sobota, 2 lipca 2011

Jak mieszkają moje kosmetyki..

Zostałam otagowana przez Paule, BrightBlonde i Extension beauty za co bardzo dziękuję!! ;*

Zasady:

* Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, 

lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. 
Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, 
w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki.
* Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie.
* Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład 

w komentarzu pod jej najnowszą notką.


Zapraszam do zabawy:

To zaczynamy ;) U mnie panuje totalny chaos, nic nie jest poukładane z jakimś sensem ale najważniejsze, że się w tym odnajduję ;D

Szafki nad biurkiem wypełnione są kosmetykami oczywiście :)




Regał na którym zazwyczaj lądują moje nowości ;)


Łazienka. Staram się oduczać trzymania wszystkiego na wannie ;D



I kuferek który jest przenośny, zawsze pod ręką :)




Dzisiejszy dzień dobił mnie pogodą, czy weekendy zawsze muszą być brzydkie podczas gdy to od poniedziałku do piątku panują upały?! :| Ale nie dałam się i pozałatwiałam dziś wszystkie możliwe sprawy, w tym przedłużyłam umowę u swojego operatora i stałam się posiadaczką ślicznego białego cacka o dość oryginalnym wyglądzie ;) Jutro postaram się pokazać Wam moje już chyba ostatnie łupy przed wyjazdem :) 
Do sklikania!

6 komentarzy:

  1. ja też w łazience oduczam się stawiać kosmetyki na wannie ;)
    łaadny zbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe u mnie tez kosmetykowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dlatego ja w łazience skonfiskowawszy dla siebie szafkę pod zlewem:D

    bardzo podoba mi się kuferek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też brak konkretnej toaletki czy też organizatora na kosmetyki :) Ale trzeba o tym pomyśleć :)

    Dziękuje Słońce za wytypowanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zbiór )

    Dziękuje za otagowanie :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)