sobota, 11 lutego 2012

Najprawdziwszy holo od Eveline

Ostatnio praktycznie nie rozstaję się z tym lakierem :-)


Kolor który posiadam to nr. 401 odcień bliżej nieokreślony jednak najbardziej trafne będzie tu chyba napisanie piaskowy (?), w każdym razie kolor jest
p r z e p i ę k n y !! ♥


Dla fajnego efektu potrzebne są min. 3 warstwy, dla mnie to w pewnym sensie nowość gdyż właściwie zawsze wystarczają mi 2 innego lakieru. Jednak jestem w stanie o tym nie myśleć, ponieważ efekt jaki holo od Eveline daje na paznokciach jest po prostu bajeczny :-) Najpiękniej ukazują to zdjęcia z lampą:


Niska cena (3-4zł), mała pojemność co w jego przypadku jest na + zużyjemy go na pewno w tempie ekspresowym, obejdzie się bez gęstnienia i marnowania, oraz duży wybór kolorów - to wszystko skłania do zakupu i innych kolorów z tej serii! :-)

Macie, skusicie się? ;-)

35 komentarzy:

  1. Lubię takie jasne lakiery. Może go gdzieś u siebie znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny ten holo, ale nie widziałam go nigdzie,żeby kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny masz kształt paznokci, lakier jest śliczny, czasem lubię pomalować delikatnym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooooooooooooo chyba kiedyś Buahhot albo może nawet ja (?) wrzucałyśmy na wątek zdjęcia tak pomalowanych paznokci i zastanawiałyśmy się czym uzyskać taki efekt i już wiemy :D
    Ja mam coś podobnego z Inglota, ale jednak drobinki są bardziej złote :) czyli kolejna rzecz, którą trzeba dopisać do listy. Eh... ciężkie życie z Wami kusicielkami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ps. A jak ze zmywaniem tego cuda? :> ciężko jak przy normalnych brokatowcach?

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygląda, i bardzo ładne pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny muszę go poszukać<3

    OdpowiedzUsuń
  8. jeden z moich ulubionych ostatniego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Mam podobne, lecz ciemniejsze piaskowe odcienie z Color Club i Barbry i je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście piękny, skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe jak będzie ze zmywaniem (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, efekt bajeczny! Lubię takie kolory na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już "czuję" zmywanie :D Musze sobie jakiś holo sprawić, ale kurcze, wiem, że ten będzie źle wyglądał na moich palcach, strasznie czerwone się wydają przy takich odcieniach - wtf?:P

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny :) ciekawe jak się zmywa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny, spisze sobie jego numerek i z czasem kupię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny to Was zaskoczę bo lakier ten zmywa się normalnie, jak inne zwykłe, żaden problem :) To nie jest glitter ;) Holo to tzw efekt trójwymiarowy i ten od Eveline jest najprawdziwszym holo :)) Także tym bardziej polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście mnie zaskoczyłaś :> :D

      Usuń
  17. Ale cudowny ;3! Muszę kupić ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  18. mam coraz większą ochotę na te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyobrażam sobie jak pięknie się mieni w sztucznym świetle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz wyobrażać, widać na zdj ;-)

      Usuń
  20. Uwielbiam holosie! Ten jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. widziałam podobny :D ahh są świetne i musze nabyć chociaż jeden do swojej kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)