niedziela, 11 grudnia 2011

Wellaton 12/1

Od pewnego czasu jestem wierna jednej farbie, którą bardzo sobie chwalę, zresztą nie tylko ja a prawie cały blondynkowy wątek ;*


Farba ma oksy 9%, efekt jaki daje jest to jasny, ładny, delikatnie popielaty blond. To lubię!


 W dodatku farba jest trwała, nie wypłukuje się zaraz na brzydki ciepły kolor. Nie zauważyłam też aby wywołała jakieś zniszczenia.


Z kwestii czysto technicznych:
*1 tubka wystarcza mi na pokrycie odrostów,
*farbę trzymam do 50min.,
*nie przeciągam na długości (jedynie co kilka farbowań robię malaks dla odświeżenia koloru),
*mój kolor naturalny to średni blond,
*odrosty farbuję co 3tyg.

Szał na wellaton trwa i ja na razie razem z nim

A Wy macie swoje ulubione farby do włosów?
Trzymajcie się ciepło! ;*

46 komentarzy:

  1. Śliczny kolor i śliczne włosy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz kupiłam Loreala i czeka na swoją premierę, następny będzie może Wellaton...?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle pięknie! :*
    bardzo lubię tą farbę, zawsze wychodzi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No zobaczymy, może ta mi "podejdzie" bo ostatnia Londa zrobiła mi jakąś masakrę :D Będę próbować do skutku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor. też szukam teraz farby dla siebie, więc może skuszę się na tą;)
    zapraszam do siebie !:) nareszcie nowy post ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten kolor! Ja rozjasniaczem, ostatnia próba z farbą skończyła się kurczakiem na głowie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. a czy ta farba rozjasnia choc troche? naturalne wlosy mam brazowe ,wiec odrosty caly czas rozjasniaczem traktuje i to u fryzjera.. chcialabym sobie sama te sprawe zalatwiac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle pieknie
    :)a co najwazniejsze w blondzie ,jest to kolor bez efektu "zarowy" wychodzi naturalnie tobie i innym dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  9. używam tej farby od 10 lat i bardzo sobie chwalę. Nie mam zniszczonych włosów, wręcz przeciwnie. Każdy się dziwi, że tyle lat farbuję włosy, a mam je w tak dobrej kondycji. Zastanawiam się tylko, czy jak tak długo trzymasz farbę na włosach to czy nie robią Ci się fioletowe pasemka?? Ja się tego najbardziej obawiam, dlatego farbę trzymam max 30 min.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię farby z garniera i szamponetki z joanny : ) Ale mam chętnkę spróbować pianki koloryzującej :)

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, że jestem wierna swojej farbie to następnym razem tą wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie,ze wybaczam :) ale zagladaj do mnie czesciej :)
    boje sie kupic sama farbe i oksy bo nie wiem jakie proporcje itp... a wiem, ze rozjasnicz niszczy i fryzjerzy kasuja jak za zboze ehhhh
    tak zle i tak nie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ksydant jakiej firmy najlepiej wybrac? oczywiscie dobry i nie rujnujacy portfela ;)
    dziekuje bardzo!! bede pytac jak cos. teraz sie chyba jeszcze do fryzjera wybiore,ale potem zobaczymy. mieszkam w atenach i nie orientuje sie gdzie te oksy kupic. najwyzej z all zamowie jak cos :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor śliczny;)
    małe pytanko,jakiej kredki do brwi użyć?
    brwi zamierzam rozjaśnić farbą,żeby miały taki odcień jak włosy(drażni mnie jak brwi znacznie różnią się od koloru włosów)tyle ze nie wiem jakim kolorem je później podkreślić czy jasnym popielem czy beżowym,proszę o pomoc;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie ten odcień wychodzi przepięknie. Szkoda, że moje włosy tak ciężko się rozjaśniają i u mnie Wellaton zostawia lekko kurczakowe odrosty :/

