środa, 6 lipca 2011

O tym jak uwolniłam się od fryzjera ;)

Siedząc od jakiegoś czasu na włosowym wizażowym wątku nie raz spotkałam się z osobami, które jak ja pewnego razu zapragnęły zaprzestać farbowań u fryzjera i zacząć robić to samodzielnie w domu. W końcu mamy tak ogromny wybór farb zarówno profesjonalnych jak i sklepowych, przechodząc w drogerii przy półce z farbami aż same łapki sięgają po ten jeden kartonik z tak ślicznie uśmiechającą się do nas Panią, w tak pięknym kolorze włosów ;)

Pewnego razu dopadło to i mnie, miałam już dość chodzenia z wiecznym odrostem (miałam robiony balejaż przy którym niestety prosto po wizycie odrost zawsze jest widoczny) i oczywiście nie ukrywam, że ta przyjemność bardzo bolała moją kieszeń.. Jak myślałam co mogłabym kupić sobie za te zostawione u fryz pieniądze...

Wtedy trafiłam na cudowny blond wątek, podpatrzyłam efekty po różnych farbach u dziewczyn, skoro inni mogą to czemu nie ja? :) Tym bardziej, że mój naturalny kolor jest dość jasny, średni blond i jak się okazało dość łatwo rozjaśniający się.
Włosy miałam już zapuszczone, straszyłam 4cm odrostem oraz wyblakłym kolorem.. Poza tym stan włosów również nie był za ciekawy, jednak rozjaśniacz to rozjaśniacz i nie ma się co oszukiwać - dla mnie samo zło ;(



Pierwszą farbach na jaką się zdecydowałam po dłuuuugim namyśle ;) była L'oreal excellence 10,21 czyli bardzo jasny blond perłowy. Kolor wyszedł na długościach śliczny, jednak z odrostu nie byłam całkiem zadowolona choć i tak jak na pierwszy raz nie było najgorzej - przynajmniej nie straszyłam kurczakiem ;)



Kolejnym razem postawiłam na chłodniejszy odcień i bardziej rozjaśniający, mianowicie L'oreal Preference stockholm, czyli bardzo bardzo jasny blond opalizujący. Kolor dla mnie najpiękniejszy na świecie, baaaaardzo długo trzymałam się tej farby, nigdy mnie nie zawiodła :) Pierwszym razem wyszła jeszcze dość słabo choć i tak o niebo lepiej niż poprzednia, jednak z farbowania na farbowanie kolor się pogłębiał, wyrównywał, i niewątpliwie jaśniał (choć farba farby nie rozjaśnia...a jednak ;).



Później trochę kombinowałam, m.in robiłam sobie samodzielnie refleksy z wierzchu farbą natural&easy 522, polecam farbkę w tym celu, wychodzi jaśniutko srebrzyście i jest bardzo delikatna.
Zachciało mi się też lekkiego  przyciemniania, użyłam do tego farby Garniera, czego później bardzo żałowałam bo wyszło brzydko, szaro-buro :( Kilka dni szorowania szamponem przeciwłupieżowym i wrócił mój jasny blond:)

Zimą wzięło mnie na troszkę cieplejszy kolor, używałam wtedy farby 10 minutowej L'oreal Excell 10,13, czyli bardzo bardzo jasny lodowy blond, który to raczej lodowy nie był ale taki chłodno złocisty ;> Również dość długo się jej trzymałam :)




Przez chwilkę farbowałam się też innym odcieniem z tej serii, 10.02 baby blond. Wychodził bardzo naturalnie ;)



Innym razem skusiłam się na farby profesjonalne najpierw był to Matrix so color 10AV a później Majirel 10,21. Oba kolorki wyszły ładnie, chłodno, matrix jednak odrobinę jaśniej i mniej popielato.



