środa, 18 maja 2011

Kilka nowości

Przy okazji dzisiejszych zakupów spożywczych udało mi się zahaczyć o drogerię :) Weszłam głównie z myślą kupna nowego kremu do twarzy, gdyż poprzedni właśnie się skończył. Krem udało się kupić oraz kilka innych rzeczy także ;D W większości są to dla mnie nowości jednak po przeczytaniu opinii widzę, że dobrze wybrałam.


Najbardziej ciekawa jestem kremu ;> jego opis bardzo zachęcił mnie do kupna, efekt matowienia szczególnie o tej porze roku bardzo się przyda :)
Tusz MA smokey eyes to również nowość, kupiłam głównie pod wpływem pozytywnych opinii jakie ostatnio o nim czytałam.
A odżywka Isany to dla mnie akurat żadna nowość ;) Nie wiem już które to moje opakowanie, uwielbiam ją i nie zrezygnuję z niej chyba nigdy.



Poza tym odebrałam dziś z poczty paczuszkę od jednej bardzo miłej Wizażanki ;* Dostałam na wypróbowanie bazy Joko ;) Zobaczymy która lepiej się spisze.

9 komentarzy:

  1. eM. nie wiem dopiero dziś go kupiłam ;) jak użyję to napiszę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tego kremu :> właśnie poluję na jakiś nowy matujący :)

    a bazę Virtuala mam już jakiś czas i się sprawdza jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czaję się na tą odżywkę już od jakiegoś czasu, ale zawsze mi jakoś nie po drodze do Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja baza joko tak stwardniała ze nie dało się jej wydobyć, poszła do kosza ;)
    co do odzywki to zniechecilam sie ich rozowa, moze jak mi przejdzie to wybire sie po ta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten kremik z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam ten krem ziaji, ale jeszcze nie używałam :) za ile go kupiłaś jeśli mogę spytać?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta odżywka jest rewelacyjna, uwielbiam ją! :) Kupiłam wczoraj drugą, ale różową. Zobaczę jak się sprawdzi jutro. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa bazy z Joko, choć jestem wierną fanką ArtDeco:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)