środa, 15 lutego 2012

Ogłoszenie wyników walentynkowego konkursu u Snow

Bardzo dziękuję Wam za liczny udział w konkursie, który zorganizowałam, jest mi bardzo miło, że znalazło się tyle chętnych. Dziękuję również za każdą cenną uwagę dot. mojego bloga. Część sugestii już wprowadziłam w życie, z kolejną częścią będę się jeszcze oswajać ;-)Niestety nie każdą uda mi się chyba spełnić, np "outfity", po prostu nie ma kto mi robić takich zdjęć (ani gdzie).. Można zawsze do lustra ;P nawet próbowałam ale to nie to ;-)

Ogłaszam wszem i wobec, że nagrodę główną wygrała...




Natomiast nagroda pocieszenia wędruje do...


Gratuluję dziewczyny!! Niedługo się do Was odezwę :-)
A pozostałym oczywiście dziękuję za wspólną zabawę i do następnego, mam nadzieję ;-)

17 komentarzy:

  1. oo kurcze ale bylam bliska wygranej :))
    gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Dziewczyny wygranej!. Wielka szkoda snow, że nie ma kto Ci robić zdjęć outfitów :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. a byłam taaaaaaaaak blisko ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Dzięki Snow za rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do siebie na rozdanie urodzinowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a tak blisko było :( ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było blisko. :D Gratuluję obu dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)