wtorek, 17 stycznia 2012

Tropicana w środku zimy

Lakier Miyo (dla niewtajemniczonych ;) podfirma Pierre Rene) z serii nailed it o wdzięcznej nazwie "tropicana" już podbił moje serce (a dokładniej paznokcie ;P).




Jak już wspomniałam wczoraj wizualnie bardzo przypomina mi lakiery Wibo express growth, sam kolor na który się skusiłam jest niemal identyczny jak mój ulubiony z Wibo nr. 299 czyli piękna, żywa, nasycona czerwień♥ Konsystencja, pędzelek i cena to kolejne wspólne cechy.




Do dobrego krycia wystarczyły mi 2 warstwy, które schną naprawdę dość szybko. Myślę, że gama kolorystyczna produktu jest odpowiednio bogata KLIK aby każdy znalazł coś dla siebie.
Ja w każdym bądź razie nie będę miała problemu by sięgnąć po kolejne kolory i Was również zachęcam :)

24 komentarze:

  1. Był czas, że szalałam na punkcie takich kolorów. Dodają energii! :) Ostatnio częściej wybieram srebrne brokaty lub klasyczne lakiery nude :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj klasyczne nude również uwielbiam :)

      Usuń
  2. kurcze, ja jeszcze nigdzie nie widziałam tych lakierów ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki lakier i jakiś czas temu królował ciągle na moich pazurkach ten kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie widziałam nigdzie tych lakierów :>
    A ja swoją czerwień właśnie zmyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny firmy tej szukajcie w raczej małych, osiedlowych drogeriach :) Naprawdę warto się jej przyjrzeć, niskie ceny a wydaje się dobra jakość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor. Kocham wszelkie czerwienie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor i masz bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nazwa bardzo przyjemna, kolorek również:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też myślałam nad różową ale ten brokat w fioletowej przeważył :)

    Fajny lakier, kolor podobny do wibo :) Mi dobrze jest w takich pomarańczach na paznokciach (a w niewielu jest dobrze, nie wiem czemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze no fioletowa też mi się widzi ;D

      Usuń
  10. snow, jeśli chodzi o mocne wzmocnienie i utwardzenie to Joko,Ultra utwardzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Genialny blog! <3 bardzo mi się tu podoba obserwujemy?

      Usuń
  12. Piękny ten kolorek. Bardzo podoba mi się kształt Twoich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor :) muszę się w końcu wybrać po kosmetyki MIYO :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)