sobota, 3 marca 2012

Leniwa sobota czyli trochę prywaty

Hej :-) Pamiętacie jak parę dni temu pytałam się Was o okulary Fossil, swoje odczucia itp? Miałam okazję kupna w naprawdę okazyjnej cenie 70zł (normalnie ponad 200zł)... Jednak gdy już się namyśliłam i następnego dnia pobiegłam po nie okazało się, że ktoś mnie uprzedził.. W sumie mogłam się tego spodziewać ;-) Mój facet widział moją strasznie smutną minę i postanowił sprawić mi wielką radość (akurat połączoną z naszą rocznicą :-) No i mam co tak chciałam, o czym marzyłam ;D Nawet nie umiem opisać jak ogromna jest różnica między takim okularami a tymi które oferują nam sieciówki w granicach 30zł.. W ogóle nie ma porównania. Efekt polaryzacji jest świetny, z pewnością niezastąpiony gadżet dla kierowców.


Dziś dla mnie prawdziwie leniwy dzień, gdyby nie to, że obudziło mnie piękne słońce zapewne odsypiałabym cały tydzień do południa. Ale postanowiliśmy się nie dać pokusie i wybyliśmy z naszą łaciatą krową na naprawdę długi spacer.

Nie przedstawiałam Wam jeszcze Mony, mojego oczka w głowie. Choć nasz beagl ma już prawie 3lata to nadal zachowuje się i wygląda na co najwyżej roczną psinę (szkoda tylko, że już nie waży tyle co kiedyś ;P), ludzie którzy czasem nas zaczepiają nie dowierzają nigdy gdy mówimy, że to już stara baba jest ;-) Mój prywatny fotograf (;*) porobił dziś trochę fotek, co prawda telefonem i jakość nie powala, jednak i tak postanowiłam się nimi z Wami podzielić.

Zostawiam Was więc ze zdjęciami a tymczasem idę na Wasze blogi a później to już tylko długa i gorąca kąpiel w pianie mnie interesuje ;-)
Miłej reszty weekendu ;*





58 komentarzy:

  1. słodki psiaczek ;) fajne okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo nie jaka ona sliczna<3 ma takie spojrzenie jak moj Denis<3
    widze ze w PL piekna pogoda to dobrze bo za miesiac wybieram sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli diabelskie spojrzenie ;> ;D ona tu tylko tak ładnie przypozowała, w rzeczywistości to mały szatan ;P hehe

      tak póki co pogoda nas rozpieszcza :)

      Usuń
    2. oo i widze ze nawet wzielas ja pod pache :)

      Usuń
    3. a no tak, bardzo poręczna jest ;D

      Usuń
  3. pięknie wyglądasz! a Mona jakie ma słodkie oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne okulary a piesek słodki :)) w wolnej chwili zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim bl :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne masz te okulary, no ale cena przeraża mnie ;D ;) A pies jest kochany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena niestety nie jest najprzyjemniejsza.. ale uważam, że jeśli ma się możliwość warto zainwestować w porządne okulary, w końcu chodzi tu o nasze oczy :)

      Usuń
  6. Ślicznei wyglądasz !!! i uroczego masz pieska moja to juz po tej zimie jak bunia wygląda ,ale twoj piesek widze trzyma fason hehee :) buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh bunia ;D ja mojej nie pozwalam się spaść, beagl'e mają do tego tendencje dlatego dbam o jej linię odpowiednio póki czas :)

      Usuń
  7. Facet który nie pozwala swojej dziewczynie się smucić to prawdziwy skarb;) Piesek śliczny choć sama bardziej preferuje futrzaki jak koty czy króliczki:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, chyba muszę zacząć go mocniej doceniać ;D ;)

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz a piesek przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się zaopatrzyć w jakieś okulary przeciwsłoneczne, bo z dzisiejszego spaceru wróciłam z załzawionymi oczami, a moja skóra w okolicach oczu była mocno podrażniona :/
    Snow co to za szaliczek masz na sobie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chustka we wzór a'la burberry ;)

      Usuń
    2. No właśnie :) A gdzie można taką kupić?:P

      Usuń
    3. chociażby na allegro, pełno tego, wystarczy w chustach wpisać "krata" :)

      Usuń
    4. Faktycznie sporo tego :) Dzięki!

