czwartek, 9 lutego 2012

Walentynkowy konkurs Snow :)

Cześć Wam :) Tak jak w tytule, z okazji zbliżających się walentynek oraz z wdzięczności, że jesteście ze mną chciałabym zorganizować dla Was malutki konkurs.

Zasady są proste, należy:
-być moim publicznym obserwatorem
-zostawić pod tym wpisem komentarz z nickiem pod jakim obserwuje się blog oraz adres e-mail
-napisać co zmienilibyście w moim blogu, czego powinno pojawiać się więcej, czego mniej itd
-można ale nie trzeba zostawić na swoim blogu jakiś ślad o moim konkursie ;)

Konkurs trwać będzie do 14.02 do godz. 20stej. Następnego dnia zostaną ogłoszeni zwycięzcy.
Wysyłam tylko na terenie Polski.


Główna nagroda

Paletka TCW w której znajduje się róż, bronzer, cienie, błyszczyki oraz kredka
Balsam do ciała Bath & Body Wash japanese cherry blossom
Żel pod prysznic ujędrniający Dove firming
Tusz do rzęs Rimmel extra super lash, nr 103 electric blue
Błyszczyk H&M
Próbki: AA sensitive nature spa kokosowe masło do ciała,
Podkład L'oreal Infallible, nr 140 golden beige,
Under twenty 2w1 kremowy peeling

*******

Nagroda pocieszenia, która zostanie rozlosowana tylko z pośród dotychczasowych moich publicznych obserwatorów, którzy są ze mną nie od dziś ;) 
Listę tę zamyka Z głową w książce. 
 Osoba wylosowana będzie miała 7dni na odezwanie się do mnie na e-mail i podanie adresu. W przeciwnym razie losowanie powtórzę.

Truskawkowy peeling Joanna Naturia
Oliwkowe mydełko Alterra
Lakier Essence MD tryin' to be cool
Maseczka Perfecta słodkie migdały
Próbki: Soraya makijaż sceniczny,
Vichy nutri extra cream
oraz jedwab Biosilk 15ml który nie znalazł się na zdj. za co przepraszam ;)

71 komentarzy:

  1. o zesz ty biore udzial :)))
    obserwuje jako caskada
    ciemnooka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczaki zapomniałam napisać, ze wysyłam tylko do PL ;D już dopisałam ale Ty się zgłosiłaś pierwsza i oczywiście Ciebie się to nie będzie tyczyło ;*

      Usuń
    2. hehe nie szkodzi ja zawsze mam przerypane w tych konkursach bo zagranica :<

      Usuń
  2. biorę udział : )
    obserwuję jako Kaśq.
    mail : xxxkas@interia.pl
    bardzo chciałabym więcej recenzji kosmetyków do makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję pod nickiem Blonde-Bunny
    mój adres e-mail to: magmod1@wp.pl
    Z największym zainteresowaniem czytam wpisy o farbowaniu włosów - z tego powodu z olbrzymią przyjemnością pozytalabym jeszcze więcej o pielęgnacji włosów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. no to sprobuje i swojego szczescia,bo ostatnio jakby mnie opuscilo ;)
    obserwuje jako eM. teraz mam inna nazwe jak widac ;)
    mail: magda13021986@wp.pl
    ja bym zobaczyla chetnie na blogu wiecej ubraniowych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. więcej tych pieknych włosów pokazuj :D również ma blond mogę wiele u ciebie zgapić :)
    Obserwuję jako beautywizaz ewelina_niunia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. No jaszka, że wezmę, a co się będę szczypać :)

    Hmmm co bym zmieniła? Może pisz więcej o ciuszkach, bo pamiętam, że kupowałaś ich sporo i to takich swietnych i niedrogich i zawsze napalałam się na nie jak szczerbaty na suchara (wątek allegrowy:D).. aaaa i to photobucket nie działa u mnie kiedy mam wolniejsze łącze, ale moze to tylko u mnie :D

    Obserwuję jako Sandi (co nie?:)) a mail sandrasteege@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako; isabela0
    mail; laolaisabela@onet.pl
    Ja z chęcią poczytałabym o np; jakiś domowych kosmetykach lub kosmetykach na których się zawiodłaś tzn bublach

