wtorek, 3 stycznia 2012

Make it golden + makes me weak = zgrany duet :)

Zapewne nie wiecie o co chodzi? ;D Choć essencomaniaczki pewnie skojarzyły nazwy ;)
Są to lakiery Essence z serii color&go oraz multi dimension.



Skąd pomysł połączenia? Od Kitkulki ;D A dokładniej inspiracją było to zdjęcie, które pokazała:



Tak bardzo mi się spodobało, że postanowiłam wykonać swoją wersję ;)



Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne, choć kolor oryginału jest bardziej "nude" to i tak nie wyszło chyba najgorzej :)

Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. rzeczywiscie piekne polaczenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. łoo faktycznie slicznie się prezentuje;) Bardzo stylowo a myslałam ze bedzie mdło:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolor bazowy jest przecudny!
    można go gdzieś jeszcze dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo dziewczyny :) Nie spodziewałam się aż tylu pozytywnych opinii ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że dość ciekawie to wygląda;) Na imprezę są super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo pięknie razem się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są! Kocham złoty kolor, myślę że ten lakier wygladałby super tez na innych kolorkach np czarnym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie wpadłabym na takie połączenie, a wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaaa.... Genialnie wygląda to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądają te lakiery razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, ale ładnie się prezentuje ten lakier na paznokciach :)
    Jak już jestem, to przy okazji dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej suuuper to wyglada ;)
    idealne na karnawalowa noc ;D i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie "nakropione" złotem :) Ślicznie to wygląda, czuję się namawiana na kolejny lakier!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. łaaadnie:)
    ale tego pierwszego pana w aplikacji nie cierpie:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne lakiery - brokatowy super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym Cię zaprosić na konkurs, który odbywa się na moim blogu. Zapraszam :) www.daajaA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. swietnie wyszlo razem, no i piekne pazurki!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O MATKO! Przepadłam!
    Świetne połączenie!
    Czemu nie mam tego lakieru z Essence? Ale w sumie to chyba go nawet nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. @Mallene: niestety już nie są dostępne te lakiery a szkoda bo mój już nieźle zgęstniał ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Super połączenie. Jak oglądam takie fajne lakierki, to aż mam chęć znów zacząć malować paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)