wtorek, 24 maja 2011

Otagowanie

Zostałam otagowana przez Alessandrę, Kitkę, BrightBlonde, Kaś oraz Lady.
Dziękuję Wam pięknie dziewczyny, jest mi bardzo miło :) ;*


Zasady:
1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia. -
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.
Lista wyróżnionych przeze mnie blogów:

Pozdrawiam Was wszystkie ciepło :))


A teraz moje TOP 10 ;)


1.Odżywka Isana z olejkiem babassu

2.Essence multi dimension, nr 70 makes me weak
3.NYX jumbo milk
4.Essence love to be matt, matowy puder brązujący
5. Róż mineralny Lovely, cinnamon lady


6.Tommy Hilfiger, true star


7.L'oreal extra volume collagene


8.Carmex w tubce


9.L'oreal shine blonde, szampon


10.Max Factor smooth effect, 55 buff beige



Gdyby była możliwość bardzo, bardzo chciałabym dodać tu jeszcze ten 11 punkt, ponieważ jestem oczarowana niedawno zakupionym kremem do twarzy Ziajii 25+ krem nawilżający matujący ♥ Cera mi się mocno poprawiła choć używam go dopiero od kilku dni! Cudo :)

6 komentarzy:

  1. Czesc,troche odbiegne od tematu,ale moze masz jakis ulubiona marke czarnej kredki do oczu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziekuje za wyroznienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuuuuję! bardzo mi miło :)

    śliczny jest kolor tego lakieru do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)

    Gratuluje wyróżnień :) Ja jeszcze nie bardzo wiem o co chodzi, ale pewnie się niebawem dowiem :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. essence ja mam z tej firmy lakier do pazurkow zolty i jest beznadziejny :( w ogole nie kryje.. moze dlatego, ze jest jasny.. hm, ale ten Twoj cudny i pazurki pieknie zamatowane;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)