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział:)mój mail: paulus86@poczta.onet.pl. Poproszę więcej informacji o Twoich pięknych włoskach, pielęgnacji, kosmetykach oraz recenzji:)Uwielbiam Twojego bloga!!! Obserwuję pod nickiem paulunka8611

    OdpowiedzUsuń
  9. witam obserwuje pod nickiem: kylie
    moj email to: kyliext@gmail.com

    fajnie by bylo gdy pojawilo sie moze troszke wiecej zdjec outfitow powiedzmy z pleneru albo jakis ciekawych miejsc ktore odwiedzasz, napewno jeszcze wiecej o pielegnacji wlosow mimo iz ostatnimi razy temat przedstawilas naprawde rzeczowo :)
    Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  10. na blogu nic dodać nic ująć, podoba mi się ;)
    Kaja piinkshot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! :)

    Obserwuję jako: Pink Caster Sugar
    Mail: pinkcastersugar@gmail.com
    Lubię czytać Twoje recenzje kosmetyków i tych kolorowych i tych pielęgnacyjnych oraz interesują mnie wpisy modowe/ubraniowe, czyli ogółem mówiąc: ZMIANY = WIĘCEJ POSTÓW! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako Catherine
    starlightparade85@gmail.com

    Chciałabym zobaczyć więcej postów o włosach. Lubię też czytać posty o życiu... gdzie byłaś, co uważasz na dany temat, itd.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna nagroda! Jakbym nie mogła wziąć w tym udziału :)

    Obserwuję jako Katia: kasia_nom@interia.pl

    Z chęcią zobaczyłabym u Ciebie więcej wpisów lifestylowych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako panna8anna
    panna8anna@gmail.com
    wstawiłam notkę z boku bloga :)
    Więcej wpisów o włosach i Twoich stylizacji :) - mam wrażenie że kiedyś wstawiałaś ich dużo więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako zyskowa
    mail: zyskowa@buziaczek.pl

    ja również chciałabym więcej wpisów dotyczących włosow:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jasne, że biorę udział :)
    Obserwuję jako A.
    elmanana@op.pl
    W zasadzie niewiele bym zmieniła, bo lubię Twojego bloga, wszystko jest takie wyważone: są 'ałtfity', recenzje kosmetyków, no i tematy pielęgnacyjne(np: odnośnie włosów). Może jakieś makijaże :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję publicznie jako : kaatherinek
    mój e- mail: kaaatherine.k@gmail.com
    czego chciałabym więcej :) jeżeli już mogę prosić to proszę o więcej postów o paznokciach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Też chcę, też chcę się zgłosić! Nagrody fantastyczne!
    Ja proszę o więcej postów o ubrankach, outfity etc. Udaję Ci się wyhaczać w sh fantastyczne rzeczy i fajnie było by Cię w nich widzieć. Proszę o więcej :).

    Obserwuję jako Friday
    e mail 2asik1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. o jak miło :)
    obserwuję jako Paula.
    mail: onelittlesmile.blog@gmail.com

    a co do zmian: choćbym bardzo chciała się przyczepić to nie mam do czego, Twoje wpisy mi się podobają, więc nic bym nie zmieniła - no może życzyłabym sobie żeby pojawiały się częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako aSHa
    cudmiodimalinka@gmail.com
    w mojej zakładce na blogu będzie informacja o twoim konkursie :)
    lubię czytać twoje rezenzje więc co do zmian to więcej wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuje jako Dominika♡
    qazwsxedc1232@wp.pl

    Mogłabyś dodawać więcej zdjęć swoich ubrań, outfitów itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Margaaretkaa
    mail : sekretyurody@gmail.com

    Blog mi się podoba, nie mam się do czego przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako zmalowanalala
    zmalowanalala@wp.pl

    Blog jak dla mnie ma troszkę za jasną kolorystykę, ale rozumiem, że jest to związane z nickiem i nazwą i raczej zmiany nie wchodzą w grę:) Ale to tylko takie me dyrdymały. Po prostu jestem fanką kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie:)

      Obserwuję jako naira

      Przyciemniłabym czcionkę:) żeby nabrała kontrastu i tylko tyle:)


      www.w-studenckiej-kosmetyczce.blogspot.com

      Usuń
    2. Dodałam również informację o konkursie na swoim blogu:)
      Pozdrawiam!:)

