czwartek, 31 marca 2011

Wiosennie

Nastrój od kilku dni mam wprost cudowny :) A to wszystko za sprawą pięknej wiosennej pogody jaką możemy się cieszyć. Najchętniej przesiedziałabym cały dzień na dworze, pojechała na działeczkę, zrelaksowała się achhh ;-)

Porażona tym słońcem skusiłam się wczoraj na t-shirt o jaskrawym kolorze, coś jakby pomarańcz z różem czego zdjęcie może do końca nie oddaje ;> Jest trochę dłuższy i luźniejszy, będzie w sam raz do legginsów, rurek czy później szortów :D


Padło też na ażurkowy sweterek, który niestety ale na wieszaku jest strasznie nie fotogeniczny ;(  W miarę możliwości postaram się niedługo pokazać jak leży na osobie ;)
Zdj. zapożyczone ze str. H&M



Tym samym kwiecień ustanawiam jako miesiąc z odwykiem zakupowym ;D A tak poważnie mam zamiar kupić tylko 2-3 rzeczy które będą mi niezbędne i koniec.

Pozdrawiam Was serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. śliczny kolor ma ta bluzeczka pozdrawiam i zapraszam do siebie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra :> to ja też będę się odwykować, ale dopiero jak znajdę wymarzoną torebkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie sie podoba ten sweterek i jestem pewna ze swietnie w nim wygladasz i tredy bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  4. tez tak sobie co miesiac mówie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek fajny i bluzeczka też ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)