niedziela, 19 czerwca 2011

Wyprzedażowo

W tym roku poszczęściło mi się na wyprzedażach :) Dzięki temu, że wymiar pracy zmienił mi się chwilowo na popołudniowy mogłam spokojnie do południa wybrać się do sklepów, bez dzikich tłumów i kolejek do przymierzalni/kasy i przebierać w pełnej rozmiarówce do woli ;D Poza tym mogę szczerze uznać zakupy za udane, niczego nie żałuję, nie odwidziało mi się, nie czuję, że coś kupiłam na siłę itp.
O to co udało mi się upolować :)

 Spódniczka z H&M, 30zł

 Szorty Cropp, 29,90zł

Kurtka dżinsowa Terranova, 49zł (z niej jestem chyba najbardziej zadowolona, ponieważ w regularnej cenie nie pozwoliłabym sobie na taką kurtkę.. Niestety ale ich ceny wahają się w zależności od sklepu ok 120-140zł co moim zdaniem jest lekką przesadą :| ).

 Bluzka Cropp, 24,90zł

 Kostium Cubus 25 i 20zł (niestety musiałam ratować się innym dołem ale myślę, że nie jest źle ;) Za ten staniczek mogłabym oddać wiele, nie sądziłam, że jeszcze dorwę swój rozmiar ;> Ale się cieszę! :D)

Portfel House, 14,90zł

Jak widać naprawdę wyłapałam jak myślę dobre ceny ;) Jestem bardzo zadowolona, teraz czekam już tylko na inditex a konkretnie na Stradiego i Bershkę. Nie mam już nic zaplanowanego, po prostu jak coś porwie moje serce to pewnie wróci ze mną do domu ;P

24 komentarze:

  1. piekne lupy, ale bikini mnie oczarowalo !:D pieknie dobralas te majtochy!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes ogromna szczesciara!:D

    wszystko mi sie podoba, a ten stroj na bank rewelacyjnie sie na Tobie prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana mam put. jak zrobilas te zakladki u gory ? strona glowna, kosmetyczni ulubiency? musze podzielic tak swojego bloga, a nie mam pojecia jak sie za to zabrac:P:*

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieje sie tak, poniewaz mam zablokowanego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zablokowane blogi mam w spacjalnej zakladce z boku zapisane. i po prostu odwiedzam jak mi sie przypomni. nie zapominaj o mnie,a jesli tak to ja Cie bede odwiedzac i przypominac :P ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. noo to bardzo sie ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj zakupy udane :) zazdroszcze portfeliku najbardziej..

    OdpowiedzUsuń
  8. SUper zakupy, widać że udane wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten sam stój ;) jest świetny ;) piękny portfel !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo udane zakupy! zadowolenie z zdobyczy wyprzadażowych ---> bezcenne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Snowi super Ci się udało ;)
    portfelik mnie oczarował,ale chyba kupię ten kwiecisty ze Stradiego ;)
    tylko wypłata dopiero pod koniec miesiąca i pewnie już nic dla mnie nie zostanie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. musze sie zapytac ;) a za ile te sandalki byly w CCC ? bo se kiedys juz ancielam na Quazi jak weszlo na rynek kupilam szpilki za 270 zł a pozniej takie same były w CCC za 150 . a to dlatego, ze ccc i quazi to ten sam dystrubutor.

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnica z h&mu jest swietna!! niech zyje sezon wyprzedazowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. moj facet jest na szczescie jakies 15cm wyzszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dół kostiumu świetnie dobrałaś.. ładne kostiumy sporo kosztują a ja przerobiłam swój stary i teraz wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  16. spódniczka z H&M jest świetna,
    u mnie ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Strój i portfel bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. najlepsza ta kurteczka, też na taką poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję ;*
    Ależ świetne zakupy!! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć :) Odwiedzam Twój blog od niedawna ale bardzo mi się podoba :) Masz podobny styl do mojego, dlatego tak bardzo mi się tutaj spodobało. Kompozycja bloga również jest w moim stylu ;) Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na następną notkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy dziękuję, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. strój wspaniały, ja za późno się ogarnęłam i H&M wszystkie mi wykupili, muszę pojechać do większego miasta:)
    zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)