      Usuń
  24. Z chęcią zobaczyłabym trochę więcej Ciebie. Jesteś śliczną dziewczyną a skąpisz nam swojego widoku. Bardzo bym chciała też zobaczyć więcej stylizacji w Twoim wykonaniu. Rozumiem, ze ta pora roku jest trudna do "ubrania" z racji okryć wierzchnich ale już niedługo wiosna...;)

    Obserwuje jako: blond_i
    Mail: aga392@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj jakie miłe rozdanie. ;)
    Obserwuję jako Paubia
    paubiana@gmail.com
    Zmieniłabym lekko wygląd bloga, tj. zakładek aby były bardziej wyraźne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako Kasia :)
    kaczmarek__kasia@wp.pl

    Chętnie zobaczyłabym "zestawy ciuchowe" czyli outfity :) Oprócz tego: włosy! Włosy, włosy, włosy -wszystko co z nimi związane czyli np. jakich kosmetyków do włosów używasz, czy używasz wciąż tych samych czy zmieniasz, czy podcinasz włosy i jak często. Ogólnie temat włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako anitk4
    mam Cie w blogrollu (o ile to się jakos liczy :))
    gtxmysza22@wp.pl
    Lubię czytać notki o pielegnacji włosów :) a jesli chodzi o wygląd bloga to jakos odznaczyłabym pasek boczny, tam gdzie masz obserwatorów, odwiedziny i całą resztę :) żeby się z postami nie zlewało :)

    zapraszam również do obserwowania mojego bloga, niebawem też będzie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl
    niestety nie dodałam Cie do blogrolla bo coś ostatnio mi szwankuje blogroll i nie mogę dodawa do niego nowych blogów;/
    ja jestem Twoją nową obserwatorką i na pierwszy rzut oka zmieniła bym tło, dodała jakiś kolor, tak jakoś za jasno mi tu u Ciebie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako 1kamilla1
    kamilla.wala@wp.pl

    Ostatnio rzadko są outfit'y, ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. biorę udział : )
    obserwuję jako Katarina555
    mayl : katarina.dar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako Natalia T

    natalia2205@wp.pl

    Zmieniłabym nagłówek, ale nie jakoś bardzo, tylko na taki również delikatny i subtelny.. i moze cos po praewj stronie bloga.. tylko co.. hmm?

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie najciekawsze są informacje na temat włosów, także chciałabym więcej:)
    imponderabilia
    marissia56@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: mala0727
    martyna.piechowska@gmail.com

    co bym zmieniła? tak trochę blado tutaj, subtelnie, ale jednak za mało wyraźnie
    a co do wpisów to nic, jestem nowa, ale przejrzałam kilka, naprawdę wykonujesz kawał dobrej roboty, recenzje super! ;]
    dobry pomysł na takie pytanie, bo czytelnicy mają się tu dobrze czuć, przecież m.in. dla nich tworzymy nasze blogi :)

    Pozdrawiam :)
    a i zapraszam do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :D

    Obserwuję jako beauty_station
    mail: beauty_station@wp.pl

    Jeżeli chodzi o bloga to chciałabym więcej wpisów dotyczących pielęgnacji włosów, makijaże i outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj super konkurs...
    Obserwuję jaka katarina555
    katarina.dar@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako PrincesaMartita
    mój mail to: princesamartita@o2.pl

    Co zmienić? Hmmm.. mnie się bardzo twój blog podoba, jest delikatny dziewczęcy. Może w postach więcej propozycji makijażowych? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się i Ja! Dzięki za zaproszenie:)
    Obserwuję jako Ilusive
    Mail: ilusive.ilusive@gmail.com

    Jestem oczarowana wyglądem Twoich włosów, czytałam juz post o farbach. Szukałam długo postu jak stylizujesz swoje włosy, jak je układasz. Niestety nie znalazłam. Może pomocne w odszukiwaniu interesujących nas postów były by etykiety?
    Pozdrawiam:)

    Ps. notki rozdaniowej nie robię, ale dodaję do blogrolla:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się i ja :)

    Obserwuję jako: krzykiem ciszy

    Mail: natalia454@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem i ja :)

    Obserwuję oczywiście jako KITKA :)

    mail: kitkulka@gmail.com

    A co bym zmieniła hmm... szczerze pisząc to troszkę rozprasza mnie ta animacja pod nagłówkiem bloga :> ładne zdjęcia, ale miejsce jakby nie to, wg mnie lepiej prezentowałaby się gdzieś z boku :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Nika
    veronicaaa@wp.pl

