piątek, 6 maja 2011

i znowu weekend :)

Czy Wam również tak szybko zleciał ten tydzień? Mogłoby by być tak zawsze :)

Jutro wybieram się na małe zakupy, mam nadzieję, że dorwę różową marynarkę o której marzę ♥ i może jakieś szorty, spódniczkę na lato.

Jak obiecałam tak pokazuje moje łupy allegrowe ;)
Kuferek Amisu za który zapłaciłam całe 20zł. Jak to powiedziała jedna znajoma blondyneczka torebek nigdy dość ;) ;* Oraz sweterek A&F również trafiony w bardzo okazyjnej cenie (kocham go przez ten kolor :)





Postaram się jeszcze w weekend napisać recenzję o podkładzie Eveline, ponieważ wiele z Was się nim zainteresowało :)

A teraz żegnam się z Wami ciepło i życzę duuuużo słońca na jutro ;)

13 komentarzy:

  1. Torebka prezentuje się świetnie :)
    Zgadzam się-ich nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnaa torebka!!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny swetereczek i torebusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudny ten sweterek! :)
    uwielbiam taki odcień żółtego :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pytanie, kiedy zobaczymy Twoje nowe włosy? Czekam niecierpliwie=) Sweterek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kuferek(mam podobny) i sweterek też śliczny :) Zywy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kuferek. A sweterek ma cudny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kuferek jest mega cudowny, więc zazdraszczam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nezsumi jutro przy okazji recenzji podkładu pokaże włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odpowiedź, już je znalazłam na Wizażu=) ale i tak czekam na post!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)