niezastąpiona :)


Naprawdę gorąco polecam, tym bardziej, że na Allegro można ją nabyć już od 15zł!

PS spełniły się moje wczorajsze życzenia, przynajmniej u mnie dopisuje dziś cały dzień piękne słońce :-) Aczkolwiek wiem, że w niektórych miejscach prószy śnieg.. :| No cóż miejmy nadzieję, że to już naprawdę końcówka a od poniedziałku zgodnie z prognozami będziemy mogli cieszyć się prawdziwą wiosną.

8 komentarzy:

  1. fajnie wygląda i faktycznie widać jej napigmentowanie :-) widziałam kiedyś makijaże z jej użyciem u nissiax na YT, miała tez chyba inne kolory. Dzięki za podpowiedź o ich dostępności na All, zawsze chciałam ją wypróbować, ale nie wiedziałam, że można ją kupić w Polsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również polecam tą kredkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też posiadam od niedawna tę kredkę i zastanawiam się nad jedną sprawą: jak wydobyć ją ze środka, gdy już zużyje się tę wystającą białą część? Zatemperować?
    Będę wdzięczna za rady :)

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapewne zatemperować ;) U mnie zbliża się już ten czas także jak będę wiedzieć więcej napiszę tu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OK, w takim razie będę czekać na Twoją odpowiedź :) Może moje poprzednie pytanie było głupie, ale wydaje mi się, że oprawka tej kredki jest plastikowa i dlatego średnio wyobrażam sobie to temperowanie ;)

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Równiez lubię bardzo tę kredkę, ale jak ją zatemperować nie mam pojęcia, próbowałam i nie dało rady... I juz sama nie wiem, czy jak się po prostu zużyje tę wystającą część, to czy to koniec? Fakt używałam jej ok 2 miesięcy, ale jak jej nie da rady zatemperowac to co? Czekam na odpowiedzi :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat ma do sprzedania te kredki także chętnych zapraszam http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25097712 ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)