czwartek, 12 stycznia 2012

Wpis paznokciowy

Czyli jak o nie dbam. Dostałam ostatnio kilka takich zapytań a więc jestem i działam ;D

 Jak pewnie większość Was przetestowałam w życiu całą masę różnych odżywek z czego mogę wyliczyć na palcach jednej ręki te które faktycznie coś działały... W tej chwili mój "arsenał" wygląda jak widać na zdj poniżej, jestem zadowolona, jakieś tam efekty są ale to jeszcze nie TO ;)

od lewej: olej rycynowy, odżywka z keratyną Sensique, odżywka 8w1 Eveline, olejek regenerująco-nawilżający Golden Rose, serum wzmacniające z wapniem i wit.C Lovely.


Olej rycynowy z tych wszystkich "cudów" jak można się domyślić najlepiej wpływa na moje paznokcie (zresztą nie tylko, na rzęsy i brwi również). 1x w tyg maczam dłonie w rycynie zmieszanej z oliwą z oliwek a dodatkowo kilka razy w tyg. smaruję skórki samą rycyną. Paznokcie wyglądają po prostu ładniej, są nawilżone, mocniejsze, skórki estetyczne.

Odżywka z keratyną Sensique był to zakup wcześniej nieplanowany, nie sprawdzałam jej opinii na KWC ale to nawet lepiej bo po przeczytaniu ich na pewno bym się już nie skusiła ;) Są co najmniej bardzo średnie ;) Tymczasem odżywka ta wzmacnia moje paznokcie o dziwo o wiele lepiej niż zachwalana Eveline. Pazurki są o wiele twardsze i mniej się łamią.

No i ta osławiona Eveline która na mnie aż tak świetnie nie działa ;) Z początku stosowałam ją zgodnie z poleceniami jednak  po dłuższym czasie nie widziałam ŻADNYCH efektów, paznokcie jak się rozdwajały tak się rozdwajały dalej, jedynie może szybciej rosły? Teraz smaruję nią tylko jedną warstę przed każdym kolejnym nowym mani, byle to wykończyć.. I jeszcze ten smród :| Więcej na pewno się nie skuszę na żadną odżywkę Eveline...

Olejek z GR stosuję raczej tylko na skórki, fajnie nawilża ale nie ma nawet co porównywać do rycyny. Ogólnie bez szału, nie mam dla niego zastosowania i używam tak byle zużyć.

Natomiast serum z dziką wiśnią Lovely bardzo polubiłam, moje paznokcie również. Uwielbiam to uczucie chłodu po zaaplikowaniu go na paznokcie♥ ;D Zmniejszyło na pewno łamanie i przyspiesza rośnięcie.

Dodam jeszcze, że do piłowania używam pilnika szklanego, staram się to robić w jedną stronę, choć nie jest łatwo ;)

Jak tylko wykończę odżywkę Eveline już wiem, że kolejną która wpadnie w moje łapki będzie Peggy Sage express nail hardener, słyszałam o niej wiele dobrego.

A jaka jest Wasza ulubiona odżywka? Może coś polecicie? 
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Oooo jaaa dzięęki, to będę miała ten jeden honorowy głos i wstydu nie będzie:D

    Na mnie ten Evelline też nie działa, ale na mnie i Nail Tek nie działał, więc szukam dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Ty nie masz tipsów?!?! Cały czas myślałam, ze to sztuczne pazurki, szok, są piekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu wypróbować tego sławetnego olejku rycynowego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie;) Ja olejek używałam kiedyś, a teraz 8w1 i diament z Eveline;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Sandi: coś te Eveline ooszukują...;P a tam gadasz jaki jeden ;) na pewno będzie ich więcej :)

    @Dusia: ojej dziękuję bardzo mi miło ;* to są moje naturalki:)

    @Mavia: koniecznie :) nie pożałujesz na pewno.

    @Art Anna: dziękuję :) i służą Ci pewnie te Eveline? kurde jestem rodzynkiem jakimś... ;| no razem z Sandi ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę , że nie tylko u mnie lakierowo - paznokciowo :) no ja też ubóstwiam odżywki eveline mam dwie i obie wspaniale działają :) Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też polecam odżywki z eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę napatrzeć się na te Twoje paznokcie :))


    ja chodzę na siłownię na uczelnii i na spininng raz w tyg. :) ale wziełam się za siebie zeby troche popracować nad z odżywianiem ,żeby poprawić zdrowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wcieram witamine a+e :)
    a twoje paznokcie sa ladne naturalne podobne do moich jesli chodzi o dlugosc i ksztalcik ..I like it :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Post idealny dla mnie. Z pewnością skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja własnie bardzo lubię Eveline. Poza tym - piję drożdże (wprawdzie z myślą o włosach, ale...) i to daje niesamowite efekty - paznokcie potrafią urosnąć nawet 6mm w ciągu tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziwne, że na ciebie Eveline nie podziałała... Olejek rycynowy też kiedyś zdziałał u mnie cuda, ale trochę więcej z nim zachodu niż ze zwykłą odżywką. Wszystko mi się od niego paćkało:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem wiem, wszyscy się zachwycają odżywkami Eveline a ja co ;P No ale na mnie nie działa jak powinna, niestety ;(

      Usuń
  13. czytalas o eveline 8w1 o formaldehydzie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie zakupiłam olej rycynowy i mam nadzieję że będą efekty, a co do odżywki z Lovely, lecę po nią jak najszybciej
    Ps: Dziękuję, post mi się przydał, piękneeeee paznokcie !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)