czwartek, 26 maja 2011

26 maj

Pewnie już Wszystkie zdążyłyście złożyć życzenia swoim mamom ;> Jeśli nie to czym prędzej to zróbcie :)
Ja właśnie wróciłam od mojej, wręczyłam jej malutki bukiecik kwiatków oraz tusz i podkład MF które kupiłam jeszcze podczas promocji "dyskontowej" w Rossmannie. Bardzo się z niej ucieszyłam bo tak naprawdę za 2 rzeczy zapłaciłam jak za 1 w normalnej cenie... Nie żebym oszczędzała na mamie! ;P no ale wiadomo jak jest okazja trzeba korzystać :)

I dziś specjalnie dla mamy ubrałam się pięknie :) hiehie a tak na serio poszłyśmy na przedstawienie do przedszkola mojej siostry które to organizowali właśnie z powodu dzisiejszego święta. Ja nie wiem kiedy Gabrysia tak szybko urosła ;> Ale byłyśmy z niej baaaaardzo dumne :)

Pogoda dziś dopisała, mogłam ubrać kupioną niedawno spódniczkę. Świetnie się w niej czuję, aktualnie jestem w niej zakochana ;D Zaczepiła mnie dziś nawet dziewczyna z zapytaniem skąd ona ;)


Mam na sobie:
top H&M
spódniczka no name
baleriny Aldo


Jutro pochwalę się Wam co dostałam na urodziny (że tak powiem nieskromnie ;P) ;D
Do napisania :)

11 komentarzy:

  1. Fajna spódniczka więc nie dziwie się,że jesteś w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny prosty i wygodny zestaw ;)

    pozdrawiam

    sayyoudontloveme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ciekawa jestem prezentow urodzinowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny strój :)

    Lubie połączenie wygody i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to normalne że się zakochałaś w takiej spódniczce ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna spódniczka :)
    ja też mam młodszą siostrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję! :)

    u nas ta różnica nie jest tak duża, ale mimo wszystko spora - 9lat ;)
    ale chyba fajnie jest mieć takiego szkraba w domu, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no tak domyślam się, to nigdy nie jest łatwe, obojętnie czy dla rodzica, czy dla rodzeństwa, ale teraz jest już pewnie kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka śliczna, nie dziwię się, że jesteś w niej zakochana :)

    topy chyba mamy takie same? :D

    i oczywiście czekam na posta z prezentami już od tej chwili kiedy napisałaś o nich na Wizażu! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tej spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)