czwartek, 19 maja 2011

Max Factor smooth effect foundation

Wczoraj wystawiłam swoją opinię na wizażu więc dziś pora na małą recenzję z fotkami tutaj :)


Posiadam pośredni z kolorów 55 buff beige który jest ładnym, dość jasnym, delikatnym beżem, bez różowych tonów.
Chciałam od razu przestrzec przed odcieniem 50 natural który nie jest wcale jaśniejszy od 55 ale za to okropnie różowy :|

Smooth effect jest podkładem kryjąco-nawilżającym. O to co mówi o nim producent:

"Sekret perfekcyjnego krycia Smooth Effect Foundation leży w formule SkinTone zawierającej 
substancje silnie nawilżające. To właśnie dzięki intensywnemu nawilżeniu skóra staje się
idealnie gładka. Pigmenty matujące pozwalają natomiast na zamaskowanie 
wszelkich niedoskonałości - takich, jak rozszerzone pory czy przebarwienia. 
Teraz cera będzie świeższa i bardziej promienna niż kiedykolwiek.
Smooth Effect Foundation jest odpowiedni również dla kobiet z wrażliwą cerą oraz 
dla osób z trądzikiem, ponieważ jego formuła nie blokuje porów. Podkład jest dostępny
w szerokiej gamie kolorystycznej, która podkreśli i wyrówna każdy odcień skóry."


I faktycznie tak jest :)
Podkład jest lekki, nie mocno kryjący ale przy nieproblematycznej cerze wystarczająco.
Nie zapycha, nie podkreśla suchych skórek, nie tworzy absolutnie maski, pięknie stapia się z cerą.
Nie jest matujący ale też nie wzmaga świecenia się (mam cerę mieszaną). Jest super lekki, idealnie sprawdzi się w cieplejsze dni! Poza tym jest trwały, u mnie wytrzymuje bez żadnych poprawek cały dzień w pracy (oraz dojazd do niej i z powrotem).

Spokojnie mogę go porównać do używanego wcześniej MF lasting performance.
Co więcej smooth effect ma nawet o kilka plusów więcej ;) Mianowicie niższa cena, lepsza gama kolorystyczna (mniej różowych odcieni a najjaśniejszy z odcieni jest naprawdę jaśniutki!), fajnie nawilża.



Mój zdecydowany faworyt na wiosnę/lato, przebił recenzowany ostatnio podkład Eveline :) Polecam.

14 komentarzy:

  1. chetnie bym go wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten podkład ok 1,5 tygodnia i jest on moim ulubionym. Świetny. Idealnie stapia sie z cerą co u mnie jest nowością bo jestem bladziochem a najjaśniejszy kolor wtapia się udealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie odpuszczę, będę go szukać aż znajdę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny blog ♥♥

    zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam i ten sam kolorek i również chyba stanie się moim ulubieńcem na sezon letni - fakt, faktem u mnie bez dobrego korektora się nie obejdzie, ale i tak jest lżej mojej skórze niż ciężki korektor + mocno kryjący podkład. I zauważyłam, że cera mi się poprawiła jak go stosuję!! A kolor jest boski :)

    Jak kupisz żel, to daj znać jak się sprawuje, jestem ciekawa, czy Tobie też podpasuje tak jak mi :*

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTAGowana! :)
    http://details-of-the-beauty.blogspot.com/2011/05/moje-top-10-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ta nowa linia maxa factora cała jest udana

    OdpowiedzUsuń
  8. Maxfactor to ogólnie dobra firma i ma rewelacyjne podkłady. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja też Cię otagowałam :>

    OdpowiedzUsuń
  10. idealnie :)
    no ja niestety nie mogę dla siebie upolować :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ proszę! :*
    Tak, zdecydowanie pompka byłaby mile widziana, trzeba napisać do producenta ;D
    I bardzo, bardzo, baaardzo dziękuję za taki cudny komplement na temat moich włosów, tak mi się miło zrobiło :))

    Buziaki !!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też się bałam, że będzie za duża, ale na szczęście jest w sam raz :)

    nie miałam nigdy podkładu tej firmy, niedługo będę musiała kupić nowy, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś u mnie otagowana :)
    http://cathe-elen.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Snowzostałaś otagowana kochana ;)*
    http://shopping-myobsession.blogspot.com/2011/05/otagowanie.html
    Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)