piątek, 17 czerwca 2011

Darmowy krusher

Zapraszam Was na str http://krushers.kfc.pl/ gdzie po stworzeniu dobrego krusher'a (kolejno: lód->truskawka->ciastko) dostaniecie darmowy kupon na dowolny krusher :) Oczywiście niezbędne będzie konto na facebook'u (już chyba inaczej w dzisiejszym świecie się nie da :brzydal: ;)) Podziękowania jak zwykle kierujcie do wizaż.pl skąd to można dowiedzieć się tych wszystkich ciekawych rzeczy :)

Swoją drogą też męczy Was ta cała facebook'owa moda? Powiem szczerze, że mam dość, często nie da się obejrzeć chociażby jakiegoś filmiku bez aktywnego konta tam :/ Świat oszalał! ;P Dobrze, że mnie to nie dotyczy ;)

Przy okazji chciałam pokazać Wam moją ukochaną spódniczkę ze Stradivariusa :) Upolowałam ją na zeszłorocznych wyprzedażach za bodajże 30zł ;> Bardzo ją lubię, poszerza mi to i owo (co w moim przypadku jest wskazane ;)) i dodatkowo pasuje niemalże do wszystkiego.


Życzę Wam słonecznego i cieplutkiego weekendu :)

13 komentarzy:

  1. jest śliczna :) i mi też by się taka poszerzająca przydała :D

    co do facebooka - zgadzam się w całej rozciągłości. Mam nadzieję, że i na niego moda w końcu minie tak jak na nk czy fotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten crusher jest ohydny :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. eM. hihi co kto lubi, dla mnie na upalny dzień może być ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za cynka o KFC :d

    a spódniczka świetna, idealna na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze, a ja facebooka nie posiadam i jakos musze dawac sobie z tym rade :P:D

    :* cudownie wygladasz jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka śliczna :)

    www.angelikastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest, u mnie poszerzanie też wskazane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie Ci w kobaltowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to masz szczescie do tych wyprzedazy:D

    OdpowiedzUsuń
  11. kupilam taka sama w housie tylko ze w kolorze malinowym:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)