sobota, 21 stycznia 2012

MIYO 3in1 Super Lash mascara!

Witam się w te sobotnie popołudnie :) Weekend (pomijając wczorajszy wieczórhttp://emoty.blox.pl/resource/th_0girl_dance.gif) zaplanowałam spędzić spokojnie, w końcu wypoczywając, z dala od wszelkich galerii handlowych i natłoku ludzi. Odwiedziłam dziadków i na resztę czasu zaszywam się w swoich czterech kątach.

Słyszeliście o kosmetykach Miyo? Ja przyznam szczerze odkryłam je dopiero w zeszły weekend, w małej drogerii do której weszłam pierwszy raz w życiu. Kupiłam wtedy na wypróbowanie lakier (o którym już z resztą pisałam KLIK) oraz tytułowy tusz do rzęs z którego jestem tak samo mocno zadowolona jak z lakieru. Szczerze nie spodziewałam się TAKICH rzęs po tuszu za 8zł i jakże niepozornej szczoteczce...


Zazwyczaj w mojej kosmetyczce gościły maskary jedynie z wielkimi, grubymi szczotami bo takie właśnie lubię najbardziej :) Jednak postanowiłam się przełamać i spróbować czegoś innego, w końcu 8zł to nie majątek pomyślałam i gdyby mi nie podpasował bez żalu się z nim pożegnam... Jednak nic z tych rzeczy! Z tuszu jestem niesamowicie zadowolona, szczoteczka dociera do każdej rzęsy, świetnie rozdziela, wydłuża i wystarczajaco też pogrubia. Tuszu nabiera odpowiednią ilość, on sam ma idealną konsystencję od pierwszego otwarcia. Jest extremalnie czarny. Poza tym bardzo przypadło mi do gustu opakowanie, ładne, kobiece, cieszące oko :)

nałożona tylko 1 warstwa

Maskara jest testowana okulistycznie, hipoalergiczna. Producent zapewnia również o pielęgnacji i wzmocnieniu naszych rzęs.

Chyba nie muszę już bardziej Was przekonywać ;> Produkt naprawdę warty kupna. Ja z pewnością skuszę sie jeszcze na niejedno opakowanie :) I zapoluje też na błyszczyk, który miałam kupić ostatnim razem, jednak z wybranego koloru został tylko tester ;(

Widziałam już na paru blogach, że dziewczyny dostały paczki od Pierre Rene do testowania w tym również kosmetyki Miyo - nawet nie wiecie jak ja Wam z a z d r a s z c z a m Na pewno będę śledzić recenzję i dopisywać do listy co warto jeszcze wypróbować :)

23 komentarze:

  1. genialny, niestety nie spotkałam się z ich produktami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczoteczka jak przy "spectacular me" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. łoooł ale masz długie rzęsy, uwielbiam !! <33333

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ładne rzęsy to i tusz dobrze na nich wygląda. Ja mam taaaaakie krótkie, ze masakra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, dokładnie ten casting:)

    Rany, też mam krótkie rzęsy, więc pewnie nie miałabym tak pięknego efektu jak u Ciebie...:) Ale spróbować zawsze warto:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) Ale muszę zaznaczyć, że rzęsy mam naprawdę dość przeciętne, wcale nie są bardzo długie ;) To raczej kwestia operowania szczoteczką ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie spotkałam się z ich produktami, wielka szkoda.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jaki efekt!
    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej z tego wszystkiego zauroczyło mnie opakowanie maskary. No przepraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no problem ;) mnie też ono urzekło już na półce sklepowej :)

      Usuń
  11. Nie miałam okazji spotkać się z tymi kosmetykami w drogeriach, ale sporo dobrego naczytałam się o nich na blogach, więc jeśli będę miała okazję to na pewno wypróbuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz co mialam kiedys szampon z Joanny i faktycznie plątał, ale jakiś czas temu gdzieś wyczytałam ze podobno coś zmienili w formule i już takie rzeczy się nie dzieja, nie wiem czy to prawda :) o szamponie z Loreala nie słyszałam... w jakiej w ogole jest cenie? :) piękne masz rzęsika! takie podkręcone :) no i włoski mega :O (poprzedni post) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super efekt niestety nie widziałam u mnie nigdzie kosmetyków Miyo

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż będę się powtarzać :D- piękne oczy! :)
    Pamiętam, że czytałam już raz recenzję tego tuszu na blogu i była bardzo pozytywna. Czuję sięskuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał :) efekt rewelacyjny i to za 8 zł! :D, nigdy nie słyszałam o tej firmie, też chcę taki tusz! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. łoooh kobieto ale masz rzęsy. Kupiłam dziś ten tusz, jest rewelacyjny, ładnie podkreśla, wydłuża, jako jedyny tusz nie wywraca moich dolnych rzęs na odwrót (po czasie podnoszą się skurczybyki do góry) i utrzymuje moje rzęsiska, które są typowymi "prostakami" podkręcone caly fdzień !!! Jezu a najlepsze w nim jest to, że w ogole się nie kruszy i nie rozmazuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)