poniedziałek, 18 kwietnia 2011

All about cupcake

Jest! W końcu moja ;D Czyhałam na nią od 2tyg ;) Dziś w końcu moje oczy ujrzały w Essence'owej szafie nowe pomadki. Oprócz tego pojawiły sie też nowe błyszczyki i to by było chyba na tyle... Przynajmniej nic więcej z nowości nie zauważyłam ;> ale mam nadzieję, że tak jak Pani w Naturze powiedziała stopniowo będą się pojawiać do końca kwietnia :)

Z nowych kolorów pomadek zainteresowały mnie dwie: all about cupcake i in the nude.
Jako, że ten drugi jest niemal identyczny z moją Nyx'ową Circe na razie sobie go odpuściłam..

Za to All about cupcake musiałam mieć :)


Jest to taki nude'owy różyk, bardzo naturalnie wygląda na ustach.
Sama pomadka jest lekko nawilżająca, ładnie pachnie, średnio trwała (ale za cenę 8,99zł nie można oczekiwać cudów) ALE równo schodzi! Jestem z niej bardzo zadowolona, cały dzisiejszy dzień się nią miziałam ;P





Cena 8,99zł , w niektórych Naturach może jej jeszcze nie być... Ale cierpliwości a na pewno będziecie zadowolone :)

Miłej nocy ;)

5 komentarzy:

  1. śliczny naturalny kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutki kolorek, pasuje do Twojej karnacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek :) W mojej naturze jeszcze nie ma, ale jak bedzą to zakupie sobie . Cena również świena.
    A teraz odpowiem Ci na pytanie. To z Alterry to odżywka z granatem i aloesem. Do wlosów suchych i zniszczonych. Już wczoraj jej użyłam po farbowaniu włosków i jest cudowna. Świetnie nawilża wloski i odżywia. Jestem zadowolona z jej zakupu a przy dluższym zastosowaniu napiszę osobną recenzję o niej.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest świetny. Lubię takie delikatnie podkreślone usta na dzień.

    Do tego cena!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi za bardzo piździło w stópki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)