czwartek, 23 czerwca 2011

Eveline volume celebrity

Dziś o niesamowitej maskarze :) Gdyby nie Caate ;* nigdy bym się pewnie na nią nie skusiła. A tak odkryłam świetny tusz za śmieszne pieniądze.



Co mówi producent?

"Maskara Volume Celebrity to pierwszy kosmetyk, który łączy w sobie właściwości tuszu do rzęs i serum odbudowującego, pozwala na perfekcyjne połączenie ekstremalnej długości, niezwykłej objętości i gęstości rzęs. Wyjątkowo perfekcyjnie wyprofilowana szczoteczka precyzyjnie rozdziela i unosi rzęsy od nasady aż po same końce, oraz zapobiega powstaniu grudek. Efekt widoczny jest już po pierwszej aplikacji, a każda następna spotęguje moc pogrubienia i maksymalnego wydłużenia do granic możliwości!
Kosmetyk zawiera specjalnie wyselekcjonowane składniki pielęgnacyjne:
- Mineralne pigmenty i naturalny Wosk Carnauba - pobudzają rzęsy do wzrostu, zapobiegają wypadaniu i łamaniu się.
- D-panthenol - odbudowuje strukturę włosa, widocznie zagęszczając i pogrubiając rzęsy.- najcenniejsze składniki z olejku Jojoba, bogatego w witaminy A, F i E - dogłębnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają rzęsy.
Regularne używanie wyjątkowego tuszu Volume Celebrity doda Twoim rzęsom witalności i elastyczności!
Już po miesiącu stosowania:
- Twoje rzęsy są gęstsze i mocniejsze do 90%.
- Twoje rzęsy są dłuższe i grubsze do 67%.
Efekty:
- Pogrubienie x 10 i podkręcenie rzęs o 45`
- Perfekcyjne rozdzielenie i zero grudek.
- Piękne i przykuwające uwagę spojrzenie.
- Skuteczna pielęgnacja dzięki naturalnym składnikom.
-Witalność i elastyczność na całej długości od nasady aż po same końce."


O składnikach pielęgnacyjnych na razie jeszcze się nie wypowiem bo używam go dopiero ok 2 tyg. Ale za to mogę co nie co powiedzieć o tym jak to cudoooownie wydłuża i pogrubia! Naprawdę jestem nim oczarowana!! Jak dotąd nie przepadałam za silikonowymi szczoteczkami ale ta jest super. Kształtna, łapie każdą najmniejszą rzęskę i idealnie rozdziela. Poza tym po całym dniu jeszcze ani razu nie zaobserwowałam odbijania się tuszu na powiekach czy osypywania. Serio  r e w e l a c j a,  jak na razie mój nr.1

Kupiony w SP za śmieszne 13zł :)


Na wszystkich zdjęciach mam nałożoną tylko 1 warstwę :) Chyba nieźle co? ;) Muszę jeszcze zaznaczyć, że zazwyczaj malując rzęsy większą uwagę skupiam na górnych, dolne wolę mieć delikatnie maźnięte, inaczej czuję się jak z podbitym okiem ;D
Przepraszam za ciut krzywą jedną kreskę ;p


12 komentarzy:

  1. nie słyszałam o niej wcześniej, faktycznie bardzo fajny efekt jak na jedno pociągnięcie, muszę jej poszukać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. musiałam się pochwalić nim, bo pokochałam go od pierwszego użycia:D chyba nie masz co mi się dziwić;)

    ogromnie się ciesze, że jestes zadowolona:*

    nie dziwie się w ogóle, bo patrząc na rzesika po pierwszej warstwie jest na praaawde pieknie!

    z dwoma to musza wyglądać już jak sztuczne:D

    tez tak mam z dolnymi rzesami, jak za mocno je mazne to czuje się jak z podbitym okiem jak to ładnie ujełaś;p a jak znowu nie maznie ich w ogole to jak żaba z wyłupiastymi gałami:D

    OdpowiedzUsuń
  3. co to jest sp? jaki to sklep?

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz o tym tuszu słyszę
    ale zdjęcia wyglądają zachęcająco
    plus moja ulubiona szczoteczka
    niedługo skończy mi się tusz więc chyba się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt faktycznie niesamowity ! i ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli nie próbowałaś jeszcze to spróbuj tusz multi action z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny efekt daje :)
    Ja też znalazłam mój nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ekstra ! chyba musze go poszukac gdzies u siebie i zakupic :D

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go :) Był ok ale po prostu ja prawie nie posiadam rzęs więc nie miało mi czego pokryć ;/

    zapraszam do odwiedzania i obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny grzebyczek tej maskary oby się sprawdziła :)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale boskie firnaki Ci zrobił! Muszę go koniecznie kiedyś wypróbować, szczególnie że bardo lubię firmę Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)