sobota, 25 czerwca 2011

Wianki

Cześć i czołem! :)
Dziś na szybko bo za kilka chwil uciekam z moim facetem bawić się na wiankach ;)
Dzisiejsza ja (oczywiście teraz musiałam się przebrać w długie portki bo już ziiimno i pochmurno się robi ;( ) i mój makijaż z którego jestem bardzo zadowolona. Bardzo rzadko maluję się cieniami, jednak gdy mnie już najdzie zazwyczaj na końcu znajduję jakieś "ale", jednak tym razem jest perfekto wszystko mi się podoba (oczywiście aparat pozjadał kolory ehh - beż z jasnym brązem).

 Top, szorty Cropp
Baleriny New Look
Torebka Lacoste




Paletka cieni Lancome
Eyeliner My secret
Tusz Eveline volume celebrity
Podkład Lirene matujący
Róż Essence nr 30
Miłego wieczoru! :)

18 komentarzy:

  1. Świetny makijaż, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Ci sie powieki blyszcza! cudnie:)

    milej zabawy:*

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję kochana ;)
    ślicznie wyglądasz i jakie równiutkie kreski! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię taki delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż!i to spojrzenie,rzęsy!bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny make-up.
    Mam nadzieję, że zabawa się udała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się fason spodenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż oka, jaka to paletka, chodzi o numerek, lub nazwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam, bardzo mi miło, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ci za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz piękne oczy ;)

    ja pierwszy raz w życiu byłam na wiankach, nawet nie wiedziałam, jaka to świetna impreza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Snow kiedyś cie napadne i ukradne te włosy :D

    Co do nafty o którą pytałaś to mi włosów nie przyciemnia :) Początkowo myłam po niej włoski szamponem fioletowym, ale generalnie żadnych zmian jeśli chodzi o kolor nie widze :) A efekt jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  13. zostałaś otagowana :) http://lightblondhair.blogspot.com/2011/06/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. your makeup looks awesome! Cute outfit too ((:

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ladny i staranny makijaz, mi zawsze wkazde oko inaczej wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)