wtorek, 5 kwietnia 2011

Moja pielęgnacja twarzy


Płyn miceralny Bourjois jest to już moje drugie opakowanie, jak widać zbliżam się ku końcu ;) Bardzo się lubimy, płyn świetnie radzi sobie ze zmywaniem podkładu, przy czym jest bardzo delikatny, nie wysusza buzi. Jedyną wadą jest to, że jest troszkę mało wydajny ale wybaczam .
Cena ok 13zł (ja kupiłam w promocji za niecałe 11zł)

Mleczko z kolagenem i świetlikiem Celia jest świetne, idealnie zmywa makijaż oczu bez najmniejszego oporu. Demakijaż jest łatwy i przyjemny, ponadto jest BARDZO wydajne, tą buteleczkę "męczę" już od września bodajże ;) Bardzo podoba mi się też wygląd opakowania a raczej grafika, bardzo kobieca i miła dla oka ;)
Cena ok 5-6zł

Mydło aloesowe Alterra dostępne tylko w Rossmannie, naturalne to chyba najważniejsze, delikatnie myje, nie podrażnia, nie wysusza. Zdecydowanie lepsze od mojego poprzedniego Białego Jelenia.
Cena ok1,70zł



Jeśli chodzi o peeling twarzy to ja do tego celu używam wyłącznie peelingów Joanna Naturia :) Dlaczego? Przede wszystkim pewnie z powodu niskiej ceny(częstych promocji), różnorodności zapachów (które zresztą wg mnie są piękne :-), dostępności. Jak to peeling robi to co robić powinien, przy czym nie jest zbyt "agresywny" w działaniu co dla mnie akurat jest plusem. Jak widać kończę porzeczkowy ale w zanadrzu czeka już na mnie chyba najulubieńszy truskawkowy.

Cena 3-5zł



Czas na kremiki :) Jak widać przeważa Ziaja.

Herbika Plant biała herbata krem bionawilżający dla mnie jest cudowny, lekki, ślicznie pachnie, nawilża, nie zapycha, używam go praktycznie codziennie pod makijaż (idealnie się sprawdza w tej roli ;)
Minus to to, że ten rodzaj jest akurat ciężko dostępny, sama nie wiem dlaczego? :> Ja dopadłam swój w Tesco i szczerze nigdzie indziej nie mogłam do dostać ;|
Cena ok 7zł

Ziaja masło kakaowe ja mam jeszcze starszą wersję, teraz jest jakaś lżejszą w sprzedaży. Ten krem używam na noc, mniej więcej 1-2x w tygodniu. Wg mnie jest zbyt ciężki aby używać go częściej, przynajmniej dla mnie ;) Fajnie poprawia koloryt skóry, od razu wygląda jakoś tak zdrowiej, promienniej.
Cena 6-7zł

Ziaja krem ochronny UVA i UVB kupiłam go niedawno w Naturze, szczerze wcześniej go nigdy nie widziałam. Używałam jeszcze pod koniec zimy, mniej więcej co drugi dzień (na przemian z Ziają herbika plant) pod makijaż. Sprawdził się dobrze, jest dość tłustawy ale bez przesady, pachnie jak to typowo kremy z filtrami. Na pewno się przyda.
Cena ok 7zł

Babydream krem do twarzy z nagietkiem bardzo dobry, naturalny skład, używam go co kilka dni na noc, smaruję wtedy zawsze grubszą warstwę. Świetnie uspokaja i nawliża cerę.
Cena ok 6zł

Oczywiście oprócz wyżej wymienionych kosmetyków do mojej pielęgnacji zaliczają się również różnego rodzaju maseczki jednak jest ich tak wiele i różnych, że nie ma sensu wymienianie ich ;) 
Awaryjnie na różnego rodzaju krostki używam pasty cynkowej która świetnie i w bardzo szybkim czasie wysusza je.

Jak widać nie używam drogich markowych kosmetyków, te które posiadam jak na razie wystarczają mi w zupełności :)
Do mojej kolekcji dołączyły ostatnio krem i płyn miceralny Biodermy jednak nie używałam ich jeszcze. Czekam aż skończy się płyn Bourjois i wtedy zacznę próbować nowości.

Pozdrawiam Was ciepło :)

13 komentarzy:

  1. ja to muszę mieć coś wysuszającego czasem :(
    Ziaję też lubię :D

    a z Maybellina jestem bardzo zadowolona, zawsze mam go w zapasie :)
    i mój pędzelek kosztował 12 zł, no ale podwójny, więc może być :D i tak dobra cena, bo babka w Inglocie chciała mi wcisnąć taki za 23 zł :/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki tonik Clean&Clear i on jest dość mocny, jak przejadę to rach ciach i sucho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ziaja i joanna - najlepsze i tradycyjne, że tak to określę ;-) ceną też nie grzeszą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też używam kilka kosmetyków które tu pokazałaś, Ziaja i joanna są świetnymi i tanimi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosuje peeling Joanny do twarzy? Wow ja bym się bała.
    W Biedronce były fajne promocje na niego po 2,50 zł :)
    Ziaja to moje ulubione kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam płynu miceralnego z Bourjois, jest super... niestety u mnie w Rossmanie nie mogę go od jakiegoś czasu dostać :) co przyjdzie dostawa, to ktoś wykupi, bo bardzo mało ich przychodzi :( (bardzo fajny blog :) oczywiście dodaję do obserwowanych!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling na ogół przeznaczony do twarzy :) Ma żel myjący a u mnie mogłoby to się skończyć wysypką :) Ale u Ciebie sprawuje się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam ten czerwony peeling do twarzy :)))
    fajno :D
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. wg mnie nie trzeba używać tylko drogich kosmetyków. Tańsze nie znaczy gorsze. Sama uwielbiam ZIAJĘ i Joannę



    ___
    carmesi91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. peelingi z Joanny pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam małą uwagę do Twojego bloga. Czy dałoby się poprawić jego czytelność? :) Tło jest ładne, ale strasznie zlewa się z literkami, czcionka też strasznie malutka. Myśle, ze część osob moze miec problemy z przeczytaniem tresci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowa mogę powiększyć czcionkę, zobaczę jak będzie to wtedy wyglądało ;) Jednak myślę, że tak nie jest najgorzej, nie piszę nie wiadomo jak długich recenzji żeby trzeba było się aż tak wczytywać ;)
    Pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mowisz, ze dobry ten krem z Babydreama ?
    Bo wlasnie chce po niego leciec do roska, duzo pozytywnych slow slyszalam takze.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)