    Zdecydowanie wiecej ciuszkow ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako Czerwona Pomadka
    mail: czerwonapomadka90@gmail.com

    Chciałabym, żeby u Ciebie na blogu pojawiło się trochę stylizacji, a także makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję jako crysaliska
    crysaliska@wp.pl

    więcej Twoich włosów, głównie pielęgnacji oraz makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie wezmę udział!
    Obserwuję jako Aktualnaa
    eliksir1681@gmail.com
    Na blogu nic bym nie zmieniała bo ogólny wygląd bardzo mi się podoba, taki w moim stylu :) a jeśli już to przyciemniłabym kolor szarych literek :)

    OdpowiedzUsuń
  44. - Obserwuję jako axolen
    - axolen@hotmail.com
    - Z wyglądu nic bym nie zmieniała, bo jest ładnie i przejrzyście, ale chciałabym aby ukazywały się jakieś posty o włosach + jakieś porady dla osób o cienkich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuje jako sedliskoanieliska
    email: petite87angie@gmail.com
    Na blogu mogłoby się pojawić więcej postów o domowych sposobach pielęgnacji( o ile takie preferujesz:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuje jako katrin
    hikatrinone@gmail.com
    z wygladu nic uwielbiam takie jasne blogi:)
    ale czesciej posty to mysle ze wszyscy beda zadowoleni:)

    dodasz tez moj blog do obs? bedziesz wtedy na bierzaco
    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako Makeupkama
    kamcia56@onet.pl
    W wyglądzie bloga może bym tylko zmieniła te napisy w kartach na samej górze na większe...ale to jest kwestia gustu a jakie posty chciałabym czytać to oczywiście makijaż a na drugim miejscu włoski:)

    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako Mallene
    Mail: malleneblogspot@gmail.com

    Co bym zmieniła? Nie będę wymyślać na siłe, bo nic bym nie zmieniła. Podoba mi się tak jak jest. Przejrzyście,czytelnie i ładnie :) A no i ja osobiście uwielbiam białe tło.
    Może dałabym tylko większą czcionkę do menu stron u góry.

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam ♥ ! Zapraszam Cię na rozdanie , Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem ;)

    http://sandra-lip.blogspot.com/2012/02/rozdanie-strawberrt-cream-zapraszam.html

    Można dostać fajne nagrody ! Zapraszam !

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. obserwuję: agnieszkazg
    agnieszkazg@o2.pl

    Jeżeli chodzi o szatę graficzną, to zmieniłabym jedynie wielkość czcionki tych zakładek na górze, bo ogólnie blog jest przejrzysty i miło się go przegląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wiem czemu wcześniej nie dołączyłam do obserwatorów, ale odwiedzam Cię od dawna :))) Co bym zmieniła na Twoim blogu? Nic :) Podoba mi się, że jest jasno i przestronnie. Ja najbardziej lubię wpisy o włosach oraz ubraniach :) Te kosmetyczne też, ale mimo wszystko takie ''inne'' wpisy też bardzo lubię :)

    Obserwuję jako Bella
    bellabeauty@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. pearls an myths

    pearlsandmyths@gmail.com

    na blogu zmieniłabym tylko te wczesniejsze zdjecia z paskami na buzce ;)
    poza tym ok

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej
    Świetny blog. Dziękuję za zaproszenie do rozdania.

    Obserwuję Jako Kinga
    karen15@onet.pl

    Bardzo podoba mi się wygląd bloga. Jest przejrzyście.
    Ja bym chciała dużo postów o włosach

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuje jako MałaMu
    Co zmienić: Jak robisz foty do recenzji tuszu, pomaluj tylko jedno oko, bo masz tak cholernie długie rzęsy ze ja nie wiem co jest naturalne a co robi tusz. A poza tym jak najbardziej super blog!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. obserwuję jako monccia
    e-mail monccia8@wp.pl

    Link do notki o Twoim konkursie
    http://monccia.blogspot.com/2012/02/konkurs-walentynkowy-u-snow.html

    W Twoim blogu zmieni bym tylko to żeby częściej pojawiały się wpisy o włosach. Jest bardzo ładnie i przejrzyście pisany , gdy czytam Twój blog porostu czuję się tak miło i sympatycznie. Super piszesz posty, zachęcasz do kolejnych odwiedzin. A poza tym stwierdziłam już to dawno jesteś bardzo sympatyczną osoba , i zawsze wracam na ten blog. .
    bardzo podobają mi się wpisy o zakupach, i o kolejnych nowinkach kosmetycznych.
    A najbardziej uwielbiam wpisy o włosach( pielęgnacji, koloryzacji).