Aktualnie moje włosy wyglądają tak jak na zdj poniżej :) Farbuję jak na razie Palette C10 i jestem zadowolona, farba nie niszczy wcale włosów jak to głoszą mity, przyjemnie pachnie, dobrze rozjaśnia i jest tania. Aczkolwiek może niedługo spróbuję czegoś nowego ;P
Jak widać włosy przez cały ten okres zmieniły się jak sądzę na lepsze :) Odkąd zaprzestałam wizyt u fryzjera czyt. rozjaśniacza w końcu zaczęły rosnąć, odżyły, są miękkie i gładkie, końcówki nie wyglądają jak pióra. Moja pielęgnacja chyba nie idzie na marne, nareszcie długość przekroczyła magiczną dla mnie liczbę 50, a dokładnie to 51cm, bardzo się cieszę ;D


Uff dobrnęłam do końca :) Mam nadzieję, że nie przynudzałam a i może komuś przydadzą się takie informacje co  jak wychodzi ;)
Pozdrawiam

67 komentarzy:

  1. Jak miło, że nie jestem sama z taką decyzją. Ja "zerwałam" z fryzjerką ponieważ zawsze robiła mi żółtko mimo próśb i błagań, twierdząc że tylko rozjaśniacz nei będzie żółty. to nie prawda! brała pieniądze od źle ufarbowanych włosów. w końcu kupiłam własną farbę i poszłam do niej, trzymała mi ją krótko i włosy nadal były żółte. wkurzyłam się, stwierdziłam że nie będę jej płacić na marne i kupiłam znaną Ci pewnie Londę perłowy blond (kitka się nią farbowała) nałożyłam ją sama i póki co przy niej zostanę. wychodzi mi lepiej niż mojej fryzjerce,trzymam 15min dłużej po prostu. ah te fryzjerki:)

    PS masz śliczne włoski! kolor taki jak lubię. sama nakładasz sobie farby czy prosisz o pomoc? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maziunia nie mogę odpisać u Ciebie, więc tu napisze ;)

    Moja fryzjerka nigdy nawet nie proponowała mi farby, zawsze pasemka/balejaż i rozjaśniacz platinium ;| owszem kolor wychodził cudowny no ale te marne piórka pożal się Boże i cały czas ta sama długość bo co urosło zaraz się wykruszało..

    Tak znam Londe :D sama mam w domu pudełko ale jednak boję się jej użyć ;) wielu dziewczynom wyszła szaro-buro, nie każdy był tak zadowolony jak Kitka czy Ty ;) ale super, że Tobie przypasowała i również uwolniłaś się od fryz.

    Farbę nakładam zawsze sama, najbardziej lubię pędzelkiem. Mam po prostu dwa lusterka, żeby dobrze tył widzieć i daje radę :)
    I dziękuję za komplement ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam ostatnio farbowałam wlosy farba loreal casting perłowy blond nie jestem za bardzo zadowolona bo odrost mam zółty a na dlugosci blond chce teraz zafarbowac wlosy farbaloreal excellence 10.02 baby blond bardzo mi sie u ciebie podoba tylko jak ja nalozyc od razu na calosc czy najpierw odrosty????jak dlugo ja trzymalas na wlosach???

      Usuń
  3. jakie piękne masz te włosy! Muszę poszukać postu o Twojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja zaprzestałam farbowania od końca zimy nie farbuje ;p schodze do swojego koloru wr stranie cięzko nie wiem czy dam rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem wiem skasowałam wpisy, nie za bardzo podoba mi się ten blogspot, wolę to jak działa pinger:) i tam mam bloga.
    a londa mi też wychodzi wręcz niebieska :D ale spłukuje się po kolejnym myciu albo trzeba 3 razy dobrze wymyć włosy. ale za to kolor później jest ładny :) najbardziej podobaja mi się Twoje włosy na 2 zdjęciu,mają takie naturalne pasemka!
    jeśli jesteś zarejestrowana na pingerze to zapraszam, dodawałam ostatnio wpis o włosach :)
    http://expressyourself.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście włosy piękne, mam pytanko czy kolor Ci się nie wypłukuje... bo mi zawsze i robią się żółte nawet jak malowałam palette c10 ;/ i nie mogę.. może znasz jakaś radę .. bo już mam dość
    Ania , a i dodam że rozjaśniałam włosy

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne masz włosy, ten kolor, który masz obecnie pasuje Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh... u Ciebie każdy blond wychodzi ślicznie :) I jakie już długie włosy masz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladne wloski po ostatnim farbowaniu Palette, powiedz ile czasu trzymasz na odroscie a ile na pozostalej dlugosci? Czy kolor po kilku myciach nie rudzieje na odroscie? I czy wiesz jaki oksy ma ta farbka?