    OdpowiedzUsuń
  16. @Lolitka92 w kwestii kredek do brwi jestem kompletnie zielona, ponieważ swoje mam ciemne i nie muszę ich malować ;) Ale polecam korektor do brwi brązowy Delia onyx, nie tyle przyciemnia co pięknie podkreśla i ujarzmia brwi na cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś otagowana http://czerwonapomadka90.blogspot.com/2011/12/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam
    Zapraszam Cię do przyłączenia się do klubu blondynek-w celu dzielenia się wspólnymi pasjami i spostrzeżeniami białogłowych.
    BLONDE LADY -łączmy się,to dla nas to o nas...
    http://blonde-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No i stało się. Podchodziłam do tej farby wiele razy, ale brakowało mi odwagi na jej wypróbowanie, aż dzięki snowhite i brightblonde pofarbowałam swoje włosię wellatonem 12/1. Naturę mam na poziomie 5-6 (brąz) i taki też był odrost, a reszta włosków jasny blond (żeby dojśc do tego blondu zaczęłam włoski rozjaśniać najpierw pasemkami, później farbowałam już całośc u fryzjera na ciemny blond- fryzjer twierdził, że bez dekoloryzacji jaśniej już nie będzie. Ja nie dałam za wygraną i zaczęłam sama farbowac włosy głównie excelence loreala mieszałam 01, 03 z 10.21. z tym ,że nie do końca efekt mi odpowiadał, bo mieszanka z 01 była ciepła, a z 03 była już bardzo chłodna -szara poświata, ale odrost łapało ładnie.) A po wellatonie kolor jest idealny, taki dziecięcy blond. Odrost rózni się minimalnie, będe musiała trzymać troszkę dłużej następnym razem, jeśli kolor pozostanie idealny do kolejnego farbowania to już nie będę szukać -zostanę przy wellatonie 12/1. Elaborat wyszedł. Pozdrawiam. Dzięki Snowie

    OdpowiedzUsuń
  20. @Anonimowy: w takim razie bardzo, bardzo się cieszę, że mogłam pomóc :) Cieszę się, że wyszło jak należy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczne masz wloski ;)
    a ja swoje chcialabym zapuscic i nie moge ;(((

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Snow :)) chciałabym wiedzieć czy po użyciu tej farby wypadały Ci włosy?Jaka jest ich ogólna kondycja?Ja kilka lat temu rozjaśniłam włoski Garnierem 100% XL1 i włosy leciały mi jak szalone, dlatego pytam ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. @anonimowy: Hej :) Wiesz kilka dni temu użyłam jej 5ty raz i jak na razie nie zauważyłam aby wypadały mi włosy ani też jakiegokolwiek spadku ich kondycji ;) Bardzo fajna farba!
    Garnierem XL1 robiłam raz kiedyś i w sumie też miło wspominam aczkolwiek oczywiście nie mogę się zbytnio wypowiadać po jednorazowym użyciu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Ci za odpowiedź :)) na koniec mam jeszcze jedno pytanko, mianowicie ostatnio robiłam odrosty u fryzjera i po farbowaniu blond wyszedł po prostu żółty, strasznie mi sie to nie podoba i pomyślałam ,że za jakiś czas sama się pozbędę tej żółci, tylko nie wiem czy wybrać Wellaton 12/1 czy Londę 12/9, a wiem ,że Ty stosowałaś obie.Która z nich wg Ciebie jest lepsza?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. @anonimowy: myślę, że w tej roli lepiej spisałaby się Londa ;)Ogólnie na żółtko polecane są farby opalizujące (np. 10,21, londa też się sprawdzi bo jest perłowa) a na rudości popielate (czyli np 12.1, 10.1 itd ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Snow, mam jeszcze jedno pytanko!Ty nakładasz farbę ciut wyżej od skóry glowy czy także na skórę?

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak byłam blondynką używałam tej farby i tego odcienia....jest przepiękny.
    na moich włosach również tak pięknie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  28. na samym wstępie dołączam się do powyższych komentarzy włoski jak marzenie, ostatnio przeczytałam sporo kom. na temat farby wellaton i mam do Ciebie kilka pytań;) aktualnie mam rozjaśnione pasemka na głowie z lekkim odrostem,kilka tyg.w celu zniwelowania takiej szarości użyłam farby loreal-po ktorej włoski delikatne się rozjaśniły na odroście i zniwelowały szary odcień pasemek, teraz chciałabym użyć wellatonu 12/1 z tego co wiem to jest jeszcze jeden odcień 12/0 (czy mocno różnią się te dwa kolory)? boje się czy włosy wystarczająco się rozjaśnią przy odroście chodziaż jest on niewielki?,pisałaś o wodzie 9% czy kupujesz ją sama czy jest ona dołączona do farby?,acha boje się,że odcień włosów będzie wpadł w popiel a tego chcę uniknąć wolałabym bardziej naturalny może coś mi doradzisz please, super blog, dużo cennych wskazówek:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      12/1 jest na pewno chłodniejsza od 12/0 jednak nie wpada w szary/siwy blond, spokojnie ;) Wodę 9% wykorzystuję tą z pudełka farby. To czy odpowiednio rozjaśni zależy od Twojego odrostu, jaki masz nat. kolor? Mój średni blond oksy 9% rozjaśnia bardzo dobrze.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  29. o dziękuję za odpowiedź, mój naturalny kolor włosów to ciemny blond, kiedyś używałam farby z garnier nutrisse nr100 i ładnie chwytał odrost, czyli 12/0 jest wersją cieplejszą?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również jestem wierną klientką Weelaton karmelowa czekolada ,jeszcze nigdy mnie nie zawiodła polecam ,ale zamiast wody ,która jest w środku 9% ,ja kupuję 6% ,są wtedy troszkę ciemniejsze ( mój naturalny to średni blond ) polecam i pozdrawiam w 100% RUDA

    OdpowiedzUsuń
  31. hej snow:) ja mam pytanie mam rozjaśnione włosy były żołte wiec położyłam z joanny srebrny pyl żeby zniwelować ta żółć czy ten wellaton 12,1 powinien mi złapac na te szarawe włosy?

