sobota, 3 grudnia 2011

Z serii: warto wiedzieć ;)

Co prawda promocja obowiązuje tylko do jutra i tylko w godz. 10-12 ale myślę, że i tak może jeszcze komuś się przydać. Zniżka 50% do New Look na cały asortyment, przy kupnie max. 2 rzeczy (oczywiście promocje nie łączą się ze sobą. Należy tylko wydrukować kupon poniżej - sprawdzone ;)



*******


To pewnie już wiecie ale nie zaszkodzi wspomnieć ;) W najnowszym Avanti karta podarunkowa do H&M na sumę 20zł. Karty możemy wykorzystywać między 15.12 a 23.12 na co tylko chcemy, co więcej karty łączą się ze sobą! :D Ja na razie mam 8 ale planuję dokupić jeszcze 2 gazety ;)
UWAGA karty jedynie w wydaniach za 5.50zł!!



*******


Na allegro pojawił się ostatnio wysyp sweterków z zeszłorocznej kolekcji H&M. Swetry są tanie jak barszcz i uroczo wyglądają. Ja się skusiłam i Wam również polecam :)


Mój kolor 

Przykładowe aukcje KLIK


I to by było chyba na tyle :) Mam nadzieję, że info Wam się przydadzą.
A ja teraz zabieram się za nadrabianie Waszych blogów A już niedługo możecie spodziewać się recenzji Scandal'a od Rimmel ;)
Miłego weekendu.

17 komentarzy:

  1. świetnie,że wspomniałaś o kuponie z avanti! a swterek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co zrobisz z 8 gazetami? ;o

    zapraszam na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @It-inspires-me chyba co zrobię z 8 kartami? ;D Oczywiście wykorzystam odpowiednio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, ze bylam dzis w new looku i nic nie widzialam :((((((

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko dwie karty podarunkowe do h&mu ale lepsze to niż nic :)
    Ładny sweterek, śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Czerwona pomadka ;*

    @Katarzyynka polecam wątek o zniżkach na wizażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. juz go szukam na all, boski jest sweterek<3
    jaki Ty masz rozmiar S czy XS?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kliknełam S, bo po wymiarach byłam pewna, że XS nie dla mnie... no nic, zobaczymy jak przyjdzie. Dzięki za odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana jaki masz rozmiar i jak można wiedzieć ile masz wzrostu?? Bo boje się , że będzie dla mnie za krótki;//

    Pozdrawiam

    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor! Choc mi by pogrubił ramiona:( Ale na Tobie leży rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny ten sweterek :) zaraz poszukam go na all.
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za wszystkie pozytywne komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam Scandal więc czekam na recenzję:) Ciekawa jestem co o nim myslisz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)