wtorek, 5 lipca 2011

Drobne zakupy

Cześć Wam :)

Na początku chciałam co nie co wyjaśnić ;) Pod ostatnim wpisem widziałam trochę wątpliwości odnośnie "melisek" a więc piszę :) Nie wyobrażam sobie chodzenia w nich w upalne dni, jedynie w te chłodne/deszczowe aby nie męczyć stóp. Mój model jest dość miękki i elastyczny, świetnie dopasowuje się do stopy, chodzę w nich od soboty i jak na razie nic mnie nie obtarło :) Co do przemakania, no to wiadomo w ulewę woda chcąc nie chcąc dostanie się do środka jak w każdych trochę bardziej odkrytych butach, jednak w takiej sytuacji wystarczy je przetrzeć chusteczką czy czym tam mamy pod ręką i wnętrze bucików jest suchutkie - takie ułatwienie ;) Gdyby ktoś był zainteresowany polecam kupno o rozmiar większych niż zazwyczaj nosicie.

Wizaż nie działa na mnie dobrze a konkretniej wątek zakupowy, ileż tam można rzeczy podpatrzeć normalnie masakra! ;D A portfel robi się co raz cieńszy ;) I tak o to skusiłam się na olejek brązujący z Sephory. Nie próbowałam go jeszcze i patrząc na prognozy pogody za szybko mi się nie przyda ;P Jednak pachnie przepięknie, do schrupania. Uważam, że warto się w niego zaopatrzyć tym bardziej w tak fajnej cenie 15zł z 35zł :) Obok dwa ostatnie nabyte lakiery (ich już naprawdę nie zliczę...) Wibo nr 328 oraz Miss Sporty nr 326



15 komentarzy:

  1. fajnie wygląda ten olejek może się skuszę :D a lakiery cudne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta kula z sephory, szkoda ze nie mam jej w okolicy :( a przed wakacjami juz nie bd miala okazji jej kupic:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek wygląda zachęcająco :)
    Podoba mi się ten pomarańczowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek boski! to teraz mój portfel będzie cieńszy przez podpatrzenie u Ciebie:*:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemnie się Cb czyta ;) Jesli mogę będę obserwować i korzystać z porad ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie (dopiero zaczynam) ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy, tak działa niestety ten wizaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ten olejek jak pachnie? Pralinami? Bo mam jakiś inny brązowy balsam Sephory i on właśnie pralinkami pachnie :D Jak go użyjesz to daj, proszę znać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie Ty masz piękne paznokcie, takie zadbane ! :)
    I kolorki jakie śliczne :)
    I dlaczego nie ma u mnie Sephory, takie cudeńko za grosze w sumie!! Ehh..

    P.S: Przepraszam bardzo, że Cię ominęłam, ale trochę postów musiałam do tyłu lecieć i najwyraźniej Cię ominęłam, bardzo przepraszam Kochana, już Cię dodaję :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, Snow :) Co prawda, nie lubię kosmetyków Sephory, ale ta seria czekoladowa pachnie zabójczo.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne lakiery, pomarańczowy fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kolory lakierów :)
    oglądałam ostatnio te z Wibo, ale nie miałam pojęcia na który się zdecydować i w końcu sobie poszłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę skusic sie na ten lakier z wibo;)

    dziewczynakomornika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)