piątek, 22 kwietnia 2011

Piątek

No i w końcu weekend. Co lepsze połączony ze świętami a co za tym idzie pysznym "obżarstwem" ;D Mam to szczęście, że na razie jestem tą jeżdżąca od rodziny mojej przez mojego faceta także jestem zwolniona z większych przygotowań jedzeniowych ;)

Dziś po pracy spotkałam się z koleżanką. Spotkanie oczywiście było zaplanowane, w związku z czym trzeba było odpowiednio się ubrać ;) Generalnie w tym momencie usypiam na siedząco z przesłodzenia :D Wchłonęłam pyszny sernik w Coffe Heaven z równie pyszną kawą♥


  
   


Mam na sobie:
bluzka,baleriny H&M
rurki, marynarka, pasek Bershka
torebka Atmosphere


Dla zainteresowanych dokładnie taką samą marynarkę z Bershki nowiutką z metkami, wystawiłam na allegro, licytacja kończy się w środę - zapraszam :)  KLIK


Chciałabym również baaardzo polecić Wszystkim te balerinki z H&M. Dziś miałam je po raz pierwszy na nogach i muszę stwierdzić, że wygodniejszych nie miałam w życiu! Nawet skórkowe z Aldo się przy nich chowają ;) Wiem, że już raczej ciężko je dostać ale mimo to warto sprawdzić a nóż się trafią. Kosztowały bodajże 29,90zł (lub 39 :>) także myślę, że warto i są wielu wariantach kolorystycznych, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.


Nie sądzę, że przed świetami znajdę jeszcze czas by coś tu skrobnąć, dlatego chciałam życzyć Wam kochani:

Wesołego jajka,
Kurczaków, baranka,
Ciasta z rodzynkami,
Ostrego chrzanu,
Tęczowych mazurków,
Mokrego Dyngusa
I ode mnie całusa :-)

14 komentarzy:

  1. świetna bluzeczka, a balerinki mam takie same lecz koralowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka cudowna
    Możesz powiedzieć ile kosztowała??

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekna bluzeczka ;-) ,
    rowniez Wesolych Swiat kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta bluzka :)
    balerinki mam podobne, tyle ze z Bershki, teraz poluję na jakieś wygodne czarne :)
    wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzeczka :)
    a moje balerinki dały mi dzisiaj popalić :( tak mnie jeszcze cisną... myślałam, że umrę dzisiaj :(
    całą noc spędzą z prawidłami! :)

    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka urocza bluzeczka, z chęcią bym Ci ją zabrała :D i balerinki też :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna. bluzeczka,
    milego obzartwa :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz.. ;-)
    Wesołych Świąt ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo świeżynkowy zestaw ;)
    Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  10. balerinki spędziły noc z prawidłami i już jest lepiej, przynajmniej jeśli chodzi o pięty, nic mnie nie obtarło, ale teraz w palcach ciśnie :/
    już w ogóle ich nie rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna marynarka :)
    ogólnie fajny outfit :)
    obserwuje :) zapraszam do mnie :)
    http://www.youtube.com/user/FrEsH93dancers?feature=mhum

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie małym u mnie! Masa atrakcyjnych nagród pozdrawiam i zapraszam : www.kosmetykowato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglada na Tobie ta bluzka z H&M :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)