poniedziałek, 21 marca 2011

Same przyjemności

Weekend zaliczam do udanych :) W końcu wyżyłam się jako tako zakupowo-kosmetycznie. Zresztą nie mogło być inaczej, promocje związane z urodzinami super-pharm aż same wołają ;)

Najbardziej cieszę się z kosmetyków Biodermy kupionych za "śmieszne" pieniądze i tuszu Essence MA, który po prostu mną zawładnął :D Jest tak idealny, aż nie do opisania ale o tym innym razem ;)


Przy okazji pięknej wiosennej pogody zaczęłam rozglądać się po swojej szafie w celu wyjęcia na wierzch bardziej zwiewnych ciuszków. Dokopałam się do moich "cichobiegów", które dostałam od kochanego S. na mikołaja. Już nie mogę się doczekać żeby ja założyć :)



W adidaskach na ogół nie chodzę ale te są tak świetnie skrojone, wycięte i dopasowane jak baletki ;)

A teraz się z Wami żegnam i idę cieszyć się słońcem, w końcu WIOSNA ;-)

9 komentarzy:

  1. ale piękne butki!!! o jaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. i kurczę nawet się nimi nie pochwaliłaś, a już od Mikołaja dostałaś :)

    czy jednak się chwaliłaś? :> chyba nieeee, bo bym zapamiętała takie śliczności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a kiedyś jak Adzi pokazywała swoje zakupy to napisałam, że mam podobne buciki od Tż ale nic więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. `siem. ;>
    chciałabym cię zachęcić do odwiedzenia mojego bloga. jak dodasz się do obserwatorów, na pewno zrobię to samo, ale pamiętaj, że do niczego cię nie zmuszam ;** a tak wgl. ładnie tutaj, podoba mi się ;>
    pozdrawiam, poppy xoxo
    OFFICIAL BLOG POPPY
    p.s.-miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obserwatorów na blogu idealna kobieta ?. i napisać w komentarzu, że ja cię do tego namówiłam ?. ;** proszę, to dla mnie strasznie ważne, dziękuję z góry ;** <333
    przepraszam za spam.
    pamiętaj, że kiedyś mogę ci się za to odwdzięczyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te buciki! Widzę, że zakupy bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no właaaśnie właśnie to sobie przypominam, ale zdjęcia nie było, dlatego nie zarejestrowałam tego faktu w głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o mamooo ale super buty! dobrze widzę, to Lacosty? śliczne! :-)

    a zakupy kosmetyczne świetne, daj znać jak sprawuje się u Ciebie Bioderma, bo chodzę koło niej i nie mogę się jakoś zdecydować :P

    Pozdrawiam!

    idaalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Idalia tak lacosty ;) i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)