sobota, 9 kwietnia 2011

My new sunglasses :)

Tak! W końcu jestem w pełni zadowolona z okularów jakie kupiłam :) Jeszcze nigdy nie udało mi się tak trafić z kształtem żeby być w 100% happy.. A dziś krążąc po C&A od niechcenia podeszłam do akcesorii iiii... o to one :-)


Kosztowały 30zł więc naprawdę niewiele a bardzo przypadły mi do gustu. Dodatkowo dostałam kupon na -20% na całą kolekcję damską do wykorzystania w dniu 11.04. Ostatnio wszyscy kuszą rabatami i jak tu oszczędzać? ;) Ale przejdę się, widziałam dziś całkiem sensowną bluzkę a z rabatem będzie kosztować niecałe 40zł.


W H&M w ten weekend również interesująca promocja, przy zakupie min. 2 rzeczy z aktualnych obniżek rabat dodatkowo na -50% Zgadnijcie co zrobiłam? Jako, że z ostatnio nabytego sweterka i bluzki nie odcięłam jeszcze metek (ach ta moja przezorność ;D) poszłam dziś do H&M obie rzeczy zwróciłam i kupiłam ponownie :) Dzięki temu zaoszczędziłam 45zł!

Z tego szczęścia oprócz okularów zgarnęłam jeszcze spray do ciała o pysznym i kuszącym zapachu jabłek z wanilią mmm <3


Jest spory bo ma aż 175ml, tani (9,90zł) i jestem bardzo mile zaskoczona jego trwałością. Psiknęłam się ok godz 12 i do tej pory czuję go na sobie :)

To by było na tyle :) Życzę Wam miłego weekendu i troszkę słońca na jutro (choć u mnie już dziś się troszkę przebijało ;)

11 komentarzy:

  1. Snow Ty to jesteś genialna z tymi przecenami :D ja nie wiem czy wpadłabym na to, żeby oddać ciuchy i kupić ponownie :D

    okularki super, podoba mi się ten kształt, ale nie wiem czy by mi pasowały, muszę poprzymierzać :) a widziałam chyba coś podobnego w Re :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne okularki, mi też sie podobają..:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten sam problem zawsze z okularami, nigdy "swoich" trafić nigdzie nie mogę..A okularki świetne! :) I jak się wycwaniłaś z tymi przeceniami, haha, doobre, nie wpadłabym na to ;DD Gratuluję pomysłu ;P

    A skąd ta mgiełka? Gdzie można ją dostać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również w tym roku udało się trafić na odpowiednie okularki :)
    Miło ubrać jak słonko świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Snow wiesz co?
    nie myśl sobie, że odpuścimy - zdjęcie w okularkach musi być :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś mistrzynią dobrych i tanich zakupów ;) okluary są świetne! Takiego kształtu jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zauważyłam, że ciągle są jakieś akcje promocyjne. Ja juz dlatego nie będę jeździć do CH, bo mam wszystko co potrzeba, a tylko nakupuję kolejne rzeczy i wydam pieniądze bez potrzeby :) Okularki super, ale musisz się w nich pokazać ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne okularki,ciekawy kształt :)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Okularki trochę takie kocie oczko ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)