środa, 15 lutego 2012

Najpiękniejszy róż od Wibo

Znam taki :-) Wibo your fantasy nr 321.


To nie jest mój jedyny lakier z tej serii, jednak ta piękna chłodna fuksja z malusieńkimi zatopionymi drobinkami to zdecydowanie mój faworyt. Bardzo wygodny długi pędzelek, ładny efekt krycia już po 2-óch warstwach, brak smug. Lakier ten ma niesamowity wręcz połysk, jeszcze nie miałam takiego. Trwałość ok 2-4dni w zależności jak oszczędzamy dłonie ;-)


Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie "stuningowała" lekko tej fuksji na paznokciach, co by tak łyso nie było ;-) W ruch poszedł niezawodny make it golden od Essence.




Lubicie lakiery z tej serii Wibo? :-)

A co mi tam, jeszcze sobie ponarzekam ;P Widzicie to co się dzieje za oknami? Matko z córką ja bardzo proszę już o wiosnę...



46 komentarzy:

  1. druga wersja - zaaaarąbista :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek:) ja teraz poszukuję jakiegoś ładnego arbuzowego (pastelowego) koloru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz to podziel się firmą i numerkiem ;D

      Usuń
  3. mam ten lakier;) dawni nie uzywałam:D ale pieknie na tobie wygląda:D Wiooosno gdzie jesteś?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tej serii mam taki cukierkowy róż, najpiękniejszy jaki miałam, ale niestety już mi się skończył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki numerek? Takiego też szukam :-)

      Usuń
  5. OMG, jaki fantastyczny kolor ♥ Oczywiście, że nie mam ani jednego lakieru wibo z tej serii :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie. o nie, jak mogłaś? ;D

      Usuń
    2. Spoko, spoko :) Z Wibo Express Growth się poprawiłam to i z Your Fantasy nadrobię swe lakierowe zaległości ;)

      Usuń
    3. BTW, gdybym miała takie ładne paznokcie jak Twoje to też pewnie miałabym/znałabym więcej lakierów... ;)

      Usuń
    4. Ojej dzięki bardzo ;* Ja nie lubię wydawać dużo na lakiery bo często zmieniam kolory, dlatego tak dobrze zaznajomiłam się z Wibo :-)

      Usuń
    5. Mam takie samo zdanie na ten temat: też nie lubię wydawać dużo kasy na lakiery - za szybko nudzą mi się kolory ;)

      Usuń
  6. super wygląda ten lakier na paznokciach plus te złote końcówki meega!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor :) Z tej serii nie miałam żadnego lakieru.
    Też chcę wiosnę !

    OdpowiedzUsuń
  8. No nieeee, jakie ty masz pazurki, o maaaj!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Kurde no, zawstydzasz mnie dziś ;D ;P

      Usuń
  9. też go miałam :D albo bardzo zbliżony odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. paznokci też zazdroszczę :D a kolorek mam coś podobnego ale mat:/ który nie prezentuje się już tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny ten kolor! :)

    mnie widok za oknem też dobija :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się bardziej podoba bez tuningu :)

    Na wiosnę równiez czekam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Róż cudny, a w połączenie z lakierem essence wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie bardzo lubię te lakiery, bo szybko gęstnieją. Ale kolorek ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny róż a do tego wykończenie brokatem jest dopełniające dobry efekt.

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiekny fuksjowy kolorek! musze zapolowac!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny jest:) Ja lubię lakiery Wibo, ale nie mam ani jednego z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny cukierek! A już z tym złotym brokatem wygląda przecudnie! świetny pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kształt twoich paznokci jest po prostu piękny, miałam taki kształt jak żelowałam paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie masz piękne paznokcie, ja ze wstydem przyznaję, że nie mam żadnego lakieru z tej serii..

    Za to we wtorek kupiłam sobie Wibo Extreme Nails w takim pięęknym bordowym kolorze...:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zobaczyłam tytuł to myślałam, że chodzi o róż do policzków :P Lubię takie różowe neony na pazurkach, a z tym złotym prezentuje się jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do konkursu:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html
    Jeśli bierzesz w nim udział prosze napisać że Cie zwerbowałam "smashboxbaby blog":)
    Tu więcej informacji:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html

    OdpowiedzUsuń
  23. podobny kolorek ma MS :) fajna ta druga wersja :) a ja na pogode narazie nie narzekam mam cos jak jesien/wiosna czyli pada wieje mokro ale cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolor lakieru :) A za wiosną też strasznie tęsknię!

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny róż, lekko cukierkowy, podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny róż, mam podobny z Eveline i patrząc na Twoje śliczne pazurki mam ochotę pomalować na taki kolor swoje :)
    dodaję do obserwatorów i zapraszam do mojego nowego bloga : http://paper-lady.blogspot.com/
    miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  27. kolor rózowy jest śliczny ale ja marzę o tych lakierach z essence, jak tylko bede w Polsce robie szturm na najbliższa drogerię:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kolor! Uwielbiam takie na wiosnę-lato!

    Ale jakie Ty masz bosko płytkę i jakie długie!! Ja już od wielu lat nie mogę ich zapuścić!

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne paznokcie:) Nie używam tych lakierów ale posiadam podobny odcień z AVONu jest na prawdę kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)