sobota, 14 maja 2011

Sandałki NL + kupon rabatowy

Witajcie! :) Przybywam do Was z moim dzisiejszym łupem, już dawno nie byłam tak czymś oczarowana ;D

Sandałki New Look, kupione po rabacie 50% za 50zł. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :) Nawet mój S. widząc zaciesz na mojej twarzy gdy dorwałam swój rozmiar (co dziś nie było łatwe) nie protestował odnośnie zakupu ;P



Tak więc zachęcam Was do polubienia NL na facebook'u KLIK i wykorzystania tej  niewątpliwej okazji :) (jeszcze tylko jutro!!).

12 komentarzy:

  1. ładne, ciekawy maja ten gorny pasek taki azurowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne!
    szkoda, że nie mam NL u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne !! Ten pasek ażurowy jest uroczy! Szkoda, że ja nie mogę nosić takich bucików, bo są do kostki i ten pasek również (wiesz zapewne o co mi chodzi, dzisiaj nie mogę się wysłowić przez wczorajszego grilla ;P), a to pogrubia nóżkę..Ale Ty szczęściaro we wszystkim będziesz wyglądać świetnie !! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. są absolutnie fantastyczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne sandałki i jeszcze ta cena. Uważaj tylko, bo taki model troszkę może skracać nogi, więc nie polecam ich nosić do np spódnicy. Choć jak masz je długie to nie powinno przeszkadzać.

    Pozdrawiam gorąco ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. sandałki są po prostu śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie, a Twoje są urocze ;)
    Też mam coś w tym stylu ale kolorowe, może niedługo wstawię, ale kupowane były już dawno.

    OdpowiedzUsuń
  9. tak tu wchodzę i wchodzę i napatrzeć się na nie nie mogę :( są śliczne :(
    a pokażesz na stopie? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. butki śliczne ;) dzisaj widziałam podobne tylko w innym kolorze :)

    w sam raz na tegoroczne lato :)) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. używasz tych butów jeszcze??;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)