sobota, 28 stycznia 2012

Bell Royal Glam - błyszczyk z aloesem

Jedną z ostatnich nowości jakie wypuściło Bell jest błyszczyk royal glam z aloesem.



Dostępne odcienie:



Kolor na który się zdecydowałam to 063 jasny, mleczny, łososiowy róż. 
Generalnie jestem w nim absolutnie zakochana i nie rozstajemy się odkąd trafił w moje łapki



Jak widać na zdj kolor jest naprawdę fajnie nasycony, nie jest to ten z błyszczyków które pozostawiają na naszych ustach jedynie mleczny poblask... Aplikator jest spłaszczony, gładko i równomiernie sunie po ustach. Konsystencja jego jest lekka, nie klejąca, nie zbierająca się nieestetycznie w kącikach po czasie. Co do czasu to utrzymuje się na ustach do 3godz, myślę, że to b.dobry wynik jak na błyszczyk za 9zł :) Co mnie najbardziej zaciekawiło już w sklepie to skład a dokładnie aloes który faktycznie się w nim znajduje, tak więc usta nie tylko cieszą się pięknym kolorem ale też są nawilżone.



Naprawdę bardzo polecam tę serię błyszczyków, sama skuszę się jeszcze chyba na któryś z kolorów, może też na szminkę? ;> 071 prezentowała się bardzo fajnie!

Czujecie się skuszone?

24 komentarze:

  1. ładny:)
    ale się nie skuszę, bo mam pełno błyszczyków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za błyszczykami, wolę wazelinkę ale chyba się skuszę, ten aloes mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda świetnie, ale ja usta mam naturalnie dość ciemne, więc i tak bym pewnie takiego efektu nie uzyskała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można najpierw delikatnie przypudrować usta ;)

      Usuń
  4. Osobiście nie przepadam za błyszczykami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz ladne usta, blyszczyk tez bardzo fajnie sie prezentuje

    pozdr Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. czuję się skuszona, niestety, ta notka powinna być wpisana na biało :( ;D
    piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek! Ładnie na ustach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez czuje sie skuszona i ciesze sie ze nie mam mozliwosci go kupienia narazie:)mam pelno blyszczykow ktorych nie uzywam..no chomikowanie jak nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi skąd ja to znam, jestem mistrzynią w chomikowaniu ;P

      Usuń
  9. pieknie wygląda na ustach, taki efekt bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolorek, lubię takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo jaki fajny efekt ba ustach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. własnie szukam podobnego błyszczyka ;)) świetny efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś dostałam błyszczyk z bell i był zadziwiająco świetny, trwałość+konsystencja+kolor wszystko na plus, ale już je wycofali niestety ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)