wtorek, 13 marca 2012

Hean zawitał i w moje skromne progi :)

Dzięki uprzejmości firmy Hean mam szansę przetestowania kilku ciekawych kosmetyków. Gdy otworzyłam paczkę od razu pojawił się uśmiech na mojej twarzy ;-) Absolutnie wszystko trafia w mój gust! Najbardziej cieszę się z możliwości wypróbowania osławionej bazy pod cienie.
Dziękuję pięknie raz jeszcze.

Lakiery: mega colour, fashion advance ; Pomadka classic colours festival ; Cienie: colour celebration, colour stay on ; Baza pod cienie stay on ; Róż na policzki ; Maskara volume+ growing lashes stimulator.


Jesteście czegoś najbardziej ciekawe?
Pozdrawiam Was ciepło! :-)

41 komentarzy:

  1. Lakier z lewej ma śliczny delikatny kolor ciekawa jestem jak bedzie wygląał na paznokniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest taki mleczny róż, podejrzewam, że będzie świetny do french'a :)

      Usuń
    2. Również mnie najbardziej zaciekawił oraz tusz do rzęs ;-)

      Usuń
  2. super paczuszka też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo fajne kosmetyki :)
    jestem ciekawa tuszu i oczywiście szmineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo nie Ty też?! :D
    jestem ciekawa kulek, tuszu i lakierów. No dobra bazy bardzo też :D i pomadki. Cienie mnie nie interesują, no bo... wiesz czemu. Nie wszyscy muszą to wiedzieć ;D stwarzajmy pozory, że potrafię zrobić makijaż oka z porządnym pierdolnięciem haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Snowi napisałam do Ciebie PW na wizażu, nie wiem czy zaglądasz, nie pomyślałam. Mogłam walnąć na maila :/

    (napisałam nawet 3 wiadomości... ;D)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko wyglada ciekawei i tekuleczki jestem bardzo ciekawa ???:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to testuj w takim razie i dziel się wrażeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. baza jest świetna, ta trójeczka cieni bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna paczka. Świetnie wygląda to trio cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa kulek i tuszu:) szybko mi tam pisz i fotuj:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawi mnie baza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też chcęęę :) super paczuszka :)
    miłego testowania :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. tusz i kuleczki pokazuj jak najszybciej !

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, ze opakowania wyglądają ślicznie! Cienie teżprezentują się świetnie, zwłaszcza to trio :))
    Testuj wszystko po kolei, chociaż ja o bazie nie słyszałam. Paczkę dostałaś super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a jaki kolorek szmineczki?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. to ja czekam na baze i kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje :))) kosmetyki wyglądają obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  19. To teraz czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna paczka, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No trzeba przyznać, że świetną paczuszkę dostałaś :) Tyle legend krąży wokół tej cudownej bazy, że sama mam na nią chrapkę. Niestety w moim mieście nie mogę trafić na kosmetyki tej firmy :/ Szkoda, że nie wprowadzają swoich szaf do popularnych drogerii :/ To duży minus tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  22. No no jaka fajna zawartość :)
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem ciekawa bazy pod cienie! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. cienie są super:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie świetnie sprawdziła się baza pod cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki dziewczyny! Mnie też bardzo zaskoczyła wielkość paczki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem ciekawa tych cieni, bo to absolutnie moje kolory!!:)

    Oj poweim Ci, że jeden z nich mało nie wylądował w koszu po pierwszym użyciu:D Ale dałam mu drugą i szansę i po ochłonięciu i stwierdzenia oczywistej oczywistości, że nie mogę się tak pokazywać publicznie, udało mi się go sprzedać osobie na której wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. czekoladowy cien jest przepiekny a tą bazę sama bym chciała miec :D

    fajnie tu u Ciebie :) zapraszam na swój blog, na nowy post i do obserwacji oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję :) Uwielbiam bazę pod cienie! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam kosmetyki tej firmy :) Szkoda tylko że tak rzadko coś piszesz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety w tej chwili nie jestem w stanie częściej ;( ale postaram się to zmieniać powolutku :)

      Usuń
  32. Gratuluję :) Fajna paczuszka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)