sobota, 28 maja 2011

Sobota

Jak wam mija sobota?
Mi błogo jak zwykle właściwie ;) do południa leniuchowałam, ufarbowałam włosy, później poszłam z moim facetem na deser do Wedla i zakupy do Biedronki ;D Przy okazji kupiłam w końcu zachwalany płyn miceralny do twarzy Be Beuty, mam nadzieję, że i ja będę zadowolona. W zeszłe lato używałam żelu Bourjois który początkowo jak myślałam był świetny jednak po krótkim czasie zaczął przesuszać mi mocno buźkę ;( W cieplejszych miesiącach zawsze używam żeli do mycia twarzy dlatego mam nadzieję, że z tym z biedronki trafiłam w 10! Oczywiście po jakimś czasie napiszę Wam się spisuje :)

Tymczasem na prośbę Kaś zrobiłam fotki we wczoraj pokazanych bluzkach. Przy okazji mój dzisiejszy wygląd, taki typowo sobotni i włoski ;P



12 komentarzy:

  1. włoski to już wiesz, że boskie :)

    a dzisiejszy strój - jak zawsze bardzo do Ciebie pasuje, też lubię tak pomykać, tylko już się nie mieszczę w moje czarne portki :( :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te bluzki, gdzie je kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna ta 1 beżowa :)
    http://kornelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh a ja takie odrosty juz mam... ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jesteś sliczna. Taka naturalna :)

    Daj znać jak sprawdza się ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne masz włosy ;)!

    przypadkowo , zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaką farbę tym razem wybrałaś? Bo wyglądasz pięknie, jak zwykle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I like your look!
    shoes...I can't find it in my town :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)