niedziela, 22 stycznia 2012

Bourjois Bio detox - korektor

Ogłaszam akcję, pt. "Obalamy mity" ;)
Na pewno kilka razy w życiu zdarzyło Wam się kupić coś mimo wielu niepochlebnych opinii, niskich ocen na KWC, czy po prostu całkiem przypadkiem z niewiedzy. Ja również zaliczam się do tych osób, choć nie ukrywam odkąd znalazłam się na wizażu staram się z głową układać listę zakupów kosmetycznych, sprawdzam opinię, wybieram najlepsze. Jednak nie zawsze to co służy innym będzie służyło równie dobrze i nam. Ja przekonałam się o tym w niedalekiej przeszłości już kilka razy, co lepsze nie z przypadku a z wyboru.

Jednym z takich moich wybryków jest tytułowy korektor Bourjois z serii bio detox. Nie ma się co oszukiwać,średnią oraz opinie na KWC ma poniżej przeciętnych, ba! nasuwa się tylko jeden wyraz "żal"... Czytałam o nim wcześniej i do drogerii szłam z zamiarem zakupu healthy mix tej samej firmy ALE niestety ten korektor okazał się za słaby, za lekki, w moim przypadku niczego nie zakrył... Wędrowałam spojrzeniem dalej po półkach no i jakoś tak się stało, że bio deox trafił w moje łapki, po próbie w sklepie okazało się, że całkiem ładnie kryje i ma lepszą konsystencję od poprzednika. No to wzięłam ;)



Posiadam jaśniejszy  z odcieni light to medium który jest naprawdę jasnym czystym beżem, bez różowych czy żółtych tonów. Kolor idealny jak na korektor pod oczy, wydawać się może aż nazbyt jasny, jednak świetnie wtapia się w skórę i idealnie zgrywa z podkładem. Nie ciemnieje, może to być strzał w 10tkę dla bladolicych.
Aplikator jest w formie roll-on, bardzo wygodny i w miarę higieniczny, po użyciu zostawia delikatne uczucie chłodu które bardzo lubię. Dozuje odpowiednią ilość.




Konsystencja nie jest bardzo lekka, trzeba nauczyć się rozprowadzania go. Osobiście próbowałam palcami jak i z pędzlem jednak zdecydowanie lepsza jest aplikacja dłońmi, korektor pod wpływem ciepła znacznie lepiej pracuje, wtapia się wtedy naprawdę świetnie, nie wałkuje itp. Nakładanie dobrze jest podzielić sobie na dwa etapy, ja najpierw aplikuje go pod oczy, rozsmarowuję/wklepuję a następnie dopiero na powieki (korektor szybko zastyga - trzeba się z tym liczyć, nie posiada silikonów w związku z czym nie "sunie" po skórze jak inne).

Moim największym problemem są sine placki w kącikach oczu, często rano też budzę się z opuchlizną + kilka przebarwień od słońca. Ten korektor naprawdę daje radę, używany poprawnie dobrze kryje, pięknie rozświetla spojrzenie, wrażenie zmęczonych oczu zanika.


na 3cim zdj. najlepiej widać efekt końcowy-prawie całkowite zakrycie sinych kącików

Mimo tylu pozytywów jakie dostrzegłam nie jest jednak wart swojej regularnej ceny (40-50zł). Oczywiście chwali się naturalny skład (98,8% pochodzenia nat. w tym 14,4% skł. pochodzacych w upraw ekologicznych) jednak mimo wszystko cena jest zbyt wygórowana, za 10-15zł więcej dostajemy już podkład z tej samej serii... Ja kupiłam swój korektor w promocji + z jeszcze dodatkowym kuponem, z ceną końcową 15zł. Z tego co widziałam w promocji w Rossmannie można go dostać za 25-30zł i to jest wg. mnie odpowiednia cena.

Podsumowując nie żałuje absolutnie zakupu, wręcz cieszę z niego bo wreszcie mam korektor prawie idealny (piszę prawie ponieważ nie wiem czy w stałej cenie będę potrafiła się kiedyś na niego skusić ;)). Mógłby, np. jeszcze mocniej kryć ale nie będę narzekać, ponieważ lepszego póki co nie miałam. Jeśli dalej poszukujecie korektora dla siebie, może warto wypróbować? Może akurat to będzie to :)


PS przy okazji na 2óch zdjęciach powyżej możecie zobaczyć moje "gołe" rzęsy, tak jak pisałam w komentarzach w poprzedniej notce naprawdę są bardzo przeciętne a efekt jaki osiągam (bądź też nie ;P) zależny jest od tuszu :)

33 komentarze:

