piątek, 27 maja 2011

Piątek po raz kolejny

Nawet nie wiecie jak czekałam na koniec dzisiejszego dnia tzn powrotu z pracy :) Oczywiście nie ułatwiły mi go poranne zdarzenia kiedy to zablokowali ruch i czekałam na autobus jakieś 30min w pełnym słońcu na nagrzanym przystanku ;) Chociaż wrócić udało mi się bez problemu, nim ponownie zamknęli ulicę dla P. Obamy.

Jak wczoraj pisałam, chciałam się podzielić z Wami moimi urodzinowymi prezentami :)





Wczoraj jeszcze sama sobie zrobiłam prezent w postaci tej o to bokserki z ażurowym żabocikiem :)


Najbardziej cieszę się chyba z sandałek :> Ponieważ bardzo zgrabnie wyglądają na nodze :)



Miłego weekendu!

14 komentarzy:

  1. bardzo zgrabnie wyglądają sandałki :)
    ale spodenki cudne są <3! i ten staniczek jaki piękny :D boksereczka i sukienka wiadomo :D zazdroszczę takich prezencików :))

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądają sandałki! :)
    i szorty są boskie :) pięknie wyglądasz :) takie kolorki do Ciebie pasują :)
    ach i sukienka! :D i bielizna :D

    ja bym jeszcze poprosiła o fotkę poprzednich butków sandałków na nóżce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy i szorty super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości!

    wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. buty mi się bardzo podobają :)

    http://angelikastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja zwrocilam uwage na boskie spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie polaczone kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakupy miodzio :) spróbuj robić zdjęcia bez flesza powinno lepiej widać stylizacje, o ile masz dobre światło tam :)
    Spodenki są super! Też chcę kolorowe szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały komplet jest świetny. :)
    Bardzo podobają mi się buty i spodenki. Pokaż jeszcze jak prezentują się na Tobie te bokserki. :)

    Ps. Co do Twojego komentarza - na szczęście jestem już prawie na mecie. Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jajć jakie sliczne masz spodenki...cudny kolor :)zapraszam również do mnie będzie mi miło jeśli pozostawisz jakiś ślad po sobie

    OdpowiedzUsuń
  11. baaaardzo podobaja mi sie szorty i sandały!!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Seriously good blog, I like it very much, good photos, nice words, good keep it up, keep writing

    Best Wishes and Warm regards from Biz and Legis, Online Legal Service Providers

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)