czwartek, 1 marca 2012

Kombinacji włosowych c.d.

Jestem już długo wierna jednej farbie i jak to na kobietę przystało postanowiłam "poszaleć" z paletą kolorów ;D Oczywiście "poszaleć" to za dużo powiedziane, nie chciałam zmieniać odcienia ani poziomu jasności bo zwyczajnie taki jaki mam wg. mnie pasuje mi. Ciekawość jednak zwyciężyła i postanowiłam zmieszać swój dotychczasowy odcień Wellatonu 12/1 z połową 12/0 by sprawdzić czy jest mi potrzebna do życia taka kombinacja. No i stwierdzam, że nie jest ;-) Efekt praktycznie ten sam ja po samej 12/1 no moooże z malutką różnicą, że jest mniej chłodno. Pozostaje jednak przy jednej farbie bo skoro nie widać różnicy to po co przepłacać? ;D


Musicie mi wybaczyć zamazaną twarz ale zdjęcie było wstawiane również na wizaż dlatego musiałam je edytować, niestety okazało się, że tej zmiany już cofnąć nie dało rady ;-)


*******


A co dziś wpadło w moje łapki? :-)


"Do rodziny Healthy Mix Bourjois dołączył nowy produkt: prasowany puder Healthy Balance wyrównujący cerę i nadający jej niesamowity blask! Inteligentny puder, który łączy w sobie makijaż i pielęgnację, aby zmatowić cerę na 10 godzin oraz nadać jej niesamowity blask - dzięki koktajlowi owoców. Pielęgnacja i jednocześnie makijaż o naturalnym wykończeniu, prasowany puder Healthy Balance zapewnia blask, matowy finisz oraz lekki niczym puch skład, który nie obciąża skóry! Wyjątkowo skuteczne połączenie składu i konsystencji Healthy Balance sprawia, że puder nadaje makijażowi nieskazitelne wykończenie oraz 10 - godzinną trwałość. Puder ten przeciwdziała błyszczeniu się skóry i zapewnia dobroczynne działanie dzięki 2 skarbom natury: nawilżający owoc kaki oraz oczyszczające i balansujące stan cery yuzu.
Dzięki swojej maksymalnie rozdrobnionej i błyskawicznie wnikającej w skórę formule, puder Healthy Balance zapewnia naturalne wykończenie makijażu, wręcz `niewidoczne` – w porównaniu do pudrów klasycznych. Wzbogacony o nylon i kaolin, jest ultrałagodny i pozostawia uczucie świeżości i komfortu, bez grubej warstwy ani efektu maski. Stworzone specjalnie tak, aby dopasowały się do każdej karnacji, odcienie Healthy Balance nie są ani zbyt żółte, ani zbyt różowe – są naturalnie zniuansowane, aby upiększyć i wyrównać każdą karnację.Dostępny w 4 kolorach."
 źródło Wizaż.pl

To się rozpisali :-) Zakup był usprawiedliwiony tym, że akurat mój dotychczasowy puder jest na wykończeniu a HB jest aktualnie w promocji w Rossmannie za 29,90zł więc nie mogłam nie skorzystać z takiej okazji. Wybrałam odcień 2gi z kolei 53 light beige. 1szy jest bardzo, bardzo jasny, idealny dla bladolicych :-)
Jesteście go ciekawe?

38 komentarzy:

  1. tak gładziutko wyglądają Twoje włosy, że łal :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz niedługo coś więcej o tym pudrze z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torturujesz mnie wyglądem swoich włosów! ;P Ten kolor i jak mniemam gładkość... no co się będę rozpisywać, są po prostu piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor :)

    czekam na opinię o pudrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też czekam na recenzję burżujka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne włosy! Czekam na recenzję pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa tego pudru :)czy to w kamieniu czy sypki no i sklad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kamieniu, skład wkleję na dniach ;)

      Usuń
  8. Ja również jestem ciekawa pudru. Fajnie by było gdybyś dała radę skrobnąć o nim parę zdań jak tylko użyjesz póki jest na niego promocja w Rossmannach:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok da się zrobić! ;) w sumie racja, warto chociaż jakiś zarys przedstawić, może ktoś się skusi dopóki jest promocyjna cena :)

      Usuń
    2. ja także podpisuje się pod ta prośbą :) juz miałam zakupić true matcha, ale może warto spróbować czegoś innego o promocyjnej cenie :)

      pozdrawiam, Kizia :)

      Usuń
  9. kolor jest bardzo ładny;D

    OdpowiedzUsuń
  10. wg mnie masz piękne włosy, ale prostownica jak widać daje rewelacyjne efekty. Poza tym uważam że sztucznie wyglądasz w tym kolorku. I doskonale rozumiem Kitkę z akcją przyciemniania :)

    Pozdrawiam
    V

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy nie rozumiem jak to widać, że prostownica daje efekty? ;> no tak, włosy są proste o co mi chodzi :) ja się niestety nie widzę w innym kolorze, akcje przyciemnianie robiłam sama już dawno temu i gorzko tego żałowałam ;)
      pozdrawiam również

      Usuń
    2. nie chodzi mi tu o żadną krytykę broń Boshe, też uwielbiam mieć wyprostowane włosy i wiem ze po użyciu prostownicy włosy są rewelacyjne, gładkie lśniące, ale nie oszukujmy sie że byłby lepiej by takie włosy były bez jej używania :( ehh..

