środa, 20 kwietnia 2011

Słoneczna środa

Dzień jak co dzień, poranna pobudka, szybki prysznic, małe śniadanko i do pracy ;)
Jako, że dziś po pracy musiałam iść na małe zakupy spożywcze postanowiłam ubrać się jak najwygodniej. Muszę przyznać, że nie pamiętam już kiedy ostatnio się tak ubrałam ;> :D ale czułam się świetnie, jakbym znowu miała 18lat :) Mój mężczyzna zachwycony, bo w sumie taką mnie poznał ;P


Mam na sobie:
t-shirt, skóra Bershka
rurki Pull&Bear
torba Cropp
tenisówki Atmosphere



Wczoraj natomiast wracając z pracy wstąpiłam do H&M (uroki mieszkania w centrum ;D) i kupiłam krótką, luźną bluzeczkę z kieszonką. Mam zamiar nosić ją do bokserek, lekko opuszczając na jedno ramię ;)


Wzięłam granatową bo bardzo lubię ten kolor a nie mam żadnej letniej bluzki w takim, poza tym świetnie można go łączyć z innymi kolorami. Może jeszcze jutro uda mi się pokazać moją wizję z nią :-)

A teraz uciekam zjeść w końcu jakiś ciepły posiłek a później delektować się mini eklerkami które niedawno kupiłam ;D
Do napisania ;*

6 komentarzy:

  1. Swietny i wygodny look. Wczoraj kupiłam takie same tenisuweczki, świtne sa i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodenki-z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te spodnie są fantastyczne! <3
    a torba spora, ale prezentuje się też super, w sumie jest chyba podobnej wielkości jak ten mój kufer :)
    a ta koszulka to dokładnie ta sama o której ja myślałam :) jestem ciekawa jak to połączenie z bokserką będzie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To młodo wyglądasz , bo ja bym Ci dała mniej niż 18 lat :)
    miczka21

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie kozackie ! generalnie to na Tobie wszystko wygląda ładnie ;-)
    buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie krótkie bluzeczki, zaraz lecę do h&m i pewnie dokupie sobie jeszcze kilka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)