czwartek, 2 czerwca 2011

Sukienka House

Cześć i czołem! :) Maaatko nawet nie wiecie jakie mam zaległości z Waszymi wpisami ;( Zmienił mi się wymiar pracy i czasu co raz mniej.. Ale obiecuję dziś wieczorem przysiąść i wszystko nadrobić :)

Z okazji wczorajszego dnia dziecka postanowiłaś sprawić sobie prezent ;D Wykorzystałam w tym celu kupon do House na -40% i chapnęłam zwiewną letnią sukienkę. Jak Wam się widzi? :)




Jutro postaram się napisać o moich dwóch aktualnych hitach do oczyszczania buźki :)
Miłego dnia ;*

10 komentarzy:

  1. na Tobie wyglad cudownie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sam raz na upalne dni.

    Czekam z niecierpliwością na jutrzejszy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka, ale ja lepiej czuje się w jaśniejszych kolorach. Na Tobie natomiast wygląda znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna :) niestety mi takie nie pasują :( wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! I super Ci leży :D

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna, super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam zaległości na blogu, a teraz nie będę wiedziała od czego zacząć, tyle nowości mam ja do przedstawienia jak i Ci których obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestes zajebista i kocham twojego bloga! zapraszam na

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)