niedziela, 8 stycznia 2012

Nude idealny ♥

Po wielu, naprawdę wielu poszukiwaniach w końcu udało mi się znaleźć idealny dla mnie odcień nude na pazurki
Lakier o którym mowa to Wibo z dość świeżej serii "Trends Nude". Posiadam nr. 351 (dostępny jest jeszcze na pewno odcień mlecznego różu nr. 350).


na 2-óch zdj. przyozdobiony Essence make it golden ;)


Bardzo lubię lakiery Wibo z serii express growth, dobrze mi się nimi maluje, na "bazie" przyzwoicie trzymają się na paznokciach, mają idealną nie za rzadką - nie za gęstą konsystencję, szybko schną a 2 warstwy zazwyczaj są wystarczające dla pełnego krycia. Poza tym niska cena i ogromny wybór kolorów.
Bardzo polecam

25 komentarzy:

  1. sliczny! Gratuluje skończonych poszukiwań ideału:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten lakier ♥ Muszę przyznać, że nie mam jeszcze ani jednego lakieru z serii express growth - czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je lubię i nie wiem czy nie skusić się na taki kolor jak Twój;]

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny odcien ;) też poszukuję jakiegos nude i nie mogę natrafić na swój.:). może się skuszę na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny nude, uwielbiam takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Jutro będę w Ross to rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Ewalucja: a dziękuję bardzo :)

    @Pink Caster Sugar: jak to mozliwe? ;) do rossa i szafy wibo czym prędzej ;D

    Dziękuję dziewczyny, kolor jest to naprawdę ładny nude także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jest! W najbliższych dnia kupię Wibo 350 lub 351! To postanowione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @Pink Caster Sugar: no ja myślę ;D pochwal się później :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny kolor :) też mam ochotę na takiego nudziaka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny jest ten kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    PS. Jesli chcesz, zapraszam Cię na moje rozdanie w którym mozna wygrać dowolnie wybrany przez siebie kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wibo z tej serii to chyba moje ulubione lakiery :)) ładny nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio zamarzyły mi się paznokcie na kwadrat, ale mamtaki kształt paznokcia, że nie mogę sobie na takie pozwolić...

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, piękny ten kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest!
    Bardzo mi się podobają Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten pudrowy róż, ale średnio jestem zadowolona... upolowałaś lepszy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam z tej serii ale taki lekko różowy:) całkiem fajny:) obserwuję :) i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)