wtorek, 4 października 2011

Carmex moisture plus PINK sheer tint

W końcu pojawił się i u nas! :D Małe cudeńko, którym zachwycają się dziewczyny na zagranicznych blogach wreszcie w zasięgu ręki.

Jako, że klasyczny Carmex w tubce już dawno temu stał się moim ulubieńcem, nie mogłam nie wypróbować i tej nowości.


Ultra nawilżający balsam do ust. Zawiera filtr SPF 15, aloes, wit E oraz masło shea. Całość zamknięta jest w gustowne opakowanie, przypominające bardziej szminkę do ust niż balsam ;) Ścięta końcówka zdecydowanie ułatwia aplikację. Pachnie jak dla mnie prześlicznie, słodko, waniliowo, zdecydowanie moje klimaty.


 Wersja PINK o subtelnym różowym kolorze, naśladującym nasz naturalny kolor.Wbrew pozorom kolor nie jest tak intensywny jak w opakowaniu ;) Natomiast bardzo kojarzy mi się z all about cupcake Essence jednak jest nieco jaśniejszy z bardzo delikatnym połyskiem. W sprzedaży jest też wersja transparentna.



Jedyną wadą dla mnie jest jego cena.. prawie 17zł za mały balsamik to dla mnie sporo. Jednak jego działanie, wygląd i idealny kolor wynagradzają mi to! Jest świetny, usta po nim są miękkie, apetyczne (jak to twierdzi mój facet ;D) no i ten kolor który mnie uwiódł ;) Na pewno już na stałe zagości w mojej torebce. Polecam wypróbować.

14 komentarzy:

  1. świetny!

    będzie mi miło ,gdy wpadniesz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boosko wyglada!
    az mam ochote na niego...:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Carmex używam już od kilku lat - jestem z niego bardzo zadowolona, więc koniecznie muszę wypróbować nowość moisture plus :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, można widzieć gdzie go dostać? Wygląda cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co wiem to w Rossmannie można kupić ten Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow, nawet nie wiedziałam, ze istnieje taka wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam w Rossmannie ale jest już też na pewno w Naturach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam carmex, i mam wielką chęć na ten, ale faktycznie 17 zł to sporo. ale efekt - rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałas otagowana http://monccia.blogspot.com/2011/10/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne sama musze sie skusic, ale cena okropnie duzo:(
    zapraszam do siebie i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)