      Usuń
    3. po prostu nie zrozumiałam ale już wyjaśniłaś mi :) fakt ja marzę o takich prostych włosach naturalnie ale niestety tylko pomarzyć sobie mogę ;(
      ps jednak jak włosy są zniszczone to po wyprostowaniu wyglądają jeszcze gorzej, jak spalone sianko, niestety ;)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne gładkie włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. w Blond wyglądasz -Przepięknie :) Kolorek rewelacyjny. !! gdyz sama jestem blondynką i uwielbiam ten kolor :) A wiadomo jak ktos ma blond wloski to ciezko jest by miec je w idealnym stanie :) Wiem po sobie jak się niszczą :) Ale ja siebie też nie widzę w innym kolorku :)tymbardziej ze juz mialam niemilą sytyuacje z czarnymi pasemkami ;/ Pozatym teraz to chyba malo kto sie obywa bez prostownicy ;) :D Masz piękne wloski naprawde :D !! I napewno masz je o wiele lepszej formie niz ja bo mi sie wykruszyły strasznie od porstownic az wkocu musialam to ograniczyć do maxaaa:D Nigdy chyba juz nei zmeinię kolorku - az Ci zazdroszczę takie masz łądne swoje długie :)! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek ładny i moje jedno z ulubionych powiedzonek :)
    Tak, jestem ciekawa tego pudru, cena promocyjna korzystna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie tym pudrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ah te Twoje włosy, rozmarzyć się można :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już Ci kiedyś pisałam, że włosów szalenie Ci zazdroszczę i teraz to ponownie potwierdzam :) ktoś kiedyś powiedzial, że blond włosy nie mogą być lśniące i zadbane przez farbowanie... Widać ta osoba nie widziała Twoich :P

    Też miałam zamiar kupić ten puder, ale rozsądek wziął górę- mam jeszcze połowę starego. Tak więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne masz te włosy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygladasz idealnie w tym kolorze, super naturalnie! Nie zgadzam się z opinią, ze sztucznie bla bla.... jest perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle ślicznie :) No i wg mnie ten kolor strasznie do Ciebie pasuje! Masz taką delikatną urodę naturalnej blondynki. Ja żeby uzyskać taki jasny kolor, musiałam używać rozjaśniacza i szamponu fioletowego ;) A i tak kolor był jednak brzydszy, nie taki wielotonowy, jak po farbie. Ale nie widzę większej różnicy z Wellatonem 12/0, więc na Twoim miejscu chyba bym została przy popielatym :) Chyba, że w ogóle się skusisz na ten naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przypominam o starcie akcji Blogerki się odważają :)
    http://smoothmakeup.blogspot.com/2012/03/blogerki-sie-odwazaja-start.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale Ty masz sliczne te włosy! Tobie pasuje taki chłony odcień, wiec faktycznie nie kombinuj bo skończysz z kurczakiem na głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite masz te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję, kochane jesteście :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. po przeczytaniu tylu pozytywów na temat farby wellaton 12/0 postanowiłam rozjaśnić mój balejaż z nadzieją,że nie będę już musiała tracić kasy na fryzjera zaczęłam farbowanie-farba naprawdę dobrze rozjaśniła włosy tam gdzie były pasemka,natomiast z odrostem już poradziła sobie gorzej na moich włosach w odcieniu ciemnego blondu, po 3 tygodniach przebił się odrost i jestem zadowolona ale niestety będę musiała powrócić do wcześniejszej metody ponieważ nie dobrze mi w tym kolorze jest zbyt jasny do mojej karnacji a jednak z nutką jasno-brązowych pasemek połączonym z delikatnym blondem twarz staje się bardziej wyraźniejsza, już nawet w tym samym makijażu wyglądałam znacznie gorzej;/a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  26. no do szalu doprowadzaja mnie Twoje wlosy tak zazdroszcze ;) :D

    Sa przepiekne! przede mna jeszcze dluuuga droga :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi, Neat ρoѕt. Therе iѕ a рroblem
    wіth yоuг sіte in wеb explоrer,
    woulԁ test this? ΙE stіll iѕ
    the marκet chief and a gooԁ part of other folks will omit yοuг wonderful ωriting
    beсauѕe of thiѕ problеm.
    My web-site Pet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)