piątek, 13 maja 2011

Zakupowo

W końcu piątek! Chyba żaden tydzień tak mi się nie dłużył jak ten :| W dodatku pogoda dziś marna, mam nadzieję, że zgodnie z prognozami jutro się wypogodzi i będę mogła w końcu w pełni wykorzystać weekend razem z moim facetem :)

Jako, że ten tydzień nie był dla mnie najlepszym, odbiłam sobie trochę na przyjemnościach żeby chociaż odrobinkę humor poprawić :) Za każdym razem się udawało ;) O to moje drobne pocieszajki ;D


Nie mogłam nie skorzystać z  promocji jaką uraczył nas Rossmann :) Nowy podkład MF za 22,49zł! Z pośród 5 odcieni wybrałam środkowy nr 55 buff beige piękny beżyk, zero różowych tonów, ogólnie jestem nim zachwycona, baaardzo się polubiliśmy :)

Okularów nigdy dość, szczególnie tak twarzowych ;)

Kostium kosztował całe 19,90zł! Także same rozumiecie ;) Poza tym zauroczył mnie tymi kokardkami, szczególnie z tyłu majtek ;D




Spodenki i bluzeczkę udało mi się świetnie dograć kolorystycznie, ja również tego sezonu stawiam na kolory :)

Chciałam Wam również podziękować za to, że jednak ktoś mnie podczytuję ;) Ani się obejrzałam a licznik odwiedzin już wybił ponad 10 000 jest mi bardzo bardzo miło i zawsze z wielką przyjemnością się tu loguję :)

18 komentarzy:

  1. super są, mają świetny kolor :)

    a bikini to sama wiesz, chętnie bym takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten strój, rzeczywiscie te kokardki sa urocze.

    ja dzis ominelam H&M bo niby na metkach strojow byly ceny 49,90 .... poza tym stwierdzilam , ze wszyscy beda chodzic w takich samych .

    Czyli pormocja 19,90 to jest na obie czesci ? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zakupy, kostium po prosty fantastyczny =) Ciekawa jestem czy wiecie skąd w Rossmannie tak duża promocja na 3 konkretne produkty MF? Tym razem podziękowania należą się Biedronce, która pierwsze wprowadziła w tym tygodniu takie ceny =) P.S. Skąd okularki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te spodenki :) A kolor koszulki jest przeboski! Czy to też H&M ?;>

    / Czeko

    OdpowiedzUsuń
  5. Nezsumi dziękuję bardzo :)

    tak promocja w rossie to odpowiedź na biedro, pt. "taniej niż w dyskontach" ;D szczerze bardzo się ucieszyłam z niej, jednak lepiej się czułam kupując ładnie zaklejony podkład bez tłumów w rossie ;) Wyobrażam sobie co w tym czasie działo się w biedronce ;D

    Okulary z H&M :)


    Czeko koszulka z reserved ;) i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A powiedz mi proszę (wiem powinnam czekać na recenzję;-)) czy uważasz, ze podkład nadawałby się do suchej skóry? Bo cena jest kusząca, ale moja skóra nie akceptuje 90% podkładów, nawet z AA =/

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się koszulka ma piękny kolor! I spodenki fajniutkie, ale to już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki jest ten strój,
    ale nie mogę się przekonać to braku ramiączek ;)

    widzę, że Ciebie również dopadła moda
    na kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nezsumi podkład już z nazwy jest "nawilżający" ;) Ja co prawda mam cerę mieszaną ale sądzę, że do suchej też by się sprawdził.. Aczkolwiek ja chyba większe nawilżenie odczuwam po podkładzie Eveline z ostatniej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super spodenki, muszę się za nimi rozejrzeć w h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie zakupy !! Faktycznie te kokardki są słodkie :)I jaka cena!! Wow! Spodenki, bluzeczka i okulary również świetne! Ja nie umiem dobrać okularów do mojego kształtu twarzy, naprawdę ;/ A podkład MF też kupiłam i w tym samym kolorze ;D A jakiego używasz pudru i korektora do nich, żeby nie jaśniał? Bo ja jestem jaśniutka i myślałam, że ten kolor będzie idealny na teraz jak się człowiek trochę opali i żeby nie było różnicy twarz-ciało, ale mam chyba za jasny korektor(Dermacol 209 bodajże) i puder (Kryolan, który rozjaśnia) i wygląda to źle z opaloną skórą ;/ Ale z podkładem też się bardzo polubiłam, chociaż kryje delikatnie, ale ja i tak zawsze będę musiała chyba używać korektora, a ten efekt wygładzonej i naturalnej buźki jest ekstra :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. a okularki skąd?

    OdpowiedzUsuń
  13. boskie rzeczy<3 piekny kostium :

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy okulary H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne oksy <3! a bikini to zazdroszczę :(
    kolor szortów boski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)