poniedziałek, 19 marca 2012

Make-up by Hean colour celebration

Witajcie :-)
Często sięgacie po cienie w swoim codziennym makijażu? Bo ja muszę się przyznać ze spuszczoną głową, że bardzo rzadko.. Najczęściej okazyjnie. I nie dlatego, że nie lubię ale dlatego, że nie mam do tego ręki ;-) Nie potrafię tworzyć cudeniek na powiekach jak niektóre blogerki, do tego rano nigdy nie mam czasu dlatego najczęściej sięgam po prostu po tusz lub ewentualnie tusz+eyeliner. Jednak dostałam trio a więc należy się wykazać ;P

Cienie do powiek colour celebration od Hean, nr 262.


"Intensywnie napigmentowane cienie do powiek. Aksamitnie gładkie w aplikacji, dobrze przylegają do skóry powiek.

Formuła OIL FREE
.

Można nakładać pacynką lub pędzlem. 
 
Cena: 8.49 PLN"


Cienie są jak dla mnie bardzo mocno napigmentowane (piszę "jak dla mnie", ponieważ nie jestem specjalistką w tej dziedzinie ;-) Zestawienie kolorystyczne jest bardzo trafne. Trio idealnie pasujące na co dzień. Najbardziej złapała mnie za serce ta przygaszona pomarańcza z nutką czegoś... hmm różu? W każdym razie piękny kolor :-)


Jeśli chodzi o trwałość jest ok, cienie są na pewno lepsze jakościowo od cieni z Sensique które posiadam a w podobnym przedziale cenowym. Konsystencję mają jakby delikatnie kremową, super współpracują z pędzelkiem. Jedyny minusik za drobne osypywanie się podczas nakładania. Bez bazy wytrzymują dzielnie ok 4,5godz po tym czasie zaczynają zbierać się w załamaniach, z bazą natomiast czas się wydłuża o co najmniej 2x. Kolor nie blaknie w ciągu dnia za co wielki +.

Niestety mój aparat nie lubi się z cieniami i strasznie ciężko było mi złapać odpowiednio kolory na oku... Musicie uwierzyć na słowo, że wspomniana wyżej pomarańczka jest w 100% taka jak na swatch'u na dłoni powyżej ;-)

1 zdj. światło dzienne ; 2-3 z flashem

I jak Wam się podoba? :-) Albo i nie ;-)



35 komentarzy:

  1. No napigmentowane fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja codziennie cieni używam ;) śliczne to trio :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kogo tu chcesz oszukać, że nie masz ręki do cieni :*
    Bardzo mi się podoba, lubię takie kolory, żadnego dziwactwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne połączenie kolorów ;) Fajne te cienie nawet, podobają mi się. I makijaż również ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie to Tobie wyszło :) Ja również używam cieni okazjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijż jest śliczny:):) Masz świetne rzęsy takie podkręcone:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentują :)

    A jaki tusz masz na rzęsach w tym makijażu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również Hean :) Wkrótce skrobnę coś więcej ;)

      Usuń
  8. pięknie się mienią te cienie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. udane połączenie kolorów ;)
    u mnie poranny makijaż wygląda podobnie, zazwyczaj rezygnuję z cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ich cienie, niedrogie i ta pigmentacja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo osób sobie chwali tę firmę. Kupiłam ostatnio pomadkę i rozświetlasz. Pomadka ok gorzej z rozświetlaczem. Cieni jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż lekki, dzienny :) bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i co gadasz że nie umiesz jak wyszło super ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne kolory, nawet nie myślałam, że pomarańcz na powiece może wyglądać tak subtelnie...A makijaż wyszedł Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne kolorki :) ja uzywam zazwyczaj jednego jakiegos jasnego :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorki faktycznie bardzo fajne :) Ja podobnie do Ciebie też nigdy nie mam z rana czasu na zabawę cieniami. Wolę pospać te 10 minut dłużej :P

    OdpowiedzUsuń
  17. kolory są swietne :) uwielbiam takie odcienie ;0

    OdpowiedzUsuń
  18. od dawna chcę wypróbować Hean, może w końcu się przekonam i zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieni używam rzadko, raczej na większe wyjścia:) Kupiłam ostatnio tusz do rzęs, niestety nie pogrubia i uczula, ale kolory twoich cieni są stonowane, delikatne, całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się te kolorki :) ładnie wyglądają na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne cienie:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. tez je mam :) w drogerii Jaśmin są po 10,29zł. Pomarańczka rewelacja! :) Na prawdę fajny efekt wychodzi. A ja dopiero wczoraj z czaiłam się że mam tez ich cienie (złote brązy) też takie trójki, ale te cienie mam już przysłowiowe 10lat i dopiero teraz zobaczyłam jaka to firma heheh :)

    D.

    OdpowiedzUsuń
  23. MAM PYTANIE :)
    Czy ty podrekslasz czyms brwi?
    chodzi mi glownie o to zdjecie
    http://3.bp.blogspot.com/-XujYu51wOSU/TzlWPoLGsPI/AAAAAAAAAzY/6rca_JaUM9g/s1600/P2130463-horz.jpg
    pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym zdjęciu podkreśliłam brązowym korektorem Delii :)

      Usuń
  24. Świetny makijaż, cienie cudownie wygladaja ! uwielbiam takie kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny makijaż♥

    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny makijaż ;) jestem przypadki8em ale bardzo tu milutko i bede zaglądac częstoooo ;* całuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż śliczny :) Bardzo mi się spodobały te cienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)