sobota, 16 kwietnia 2011

Glamour

Wiecie co? Jestem bardzo zadowolona z dzisiejszych zakupów :) Przede wszystkim kupiłam wszystko co miałam na swojej aktualnej liście (oczywiście jeszcze trochę brakuję ale powolutku powolutku dojdę do jej końca ;) a ceny były bardzo bardzo miłe. Chyba najbardziej cieszę się z kuferka (a właściwie powinnam napisać kufra bo jest wieeelki ;D) za którego zapłaciłam niecałe 35zł! Pozostałe dwie rzeczy kosztowały niecałe 15 i 30zł także jak widać naprawdę okazje :)





Proszę o więcej takich akcji!! ;-)

Poza tym dzień spędziłam bardzo aktywnie, zaczęło się na sprzątaniu całej chatki poprzez zakupy i w końcu meeega długi spacer po starówce <3 Pogoda była przepiękna, mam nadzieję, że utrzyma się na dłużej...<prosi>

A tymczasem zbieram dupcię i lecę popić piwko z moim S. i obejrzeć jakiś film (kocham weekendy).
Do napisania ;)

18 komentarzy:

  1. Boskie zakupy:) śliczna bluzeczka i sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zakupy:)
    i humor pewnie tez wspanialy po udanych lowach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy udało Ci się kupić! ta bluzeczka słodka mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przeSuperowo jak zawsze :> Ty to masz oko do takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no wyłapałaś niezłe okazje :D
    + sweterek jest świetny ! z resztą.. kuferek też :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sweterek jest przeuroczy ! :)
    dzień z glamour to bardzo dobra akcja i fajny pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie kupiłaś kuferek ?

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne rzeczy :)
    Zapraszam Cię na interesujący GIVEAWAY, u mnie :)
    http://thestylejunkee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy i to za jaką cene:)
    Uwielbiam wielkie torby!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :)

    Anonimowy kuferek z Cropp'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świtne rzeczy za świetna cenę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne rzeczy,szczegolnie bluzeczka i sweterek;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)