    Pozdrawiam!! Uwielbiam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania kolor po C10 z początku troszkę się wypłukuje, tzn ten chłód ale włoski nie żółkną mi jeśli o to chodzi ;) Miedzy farbowaniami używam czasem szamponu l'oreal shine blonde który mogę gorąco polecić :) z tym, że mieszam go zawsze pół na pół ze zwykłym szamponem i dopiero nakładam na włosy, sam może trochę obciążyć...


    Anonimowa dziękuję :) Farbę trzymam na odrostach 45min zazwyczaj a później pod koniec lekko mocze włosy i masuje tak całość przez ok 5min. Ale nie robię tego co farbowanie a co jakiś czas, żeby lekko odświeżyć kolor na długościach ;) Mi nic nie rudzieje a farba ma oksy 9%
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale powiedz Snow - zawsze tak robisz, nawet przechodząc z farby np Palette na farbę innej firmy, gdzie odcienie mogą się trochę różnić? Jeżeli używasz farby danej firmy po raz pierwszy to tylko odrost i malaks i po malaksie się wyrównuje kolor?? Czy jednak trzeba za pierwszym razem na całości farbować te 45 min?

      Bardzo proszę o odpowiedź

      Usuń
  11. masz przepiękne włosy dziewczyno :) wysnuję wniosek - znalazłaś farbę odpowiednią do Twojego rodzaju włosów i w ogóle - wszystko metodą prób i błędów, masz coś co Ci włosów nie zniszczy ani nie zrobi jajecznicy. Szalenie Cię podziwiam :) ja schodzę od ponad roku do naturalnych a odrost mam już prawie do końca uszu, jednak jestem maniaczką zapuszczania i chciałabym w końcu mieć swoje, a przede wszystkim dłuuugie!:) żałuję lat obcinania, wręcz wściekłość mnie bierze. chciałabym piękne, mocne włosy, jednak w to też trzeba włożyć trochę kasy, więc zrobię co się da.
    Bo jak widzę, cierpliwość mam anielską :):):)
    Buziaki!;*:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy moglabys podac pelna nazwe farby z Garniera,ktory wyszedl Tobie szaro bury.
    Chcialabym przyciemnic na taki wlasnie odcien.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz masz cudowny kolorek ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne włoski i cudowna długość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje, Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne masz te włosy!:love:

    najbardziej podobasz mi się w stockholmie i aktualnych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja wlasnie marze o samodzielnym farbowaniu.. tylko naturalny braz i farbowany blond jest ciezki do zrobienia ;// 20ego ide do fryzjera znow..

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy były to farbki Garnier nutrisse 89 i 91 wymieszałam pół na pół i obniżyłam nieco wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. byłaś u mnie na pingerze:) jak miło:D szkoda że Ciebie tam już nie ma.
    kupiłam dziś londę, zdrożała o 2,30 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne włosy !
    +zapraszam do mnie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Ci bardzo za otagowanie - tutaj moja odpowiedź na TAG - tak mieszkają moje kosmetyki :D
    http://siulka.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne włosy:) chociaż to już wiesz..