      Usuń
  10. Świetny prezent sprawił Ci facet, nie ma co ;)
    A Mona super, to zdjęcia jak Ci łapkę podaje świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne te okularki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki psiak, a mi od razu rzucają się w oczy piękne włosy, mam już zboczenie chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe zauważyłam, że blondynki tak mają ;)też najwięcej uwagi skupiam zawsze na włosach :)

      Usuń
  13. Okulary bardzo ładne! Ostatnio wyjątkowo podobają mi się modele tego typu :) A piesek - uroczy! :))) I rzeczywiście wygląda bardzo młodo, zwłaszcza te oczka ma takie szczenięce :))) Mój byk też zaraz skończy trzy latka, a zachowuje się jak młodzieniaszek :) Myślę, że tak mu już zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się te okularki
    A chłopak to nie facet tylko kochany ukochany skoro taki prezencik sprawił ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz! Okulary bardzo fajne :) Piesek słodki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piesek wygląda na młodego szczeniaczka :) Piękna jest:)

    Gratuluję prezenciku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne okulary! Niestety tylko raz miałam okulary z polaryzacją, na których później usiadłam ;/ Ale pamiętam do dziś jak się bosko prze nie świat oglądało! Chyba czas zbierać $ na nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, efekt jest świetny, w końcu nie mrużę oczu ;D

      Usuń
  18. monka sliczna, fotka z łapkami wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesłodki pies. Podoba mi się to zdjęcie z łapkami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chciałabym mieć beagla, ale póki co mam swojego psiaka. Kundel, bo kundel, ale za to najkochańszy w świecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, kundelki są najkochańsze ;) ale Mony bym nie wymieniła na żadnego innego :)

      Usuń
  21. Psina jest przecudowna!!! Sama też nie uwierzyłabym w te jej 3 lata - wygląda jak młodziutki psiaczek! :))

    Okulary świetne - uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne, podobne kształtem do aviatorek

    OdpowiedzUsuń
  23. super okulary! baardzo mi się podobają :) i piesek, no masakra jaki śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. piekna psinka:) i okularki swietne, sama bym takie chciala:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mona jest cudna:)
    a okulary podobne zakupilam w week, nie takie dobre jak Twoje, bo u mnie jakis kiepski wybor byl, wiec znowu sieciowka -.- ale jak trafie na takie pasujace mi, to kupie zapewne bez wahania, szczegolnie, ze tak jak piszesz komfort jazdy sie zwieksza, a ja za duzo siedze za kolkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej:) dopiero wczoraj natknęłam się na Twojego bloga i całą noc go przeglądałam;)) zamierzam odwiedzać go codziennie:)) Jestem zachwycona Twoimi włosami!! Proszę napisz mi jakie są z natury Twoje włosy: proste, kręcone? grube cienkie? gęste rzadkie? Po tym jak przeczytalam Twoją opinie na temat baleyagu u fryzjera i trudności z zapuszczeniem wtedy włosów, poczułam sie jakbym czytała własne słowa!! Dałaś mi nadzieje, że można zapuścić blond włosy!. Czekam niecierpliwie na odp. Moje włosy sa trochę kręcone i cienkie..Czy uda mi sie je zapuścić? Pati:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :)
      Z natury mam cienkie, delikatne włosy ale jest ich dużo. Poza tym są kręcono-falowane ;) Myślę, że wraz z porzuceniem rozjaśniacza i porządnym dbaniem o włosy dla każdego jest szansa na zapuszczenie ich :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Czekam na kolejnego posta:))))

      Usuń
  27. cudny psiak, przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale kochana i śliczna psina :) 1 i 3 zdjęcie = wielki banan na mojej twarzy, dzięki Ci za to :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie w nich wyglądasz :) Twój ukochany jest kochany:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pies, widać, ze się lubicie :P


    http://niezrpzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Snow, Twoja Monka jest boska! A TŻ fajny prezent Ci sprawił :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowna psinka i ty też uroczo wyglądasz ❤

    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję Wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny piesek:) bardzo ładny set i fajne zdjęcia:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Monka <3
    oksy super ale u mnie pewnie tygodnia nie przeżyłyby haha :P

    OdpowiedzUsuń
  36. trafiłaś na świetną okazje :) tez muszę się zaopatrzyć w okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Awwww jaki sliczny psiak!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  39. i ja należę do wielbicielki piesków i zachwycam się każdym czworonogiem na blogu - śliczny !!!

    będę odwiedzać bloga

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowny pies :):) zapraszam na mojego bloga. Co powiesz na to abyśmy się obserwowały?

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj.
    Mam prosbe, czy moglabys podac mi nr modelu tych okularow? Szukam i szukam u siebie w miescie (nie mieszkam w PL)i znalezc nie moge ;).
    Ps: psina rozbraja swoim widokiem, tak mi sie marzy psiak :((...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)