czwartek, 14 kwietnia 2011

Drogeriowo

Witajcie! Trochę mnie nie było ale tak to jest praca, praca i jeszcze raz praca a później sił i ochoty brak ;)

W poniedziałek wybrałam się do Natury w poszukiwaniu nowości z Essence (bardzo zależy mi na korektorze pod oczy, jednej szmince, pękającym lakierze...). Niestety jeszcze ani jednej z tych rzeczy nie było :( Ale nie tracę nadziei, w końcu daleko nie mam, będę na nie czyhać ;D

No ale musiałam się jakoś pocieszyć :) Oprócz perfum dla mojego kochanego kupiłam sobie dwa optymistyczne lakiery i cień do powiek.


Pierwszy lakier jest z Wibo nr 299. Nie próbowałam go jeszcze mogę tylko ocenić kolor śliczny różowo-czerwony :) To nie jest mój pierwszy lakier z tej serii i mam nadzieję, że podobnie jak reszta mnie nie zawiedzie ;)

Następne dwie rzeczy pochodzą z limitowanki Sensique exotic flower.
Lakier nr 244, piękny mocny koral, bije po oczach :D Mogę podejrzewać, że kolor rozchwytywany, ciężko było mi go dostać w Naturze ;) Jest bardzo gęsty i mocno kryjący a tak wygląda na paznokciach:



I cień do powiek nr 223, śliczny delikatny odcień różu, cień w pudełeczku wydaję się być taki aksamitny ;) Jeszcze nie używałam, jutro będzie pierwszy raz ;)

Poza tym wczoraj w końcu upolowałam sensowną torebkę na all, już dostawałam oczopląsu od szukania, tyle tego :| Jak tylko dojdzie, podejrzewam w poniedziałek-wtorek oczywiście się z Wami nią podzielę ;)

I nie wiem jak Wy ale ja już nie mogę doczekać się weekendu :> ;D    G l a m o u r!!
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Pomarańczowy baardzo modny tego sezonu :-) ładnie wygląda na paznokciach!

    p.s. u mnie szafy essence są tak przerzedzone... szkoda gadać, nic nie można sensownego kupić, bo takie braki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Snow czy ten lakier jest matowy czy ma połysk? :> bo na zdjęciu wygląda jakby nie miał :> a ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek taki koralowo-pomarańczowy.
    U mnie pracowity weekend. Niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten lakier z Wibo, świetny kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory idealne na wiosnę, zwłaszcza ten pomarańczowy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten kolor lakieru ! Zapraszam do mnie:
    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)