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz piękne włosy, bardzo podoba mi się twoja krótsza fryzurka - włosy do ramion na zdjęciu z farba stockholm :)
    W jaki sposób modelujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  24. ach te włosy blond ;)) ostatnie malowanie farba palette c10 naprawdę ekstra ... sama spróbowałam i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam pytanie jakiego oksydanta(firma i procent) uzywalas do farby matrix?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnie zdjęcie faktycznie cudowne. Masz teraz piękne włosy, zapuszczaj je nadal, ależ będą boskie za rok!! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. A jakie masz odrosty?? Pytam ponieważ również farbowałam włosy u fryzjera na platynowy blond, teraz straciłam prace i chce sama sobie zafarbować włosy zastanawiam się nad tą farbą z palette C10, tylko boje się ze by odrosty nie wyszły mi rude ani żółte.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Odrosty mam w kolorze średniego blondu, łatwo rozjaśniające się :)


    Do farby matrix używałam oksy 9% tej samej firmy.


    Włoski modeluję na szczotce susząc odbijam od nasady, następnie je prostuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale się cieszę, że znalazłam Twojego bloga!! :)
    Właśnie jestem na etapie uwalniania się od fryzjera, tyle tylko, że mój etap w tej chwili jest taki, że końce włosów, tam gdzie był balejage robiony rozjaśniaczem jest w miarę fajnym jasnym kolorze, natomiast odrost, oraz pasma pomiędzy tymi robionymi rozjaśniaczem są żółte.
    Zainspirowana tym co piszesz pobiegłam do sklepu i kupiłam Recital Preference kolor Stockholm tylko nie wiem teraz czy nałożyć farbę na całe włosy czy najpierw na odrosty, a później na jaśniejsze końce (końce to trochę dużo powiedziane, bo jaśniejszą mam większość włosów) po za żółtym odrostem około 5 centymetrowym)? Będę wdzięczna za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  30. snow a jak pielęgnujesz włoski ?
    tez chce je zapuścić ale strasznie końcówki mi się rozdwajają i kruszą :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga, bo właśnie przeglądałam internet w poszukiwaniu ładnego koloru blond, bo ostatnio robiłam w maju sobie włosy, bo chciałam się pozbyć brązowych spod spodu, jednak nie udało się całkowicie, bo niestety nie da się za 1 razem z brązu zrobić idealny blond jaki się chce :( i teraz też chciałam sobie zrobić, i podobają mi się wszystkie twoje zaprezentowane propozycje, ale mam pytanie, który kolor poleciłabyś mi najbardziej wiedząc, że mam jeszcze od spodu ciemniejsze niż na wierzchu przez ten brąz, żeby jak najszybciej się go pozbyć i wyszedł ładny blond? Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  32. I jeszcze jedno mam pytanie, skąd jesteś? Bo tak myśle do kogo z tymi włosami iść bo tez wiele słyszałam o tych fryzjerkach, które biora sporą kase za zepsuty kolor i troche sie boje iść bo nie wiem do kogo, żeby mi ładne zrobił. Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy 16 października 2011 14:11 postaram się niedługo zrobić wpis o swojej pielęgnacji :)


    Anonimowy 16 października 2011 21:45 cieżko tak doradzić be zdjęcia.. Jeśli ten brąz jest ciemny to konieczna może być kąpiel rozjaśniająca najpierw...

    OdpowiedzUsuń
  34. JejĆ nie wierzę Ty farbujesz włosy na blond czyli rozjaśniasz i one Ci tak rosną?!
    Bo na pierwszym zdj masz bardzo krótkie a na ostatnich są o wiele dłuższe, powiedz mi jaki czas minął od tej krótkiej fryzurki do tej dłuższej?
    Nie łamią Ci się??
    Ja równiez farbuje na blond tyle, że u fryzjera i włosy mi się łamią:( nic nie przyrastają na długości, bo ciągle się łamią:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jakieś 2 lata potrzebowałam na regenerację ;)

      Usuń
  35. Masz niesamowite włosy <3 przepiekny kolor

    kondycja naprawdę lepsza :)

