czwartek, 29 marca 2012

Co jest nalepszym poprawiaczem humoru? + nowa zakładka

Oczywiście zakupy ;-) Ostatnio totalnie nie miałam czasu wejść do jakiegokolwiek sklepu, nadszedł więc czas aby nadrobić.


Pewnie wpadły Wam już w oko nowe opakowania farb L'oreala? Jestem wzrokowcem i ładne pudełka niewątpliwie mnie przyciągają. Swego czasu bardzo długo byłam wierna innemu odcieniowa z L'oreala, był to Z2 stockholm. Teraz jednak postanowiłam przetestować Ferię 102 czyli bardzo jasny blond perłowy. Oczywiście wkrótce pokarzę Wam efekty.

Mleczko termoochronne Got2be, odżywka L'oreal absolut repair cellular i maseczka Alterry to nie są nowości w mojej łazience. To już 2gie opakowania (w przypadku Alterry 4te). Bardzo przypadły do gustu moim włosom. Chciałybyście recenzję? ;-)

Skusiłam się również na Sephorową promocję i stałam się posiadaczką pędzla do podkładu. Opinie ma świetne, jest piękny i mięciutki ♥ Jutro pierwsze testy :-)

Wstąpiłam też do SH który jak zwykle mnie nie zawiódł. Zabrałam ze sobą czerwony kaszmirowy (40%) kardigan i dziergany top z falbanką RI. Ceny były dziś niższe, za obie rzeczy (nowe) wyszło tylko 15zł.
Różowa bluzka jest z RE, urzekły mnie guziczki, żabocik i niska cena (39zł). Dostępne jest ok. 5 kolorów, na pewno był też granat po który chyba się wrócę ;-)



*******

Na blogu powstała nowa zakładka wymiana do której Was serdecznie zapraszam :-) Póki co znalazł się tam m.in. L'oreal, Essence, Nyx, H&M.

Trzymajcie się ciepło! :-)

50 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. oby tak ładnie wyszedł też na moich włosach ;P

      Usuń
  2. bluzeczki bardzo w moim stylu:) piekne kolorki alez ci sie trafilo noo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą maseczkę Alterra, też zaczęłam właśnie 4 opakowanie i na pewno na 4 się nie skończy ;) Mam ochotę na ten lotion Got2be, ale boję się, że wysuszy mi włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterra to również i moje 4te opakowanie :) Bardzo lubię tą maseczkę za działanie i zapach ♥

      A co do mleczka z Got2be to owszem ma alk.denat. ale na prawie samym końcu.. Ja jak dotąd nie zauważyłam przesuszenia, wręcz przeciwnie ;)

      Usuń
  4. ja bym bardzo prosiła o recenzję mleczka termoochronnego z Got2be :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też oglądałam te farby dzisiaj i nie wiem właściwie jaką zrobię :D myślałam też nad garnierem,ale nigdy nie miałam do czynienia z ich farbami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad nowym Garnierem? o nim też myślałam, dokładnie o 110 ;P ale teraz kolej na ferię ;)

      Usuń
  6. śliczne bluzeczki, kardigan ma cudowny kolor, wszystko by do mnie pasowało :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* fakt kolory idealne dla blondyn ;D

      Usuń
  7. Piękne ubrania :). Ciekawa jestem tego cudu z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Acchhh! Zdecydowałaś się na Ferię :D super, nie mogę się doczekać Twojego farbowania i efektów :) póki co jestem nastawiona na 10.21, ale może feria mnie skusi bardziej :) co do nowych pudełek to się wyłamię, gdyż na mnie w ogóle nie robią wrażenia, praktycznie każda modelka ma taki sam kolor włosów :| i i iiii nie wiem, jakoś do L'Oreala nie pasują mi te ostre stylizacje :) a może to kwestia przyzwyczajenia się :)

