czwartek, 5 stycznia 2012

Sally Hansen lip lift

...czyli kolagenowa pomadka do ust :)


Posiadam odcień spa sandalwood który jest przepięknym naturalny kolorem, nie jest to typowy odcień "nude", nie osiągniemy nim efektu bladych ust. Jest to dużo naturalniejszy efekt.


Wersja sheen a więc z delikatnym, subtelnym połyskiem.

Co obiecuje producent?


Gładsze usta w zaledwie 5dni.
Pomadka na bazie masła Shea, kolagenu i francuskiej lawendy.
Nawilża, odżywia i pielęgnuje usta.
Pomadka sprawia, że usta stają się pełniejsze, kontur bardziej wyraźny a drobne linie na ustach wygładzone.

Zachęcona opisem musiałam wypróbować :) I tak się cieszę! Pomadka jest świetna, delikatnie kremowa, absolutnie nie wysusza ust, wręcz przeciwnie. Używam ją na zmianę z Carmexem moisture plus [KLIK] i moje usta już dawno nie były tak gładkie, w dodatku w ładnym odcieniu.

Czy usta stały się pełniejsze? Szczerze ja nie wierzę w takie obiecanki i chwyty reklamowe producentów, zawsze podchodzę do tego z dużym dystansem ;)

Gorąco polecam!
Do dostania w niektórych drogeriach internetowych oraz na allegro (cena nie przekracza 10zł).

9 komentarzy:

  1. dziękuję.
    szczerze też bardzo nad tym ubolewam :D ale cieszę się że nie odpaliło mi pomalować całych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ze trzy w podobnym odcieniu bo uwielbiam takie naturalne kolory na ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ale czy czujesz coś - takie jakby delikatne mrowienie na ustach? Mam powiększający usta błyszczyk z SH i właśnie to uczucie mrowienia jest dla mnie denerwujące. Wiem, że to po to by naczynka krwionośne w ustach sie powiększyły i ten samym usta maja wydawac się pełniejsze ale ciężko jest mi się do tego przekonac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, bardzo delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o to, to- takie pomadki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor! pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana możesz mi podać namiary na ta pomadke? na allegro akurat tego kolorku nie ma, może adres sklepu int. jesli wiesz gdzie mozna ja dostac, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. @anonimowy: ja kupiłam ją u PaaTaal jednak w tej chwili sprawdziłam i nie mają ich już ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)