  1. Wg mnie rzęsiska masz całkiem długie :)
    Korektor fajnie kryje i chyba pierwszy raz widzę taki z rolką :)

    Nie ma co zawsze kierować się opiniami innych :) ja kupiłam teraz korektor w drogerii, jakiejś polskiej firmy, kosztował 6 zł w promocji a kryje jak farba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kitka ;* No wiesz jak patrzę na rzęsiska mojej sis to wypadam przy niej całkiem słabo ;P

      A co to za korektor cudo? Jakiś link? ;D

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jakby u mnie się sprawił, ale za tą cenę chyba milion razy pomyślę nim kupię :(
    Bardzo ładnie dodatkowo pory kryje, skóra taka gładziutka się robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie pory świetnie tuszuje, super, że zauważyłaś i napisałaś bom zapomniała ;)

      Usuń
  3. Wellatonu nie próbowałam :P odstrasza mnie ten kolor na opakowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to całkiem nieźle wygląda, jak będzie w promocji to chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba przeznaczenie bo akurat jest w % w rossie ;D

      Usuń
  5. Nie wysusza, nie wysusza, są takie aksamitne <3 :)
    ten Rimmel też mnie kusi, zaczął jak zobaczyłam zdjęcia w internecie :) bo jak pomiziałam po dłoni i porównałam z tym, to wydawał się taki jakiś pomaranczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej kochana!:*
    właśnie zostały dwa dni konkursu u mnie na kolczyk! Wpadaj zostawić maila! Całuje mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  7. a u mnie się w ogóle nie sprawdził. jakiś taki suchy był i nie dawał się ładnie rozsmarować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może było spowodowane to właśnie złą techniką rozprowadzania,jak pisałam ;) A być może trafiłaś na mniej świeży egzemplarz.

      Usuń
  8. Ooo, ładnie pozakrywał cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie kryje, więc może jak mi się skończy mój z Rimmela to się skuszę na ten. A te twoje rzęsy to wcale nie takie przeciętne. Wiele babek pewnie by dużo dało żeby mieć je takie długie i podkręcone. Ja np. mam proste i ni jak nie chcą utrzymać efektu podkręcenia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja jeśli chodzi o podkręcenie rzęs tuszem to nie mam z tym raczej problemu, ogólnie moje rzęsy nie są problematyczne ;) Dzięki :)

      Usuń
  10. Ładnie kryje, choć cena zabójcza..
    U mnie zazwyczaj jest tak , że coś co jest KWC dla innych , dla mnie to kompletna klapa, mam tak z kremami do twarzy głównie..

    OdpowiedzUsuń
  11. Snowi kiedy będzie recenzja czerwonej szminki z Rimmela? nie mogę się doczekać, mamy podobny typ urody i jestem ciekawa, bo sama się na nią czaję ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się napisać o niej już na dniach :)

      Usuń
  12. dziekuje bardzo za wyczerpujący komentarz! :D następnym razem zastanowię sie czy faktycznie tego z Loreala nie kupic, choc zanim ten zuzyje to minie pewnie z pół roku bo używam raz na kilka myć :))

    OdpowiedzUsuń
  13. musze wypróbować ten kolektor ładnie maskuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę go wypróbować !

    Obserwuję i liczę na rewanż -_-
    http://the-magickitchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak widac nie zawsze warto podażac za tłumem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Snowi, ten korektor, który kupiłam jest firmy Lemax Colour, podaję linka do ich strony, ale korektora jakoś tam nie widzę :/ napiszę któregoś dnia o nim na blogu :)
    http://www.lemaxkosmetyki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurdele, znalazłam na wizażu :D sorki :)
    http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=46773

    cena zabójcza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie raz przekonałam się, że to co jest bardzo chwalone na wizażu mi nie służy, dlatego z ostrożnością podchodzę do opinii innych. Najlepiej testować metodą prób i błędów i to wtedy kiedy dany produkt jest w promocji (mniejsza strata dla portfela). Ja bardzo lubię korektor z serii Healthy Mix. Używałam go jednak wystarczająco długo i potrzebuję odmiany. Może z wielkiej sympatii do marki Bourjois skuszę się na jego brata Bio Detox :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na mnie HM nie zrobił wrażenia ;( Za lekki..

      Usuń
  19. wyglada interesujaco :) i jak na cene to naprawde spelnia swoja role :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne masz oczy :)
    Co do korektora to od jakiegoś czasu kręcę się wokół tej firmy i pewnie coś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie rozświetla:) Przyda się po nieprzespanych nocach:)
    Zapraszam na konkurs na blogu:
    wwwczekofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie rozświetla i kryje to co widze ze zdjęć ;) .

    OdpowiedzUsuń
  23. w takim razie będę się czaić na promocje :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)