    Bluzeczki piękne, a najpiękniejsza biała, dziergana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak zdecydowałam i farbnę się chyba już w weekend :) kurcze no mi się właśnie bardzo podobają ich nowe, mroczne opakowania hie hie ;D

      dziękuję ;*

      Usuń
  9. muszę się kiedyś skusić na coś z loreala professionela:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy bedziesz farbowala wloski?nie moge sie doczekac efektów ;P prosze rowniez o recenzje alterry i mam pytanko czy w rossmannie dostane to mleczko termoochronne Got2be ? nie prostuje wlosow bo nie musze (mam proste z natury )ale uzywam suszarki ,wiec czy to mleczko nadaje sie tylko do prostowania ? pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już w weekend także lada dzień zdam relację :)

      mleczko z got2be to chyba tylko w naturze i marketach.. oczywiście działa termoochronnie także i do samej suszary się nada ;)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  11. ale znalazlas perelki ;-) aaa czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zakupy ..;) i jesli chodzi o got 2 be mam ochronny przed prostowincą w filetowej butelecce i tez jestem zadowolona wiec chyba skusze sie teraz na to :) i czekam na recejzje ..:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zaciekawiłaś mnie maseczką Alterry, chyba się skuszę na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm też muszę wybrać się na zakupy :) Ja poproszę recenzję maski Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zakupy, a łupy z SH za "kilka groszy" zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy, zwłaszcza bluzka z żabotem mnie zauroczyła :) Alterrową maseczkę miałam, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym, żeby u mnie był sh z takimi rewelacyjnymi ciuszkami!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chetnie poczytam o tej farbie!

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczne ciuszki wyszperałaś w sh! ;)
    miałam 2 kosmetyki Got2be termoochronne i były beznadziejne, zraziłam się do tej firmy, ale jestem ciekawa odżywki L'oreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Snow jak ja Ci zazdroszczę tych lumpkowych skarbów :))
    Mi też najlepiej humor poprawiają zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak zakupy to najlepsze lekarstwo na smutki;)) Śliczn tełupy z sh:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię to mleczko Got2by fajnie wygładza:) śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pedzel z sephory jest moja nocna zmora:)
    Muszeeeeeeeeeee go miec;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba się w końcu skuszę na tą maskę Alterry, coprawda szampon mnie nie powalił, ale skoro obracasz już 4 opakowanie, to chyba warto spróbować :)

    A absolut repair jest u mnie nieodzowny! :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. no i ja może w końcu kupię coś z alterry, nic mi nie wpadło w ręce ;)
    fajne ciuszki z sh
    ja jak chodzę rzadko trafiam na coś naprawdę fajnego, u mnie w mieście są same banki i sh
    i tak nigdzie nic nie ma, a jak jest to za cenę 40 zł wzwyż ;/ wolę kupić na wyprzedażach po sezonowych :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję zdobyczy za tak niską cenę!

    OdpowiedzUsuń
  27. dzisiaj w naturze widziałam to mleczko wygładzające, prostujące włosy, jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki dziewczyny za wszystkie komentarze! ;* Oczywiście recenzję będą się sukcesywnie pojawiać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja bardzo chętnie poczytałabym recenzję got2be - ostatnio miałam ochotę kupic jednak nie wiem co moge się po nim spodziewać :)
    oo mnie również ta różowa bluzeczka się spdobała jednak nie widziałam swojego rozmiaru ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam ! Jeszcze nie bardzo wiem jak się poruszać po blogspocie, powoli się oswajam z funkcjami i niezmiernie miło mi, że mam już pierwszą odwiedzającą! :) Przyznam szczerze, że najchętniej oglądam właśnie blogi jasnowłosych, czuję wtedy jakąś solidarność :D I łatwiej znaleźć inspirację... Również łączę pozdrowienia i buziam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Super Blog:) chciałabym recenzje tej termoochrony :)

    OdpowiedzUsuń
  32. czy fajna jest ta odzywka L'oreal absolut repair cellular ?;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)