    H.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przypadkowo znalazłam się na Twojej strone, masz cudowny kolor... a ja pisze bo potrzebuje pomocy... jakiś miesiąc temu byłam ściągnąc sobie kolorek i w sumie mam teraz taki złotawy średni blond, wiadomo farba się już teraz zmyła więc jest jeszcze jaśniejsza, a problem mam taki że są już odrosty i są jak wiadomo b.ciemne z natury mam do tego ciemne włosy:) nie chce już wydawać kasy na fryzjera a nie wiem co zrobic zeby pozbyc się odrostów... PROSZĘ O POMOC!!!! MARTA.B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz bardzo ciemne odrosty to obawiam się , że konieczne będzie oksy 12%, z farb sklepowych posiadają takie Palette C12, A10, 219.. Możesz też kupić jakąkolwiek jasną blond farbę i podmienić oksy (można kupić dużą butlę na all już za 10zł).
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  37. super post, bardzo przydatny dla blondynek, mas zbardzo ładny kolor teraz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. zastanawiam się nad zafarbowaniem włosów, zawsze miałam jasny blond, a teraz jakoś mi pociemniał wpada nawet w brąz bym powiedziała! moja siostra bardzo chwali sobie tą nową farbę garniera, i myślę nad nią, ale teraz widzę spodobała mi się u Ciebie bardzo: 10.02 baby blond.
    :-) już sama nie wiem co wybrać, nigdy nie farbowałam włosów. :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz piękne włosy :) Ja planuję położyć EXCELLENCE 10 Naturalny Baby Blond, ale troszkę się boję :/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki Tobie kupiłam farbę w kolorze takim jaki chodził za mną już dawno. Włosy rozjaśniałam u fryzjera i wyszły żółto-pomarańczowo-rudo-blond.Z czasem się wyrównały, ale kolor był wg. mnie brzydki. Dziś zakupiłam tę farę i zafarbowałam włosy. Tak jak piszesz kolor jest jeszcze nie gotowy:), ale myślę,że z czasem się wyrówna i z każdym następnym farbowaniem kolor będzie piękniejszy.Jeszcze raz dziękuję:)
    Ps. blog świetny z przyjemnością będę tu zaglądała. pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  41. 10.02 baby blond - chciałam zapytać o ten kolor z jakim oxydantem go mieszałaś? czy z tym co był w opakowaniu...? Ja mam odrosty średni blond i nie wiem czy by mi rozjaśniło. Może doradziłabyś mi..? Chciałabym aby moje włosy nie wyszły żółte bo ten matrix też śliczny ale nazwa farby z fioletem... Naprawdę śliczny masz kolor włosów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi sie najbardziej podobała s w baby blond , sliczny odcien.. tez marze o takich wloskach niestety w moim przypadku moge chyba tylko pomarzyc bo mam wlosy naturalne w kolorze mysle ze cos takiego jak tu http://www.farmavit.pl/image_func.php?img=gfx/4eb6e2f21222841f69f03c0767c5dd51.jpg&maxwidth=400&lang=pl.. to jest taki ni to ciemny blond jasny brąż sama nie wiem cot o mam za kolor;p ale przypomina ten;p a chcialabym bys mi doradzila bo chyba znasz sie na farbowaniu.. czym mogla bym uzyskac koor mniej wiecej taki : http://fryzury.info/images/artykul/105/typ-kolorystyczny-lato_1101_290x500.jpg :)

    OdpowiedzUsuń
  43. witam, mam pytanie.
    Swoj kolor mam ciemny blond. Przez 5 lat farbowalam na czarno wlosy, obecnie zeszlam z koloru czarnego i mam jasny blond balejaz, i bardzo bym prosila o pomoc. Wyslalabym zdjecie moich wlosow, i jaka farbe bys mi radzila kupic bym znwo nie musiala isc do fryzjera, bardzo bym chciala sie uwolic rowniez. Bardzo popdoba mi sie efekt wlowos na ost.zdjeciach:) czy farba Palette C10 pokryje mi ciemne pasemka ? i czy nie nieszczy wlosow? pozdrawiam. PS prosze podac mi maila, wysle zdjecia.:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja ostatnio pierwszy raz sama próbowałam zafarbować naturalne włosy w domu i nic dobrego z tego nie wyszło. Mam brzydkie żółte refleksy na włosach. Następnym razem zaopatrze się chyba w profesjonalną farbę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ma pytanie, byłoby mi miło jakbys odpisała. :)