    OdpowiedzUsuń
  32. również jestem fanką tej farby:)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny ten kolor! czy dodatkowo rozrabiasz tę farbę z oxydantem?

    OdpowiedzUsuń
  34. TEŻ UWIELBIAM TEN ODCIEŃ FARBY,BARDZO FAJNIE ŁAPIE ODROSTY,POLECAM.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kupiłam wellaton 12/1. pomimo iż bałam się że kolor wyjdzie szary, popiołowy.. Wczoraj nałozyłam ją na włosy, i musze przyznać że efekt miło mnie zaskoczył. Piękny chłodny blond, moim zdaniem w typie lodowego blondu ( moim zdaniem popielaty nie określa tego koloru właściwie). Odrosty super (naturalny kolor moich włosów to ciemny blond), reszta tez. Czysty fajny kolor.
    Niewiem tylko czy dobrze zrobilam myjąc głowę szamponem, bezpośrednio po farbie. Obawiałam się tego szarego odcienia.
    Farbe trzymałam zgodnie ze wskazówkami z ulotki.
    POlecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej Snow:-)mam farbowane włosy na perłowy blond a moje naturalne to tzw mysi blond /poziom 6. Mam już odrosty.Chciałabym mieć jasną platynkę.Jaką farbe polecasz bez użycia rozjaśniacza.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam;) właśnie kupiłam wellaton i zaraz mam zamiar farbować włosy trochę się obawiam czy wyjdzie mi ładny i czy spełni moje oczekiwania ponieważ miałam czekoladę z artrego i kilka miesięcy temu zrobiłam piling i wyszły rude(marchewka) i pomalowałam wellaton 8/1 (jasny popielaty blond)ale płukały się do takiego miodowego-miedzianego blondu (wiadomo były pilingowane)i teraz chce wypróbować wellatonb 12/1 boje się tylko jakie wyjdą odrosty ponieważ naturalne mam ciemny blond

    OdpowiedzUsuń
  38. U Ciebie kolor tak ładnie wyszedł a ja jestem rozczarowana. Najpierw wnikliwie przeczytałam co google ma do powiedzenia na temat Welattonu 12/1 po czym zachęcona opiniami zdecydowałam się na zakup i użycie farby. Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond który widnieje na odroście. Włosy farbuję już od 7 lat nigdy nie miałam alergii. Reszta długości włosów jest w odcieniu jasnego blondu... takiego jak jest przedstawiony na opakowaniu farby. Nie wiem co mnie podkusiło a raczej uratowało pierwszy raz w życiu zrobiłam próbę w dolnej partii włosów żeby sprawdzić co mi wyjdzie i stało się a raczej nie stało, włosy na odroście były pomarańczowe a trzymałam farbę 45 minut. Do tego podrażniłam skórę głowy, swędzi i piecze. Jestem zdziwiona rezultatem tym bardziej że w opakowaniu jest aktywator 9%. Fabra nie była przeterminowana.

    OdpowiedzUsuń
  39. U Ciebie kolor tak ładnie wyszedł a ja jestem rozczarowana. Najpierw wnikliwie przeczytałam co google ma do powiedzenia na temat Welattonu 12/1 po czym zachęcona opiniami zdecydowałam się na zakup i użycie farby. Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond który widnieje na odroście. Włosy farbuję już od 7 lat nigdy nie miałam alergii. Reszta długości włosów jest w odcieniu jasnego blondu... takiego jak jest przedstawiony na opakowaniu farby. Nie wiem co mnie podkusiło a raczej uratowało pierwszy raz w życiu zrobiłam próbę w dolnej partii włosów żeby sprawdzić co mi wyjdzie i stało się a raczej nie stało, włosy na odroście były pomarańczowe a trzymałam farbę 45 minut. Do tego podrażniłam skórę głowy, swędzi i piecze. Jestem zdziwiona rezultatem tym bardziej że w opakowaniu jest aktywator 9%. Fabra nie była przeterminowana.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ardamax keylogger 3 2 build 128 is commercial monitoring software with care.

    Type in a few words into a word document to test the keylogging abilities.



    Also visit my web site: keylogger free

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)