czwartek, 2 lutego 2012

Testowo z Fenjal

Pochwalę się a co! ;D Załapałam się na testowanie kosmetyków marki Fenjal :jupi:


W skład mojego zestawu wchodzą:
*Kremowy olejek do kąpieli o zapachu pomarańczy, róży i wanilii, ponoć kultowy produkt Fenjal, składa się w 82% z nat. olejku z soi.
*Ujędrniający balsam do ciała, zawiera wit. B5, E i C oraz olejek z pestek winogron.
*Kremowy żel pod prysznic, w skład którego wchodzi m.in olejek migdałowy.
*Dezodorant w kulce, 24H ochrony.

Żaden z tych produktów nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, barwników, alkoholu.

Na razie kosmetyki stoją grzecznie na stoliku, są okropnie zimne, dopiero co odebrane od kuriera. Jednak na pewno jeszcze dziś rozpocznę wielkie testowanie :)

Miałyście do czynienia z tymi kosmetykami?

31 komentarzy:

  1. Ja nie miałam i pierwszy raz słysze o tej firmie. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ten olejek :) ciesze sie z toba bo tez bym chciala testowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę napisać już tyle, że pachnie obłędnie!! ;)

      Usuń
  3. Próbka balsamu była w zeszłym kissboxie ;) zazdroszczę testowania, też chętnie zobaczyłabym jak działają te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się nie załapałam...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam styczności face to face :D ale z chęcią poczytam o wrażeniach bo już niejednokrotnie uśmiechały się do mnie z półki sklepowej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamietam jak pod koniec lat 80 moj ojciec przywozil z Niemiec glownie te kosmetyki, z tego co sie orientuje Fenjal mial w zestawie perlowe kulki do kapieli, dla nas dzieciakow to byla frajda, deo roll-on uzywala moja mama i to namietnie ;), milo wspominam rowniez olejek do kapieli, wtedy to byl luksus ;). Jakis czas temu bedac w Niemczech dlugo chodzilam obok polki z tymi kosmetykami i wahalam sie nad zakupem, ktoregos z nich, ale wtedy jeszcze myslalam kategoriami, ze jak cos tanie to pewnie lipa, wiec siegnelam po drozsze produkty a teraz patrzac na Twoj zestaw ogarnal mnie sentyment do tych kosmetykow. Milego testowania zycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas Fenjal podchodzi raczej pod "luksusową" markę, cena takiego zestawu jak obliczyłam to prawie 100zł ;> Sama raczej nie skusiłabym się na kupno, co najwyżej kupowałabym jedną rzecz na miesiąc aż w końcu uzbierałabym full zestaw ;D Ale cieszę się ogromnie z możliwosći testowania bo wieeele naprawdę wiele dobrego słyszałam o Fenjal :)

      Usuń
  7. gratulacje! ja jeszcze nie współpracowałam z żadną firmą ehhh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* to nie współpraca, zgłosiłam się do testowania na wizażu i akurat poszczęściło mi się ;)

      Usuń
  8. Gratuluję i po cichu zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwością na recenzję :D a później do rossmana :P :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki :) :* czekam na recenzję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Łączy nas olejek do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih to samo miałam napisać ;P


      dzięki dziewczyny! :)

      Usuń
  12. JA tez mam , ja tez :)
    I jestem zachwycona :D juz testowalam- wczesniej dzis zrobilam kapiel z tego powodu hehee

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny zestaw, bardzo jestem ciekawa recenzji :)) Wiele lat temu,moja mama namiętnie używała dezodorantu, była nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dezodorant wydaje się być naprawdę genialny! Pachnie intensywnie cały dzień, miałam już również okazję wytestowania go podczas ćwiczeń ;) Nie dziwię się, że mama była zachwycona :))

      Usuń
  14. Super! Gratulacje! Kosmetyki wyglądają bardzo interesująco i z niecierpliwością będę czekać na ich recenzje! :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam z nimi do czynienia, dlatego czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje!:)
    rowniez nie mialam z nimi wczesniej do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę kosmetyków! Zostałas otagowana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie załapałam się na testowanie:(.
    Ale Tobie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie tez fenjal wyczailam dopiero dzis :o i np do kapieli plyn kosztuje ponad 10e
    wiec napewno nie nalezy do tanich ,bo np plyn nivea kosztuje 3e :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) U nas olejek kosztuje 30zł tak więc całkiem sporo, na pewno nie są to kosmetyki wybierane w drogerii przez standardowych "Kowalskich", sama zawsze tylko spoglądałam na nie na sklepowym regale a sięgałam jednak po 3x tańszą Alterre ;)

      Usuń
  20. Dziękuję dziewczyny!! Cieszę się niesamowicie :) Na pewno wkrótce po głębszym przetestowaniu podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na www.fenjal.com.pl akurat jest konkurs fenjala

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)