    Widzę, że farbowałaś różnymi farbami włosy: Jak to zrobiłaś że nie masz różnicy kolorów na włosach?
    Farbowałaś zawsze całe włosy czy tylko odrosty?
    Jak farbujesz włosy w ogóle? Napisz metodę.
    masz bardzo ładne włosy- rzadko kiedy dziewczyny na farbowanym blondzie maja tak ładne włosy.

    dziekuję pozdrawiam Kokoska :)

    OdpowiedzUsuń
  46. piekne masz te wlosy,ja od lat chodze do fryzjera i wlos mi nie rosnie-jutro farbuje sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczny ten blond poalizujący i matrix. no cudo. na moich tak nie wyszedł:(

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam.
    Ja mam jedno pytanie,a mianowicie jaki masz swój kolor włosków naturalny? Bo wszystkie farby których używałaś wychodzą Ci rewelacyjnie. Mój naturalny to taki średnio mysi,kiedyś byłam jaśniejszą blondynką o złotych refleksach, ale farby mi przyciemniły włosy.Ostatnią miałam Loreal mousse 90 odcień taki złotawy,tydzień temu zrobiłam vikingiem i to też nie to.Więc coś na pewno wybiorę z Twoich propozycji ;)Pozdrawiam ! Lilka.

    OdpowiedzUsuń
  49. Sliczne wloski.ja farbuje na blond od kilku lat i mam zniszczone koncowki bardzo .musem tak zniszczylam .ostatnio castingiem farbowalam ale zle mi kryje odrosty i nie kryje siwizny.
    I jak widze te twoje kolorki to zazdroszze .i juz zastanawiam sie jaka farbe wybrac
    Pozdrawiam agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  50. hej! Masz piękny kolor włosków.

    Stąd moje pytanie, malowałaś wcześniej włosy rozjaśniaczem? ja właśnie przechodze na farbę i po wizycie u fryzjera mam włosy niemal brązowe :/ tragedia....

    nie wiem co robić dalej. Tobie udało sie przejście bez efektu żółtka?

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzięki Twoim radą osiągnęłam kolor włosków, o którym już dawno marzyłam. Po przeczytaniu Twojej instrukcji hehe. Dziś kupiłam Palette C10 i zaraz pofarbowałam włosy i wyszedł mi wspaniały kolor jest może w słońcu widoczny lekko siny odcień, ale podejrzewam, że po kolejnym myciu zejdzie. Cieszę się, że nie mam jajecznicy na czubku głowy :). I tym sposobem zaoszczędziłam troszkę grosza, bo miałam iść do fryzjera...teraz muszę odwołać umówioną wizytę, bo dzięki tej farbie i Twoim radą daję sobie świetnie sama radę. Dziękuję Ci bardzo.
    Masz śliczne włosy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam! Kupiłam sobie farbę matrix so color 10AV i oxydant 12% chciałabym sobie farbowac sama włosy, obecnie mam pasemka platynowe ogólnie koszmar poniszczone itd... Ostatnio byłam u fryzjera i powiedziałam że chcę na całość farbę blond ponieważ mam dość tego balejażu więc zaproponowała mi że na pierwszy raz zrobi mi jakąś farbą blond (pokazała mi, na palecie był ładny jasny )ale nie na całość tylko pasemka, bo jak już by wyszły żółte, to nie będzie się tak rzucało w oczy jak by mi zrobiła na całość, zgodziłam się i wyszło koszmarnie, bo odrosty wyszły żółte jak jajo, reszta biała a teraz mam centymetrowy odrost i chciałabym ufarbować całe ale sama i nie wiem czy mam położyć tylko na swój odrost czy przeciągnąć także na ten żółty kolor... Proszę Cię o pomoc ile w ogóle trzymać tą farbę...Jak zacząć? Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam tu jeszcze raz Agata ufarbowałam już odrosty ale niestety wyszły mi żółte a reszta biała (bo wcześniej robione były pasemka rozjaśniaczem ) nałożyłam odżywkę fioletową joanny ale to nic nie dało może coś zrobiłam nie tak, może za długo trzymałam (prawie godz). Poproszę o pomoc z góry dziękuję pozdrawiam Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Boze ...dlaczego tak pozno????wlasnie corka siedzi u fryzjera!!!no nic,tak musialo byc bo wlasnie tam podejrzala,ze uzywaja farby'matrix'-dlatego cie znalazlam;-)pamietam jak to ja 25 lat temu rozjasnilam sobie farba wlosy..;-0..KOSZMAR..plakalam,nie chodzilam do szkoly a najwiekszy problem byl taki,ze to byla jedyna farba do rozjasniania wlosow na polce w moim prl-owskim sklepie.Mama dala mi pieniadze na fryzjera,wloski wyszly na tamte czasy pieknie ale ja marzylam o tym co ty'jak uwolnic sie od fryzjera'GRATULACJE-Tobie sie to udalo-masz piekne wloski!pozdro baja