    :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    e-mail: klaudia121121@wp.pl

    Ja zawsze chętnie czytam recenzje kolorówki, także poprosiłabym więcej takich wpisów:)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako : peggy
    e-mail : pin.up@interia.eu

    Ja bym chętnie poczytała o wpisach na temat włosów, bo jestem włosomaniaczką :) I chętnie bym podpatrzyła jak dbasz o swoje cudeńka ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako Hurija.
    mail: punky.lady@gmail.com

    Wpisy o włosach i stroje dnia zawsze mile widziane.

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: ZajacKicak
    Mail: ZajacKicak@gmail.com
    Chciałabym żeby pojawiło się więcej wpisów dotyczących pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako Mufffffinka
    Mail: angelinadoll94@gmail.com
    i dodaję do blogroll'a :P
    Co bym zmieniła? Szczerze to bardzo podoba mi się Twój blog taki jaki jest i nie słodzę Ci celowo. Jednak jeśli miałabym zmieniać to troszeczkę powiększyłabym czcionkę menu "strona główna" itd. Popracowałabym też lekko na nagłówkiem dodajac w nim jakieś zdjęcie kosmetyków. A co do ukazujących sie postów to chętnie zobaczę jakieś triki kosmetyki, krok po kroku jakieś makijaże, a no i wiecej ciuchów chcę!
    To się rozgadałam, jak zwykle :p A no i muszę dodać, że w tej paletce TCW się właśnie zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  61. obserwuję jako yesiwantyouback
    yesiwantyouback6@wp.pl
    ja bym nic nie zmieniała, bo kolorystyka bloga bardzo przyjazna dla oka i w ogóle :D tylko więcej zdjęć włosków, bo uwielbiam je oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  62. obserwuję jako Klaudiina
    kojotowa@o2.pl
    Więcej o pielęgnacji kłaków :D!

    OdpowiedzUsuń
  63. obserwuję jako Kamyczek
    mail: histttoria@gmail.com

    najbardziej podoba mi się przejrzystość bloga, jego wygląd jest idealny, a czego bym chciała więcej? stylizacji ubraniowych :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo się cieszę na ten konkurs :)

    Kasia Kaś
    Mail: cathe.elen@gmail.com

    Co bym zmieniła? Na pewno nagłówek (mogę zaoferować pomoc w jego tworzeniu, np. narysować coś. :)) Poza tym to wygląd bloga na jakiś weselszy, bo jesteś kolorową osobą. :)
    Notki, jakie bym z chęcią przeczytała to coś o Tobie: wszystko o Twoich zainteresowaniach, hobby, życiu codziennym, talentach, zabawnych historiach z Twojego życia, itd. :)

    Mój blog: http://www.kasia-catherin.blogspot.com/

    Mam nadzieję, że wygram, bo nagroda jest cenna. :) Życzę też innym powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako Cosmetics Freak
    mail: cosmeticsfreak@gmail.com

    Na pewno zmieniłabym czcionkę na troszkę ciemniejszą, żeby się wygodniej czytało;) Podoba mi się zmieniający się banner na górze strony:) Odkryłam Twojego bloga przed chwilą przez link na wizażu i jeszcze nie miałam czasu żeby poczytać więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com

    co bym zmieniła? z pewnością zmieniłabym tło na jakieś kolorowe i żywsze, a także czcionkę na wyraźniejszą i troszeczkę większą :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako Izabela
    bellitkaa@gmail.com

    Jestem tu od niedawna, ale bardzo podoba mi się delikatny nagłówek. Czcionkę bym jedynie dała większą, nie ma co męczyć oczu ;) I jakoś nie podobają mi się te przeskakujące zdjęcia u góry. Może jakby to było trochę większe, nie da się poszerzyć itd?
    Ale co tam, ja tu i tak zostaję :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)