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej jak masz twój naturalny kolor wlosów.Pozdrawiam.super blog

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo Ci dziękuję. Trafiłam na tą stronę, bo już od dawna chcialam uciec od fryzjera, baleyagu i łamiących się włosów. Z wizyty na wizytę miałam mniej włosów na głowie, aż w końcu trafilam tutaj i zobaczyłam, że złe opinie na temat samodzielnego farbowania na blond to tylko mit. Ja mam swój kolor taki nieokreślony, ciemny blond, jasny brąz. Inspirując się tą stroną postanowilam kupić farbę i samemu zrobić koloryzacje. Kupiłam loreal stokholm bo jest bardzo jasny i miałam nadzieje, ze złapie odrosty. Choć kolor nienwyszedł tak jak nampudełku, jestem bardzo zadowolona z efektu. Okazuje się, ze nie musze siedziec 3 h u fryzjera z rozjaśniaczem, bo odrosty wyszły bardzo fajnie w 30 min. A to pierwszy raz:) myślę, że do fryzjera weóce tylko na podcinanie końcówek. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Cześć :) Chciałam zapytać czy przy odroście nakładasz tylko na odrost czy na całość ? Właśnie sie waham czy nałożyć na sam odrost na 50 min i potem zmelaksować ... ? NIe wiem mam fale kolorów jasne ciemne złote żółte ... po jednej fryzjerce ?! Wiadomo niby ten sam rozjaśniacz ale raz trzymała 40min z moim zegarkiem ... ? Raz godzinkę .. i takie mam fale .. brzydkie i odstraszające ... :) Czekam na poradę ;) A czytałaś o palette C12 ? :) Bo C10 to rozjaśniacz a C12 to emulsja typu farba :)
    Pozdrówka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam, czy na balejaż kładłaś farbę na całość włosów - tyle samo czasu na odrosty i resztę włosów, czy należy jakieś inne ramy czasowe należy przestrrzegać? I jak zmieniałaś farbę - to tylko odrosty robiłaś, czy znowu na całość kładłaś farbę?

    Baaaaardzo będę wdzięczna za odpowiedź.

    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję wspaniałego bloga oraz niezmiesko pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam, na żółty odcień polecam fioletowe szampony ;) nie pozostawiają brzydkiego, fioletowego koloru tak jak płukanki.

    OdpowiedzUsuń
  60. a moge wiedziec jaki masz kolor odrostu i jako farbo robisz te odrosty ?

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziewczyno Kochana dzięki Tobie już nigdy nie położę na moje włosy rozjaśniaczaTzn nie dam ich dotknąć mojej fryzjerce która mi je tak niszczyła krok po kroku....Byłam załamana 10 lat taki los moim włosów zgotowałam do dzisiaj kiedy wpadłam tu na ten blog pobieglam po loreal preference opalizujący bardzo jasny blond .Moj kolor odrostó to bardzo ciemny brąz naprawdę i wyszłedł piękny miodowy kolor jestem w szoku zamierzam za miesiąć kolejny raz je pofarbować dziękuję Ci!!!!Marzena z Bydgoszczy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)